De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Aannames zijn fataal.
Ok ik wacht wel een maand.
Ik zal veel tech reacties geven.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kijk, that''s the spirit !Op vrijdag 18 mei 2001 11:57 schreef Jan1111 het volgende:
Ok ik wacht wel een maand.
Ik zal veel tech reacties geven.
Aannames zijn fataal.
Doe trouwens niet zo neerbuigend.
Ik ben waarschijnlijk al langer lid dan jij hoor alleen niet onder dezelfde username.
Ik doe absoluut niet neerbuigend, ik weet dan ook niet waar jij het vandaan haalt dat ik dat wel zou doen ?Op vrijdag 18 mei 2001 12:00 schreef Jan1111 het volgende:
music control
Doe trouwens niet zo neerbuigend.
Ik ben waarschijnlijk al langer lid dan jij hoor alleen niet onder dezelfde username.
Ik moedig je alleen maar aan...
Aannames zijn fataal.
Als je niet in SG mag moet je het maar posten op nl.muziek bijvoorbeeld, of bij fok.
btw ik zie het neerbuigende ook niet...
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Lekker zijn is een gave :)
Ik bedoel dus iemand die beweerd heeft: "Dan zullen andere fora overspoeld worden met SG threads." of iets in die trant.
Erg lame actie IMHO. Crossreference wat IP''s zou ik zeggen.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Een beetje op jullie teentjes getrapt?
Verwijderd
als je nou gewoon antwoord geeft op de vraag?Op vrijdag 18 mei 2001 13:29 schreef Jan1111 het volgende:
nou nou nou nou wat een gezeur op niks weer.
Een beetje op jullie teentjes getrapt?
waarom gebruik je niet je oude account?