Oh en btw het zou ook wel een erg goed idee zijn om het Programming-forum op te splitsen in subforums, bijvoorbeeld:
''Hardcore coding'' voor Java, C++, C, C# en Asm.
''Scripts'' voor PHP, Perl, VBScript, JavaScript.
''WebDev'' voor alle webrelated spul zoals HTML en co.
''Newbie'' voor VB en echte stupide vragen
Wellicht idee om de ''Hardcore'' sectie te splitsen in Win32 en Linux/Unix.
Gewoon een suggestie omdat ik er scheel van wordt dat bijna niemand prefixes gebruikt in de topics, en dus vaak op een interessant subject denk in te springen dat een verhandeling over VB voor Word blijkt te zijn of zo.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Daar zijn al heeeeeeeel veel threads over geweest. En telkens werd besloten het niet te doen. En de indeling die jij hier maakt vind ik dan ook nog een van de slechtere.Op vrijdag 18 mei 2001 11:43 schreef curry684 het volgende:
Oh en btw het zou ook wel een erg goed idee zijn om het Programming-forum op te splitsen in subforums, bijvoorbeeld:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Weet je hoe weinig topics er dan in elk van die fora komen?Op vrijdag 18 mei 2001 11:43 schreef curry684 het volgende:
[knip]
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Okee okee ik had er nog niet echt over nagedachtEn de indeling die jij hier maakt vind ik dan ook nog een van de slechtere.
[topic=181838]
En alhoewel het originele topic onzin is gaan er wel veel stemmen op om op te splitsen in Programming en LOS Webscripting... dat zou wel logisch zijn want het zijn 2 totale werelden van verschil. De meeste hardcore coders hebben de ballen verstand van scripttalen, en iets minder vaak vice versa.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Programming (VB, C++, etc, alles wat niet-web-programming is)
Webdesign/scripting
Graphics
logischer.
Hoewel het moeilijk blijft, want waar ligt de grens. Programmeren vind ik eigenlijk ook scripten onder vallen. Graphics, tjah mooi desktop plaatje is duidelijk graphics, maar als het over een het grafische deel van een site gaat, is het weer webdesign.
Ik denk dat het daarom ook niet opgesplitst is...
En VB onder Newbie willen plaatsen vind ik nogal lame
Exact expert nodig?
Blah leer smileys lezen.En VB onder Newbie willen plaatsen vind ik nogal lame
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
[topic=172368]Op vrijdag 18 mei 2001 12:05 schreef Alfredt het volgende:
wat misschien ook handig zou zijn is een code tag, waardoor smilies niet meer als vertaald worden.....
oeps.... tx.Op vrijdag 18 mei 2001 13:33 schreef oVRoM het volgende:
[..]
[topic=172368]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Spatietje vergeten...
Dan zou de "webscripting" en "programming" splitsen nog beter zijn, maar laat weinig bezoekers over in programming vermoed ik.
Misschien dat de code tag perikelen al opgelost worden dmv een simpele <pre> </pre> ?
Tja ik ben ronduit voor die 2-splitsing, ook omdat ik denk dat veel C++/Java/VB-hobbyisten zich af laten schrikken door een topiclist die gedomineerd wordt door [PHP] onder het motto: Oh hier wordt alleen aan scriptcoding gedaanOp dinsdag 22 mei 2001 00:13 schreef ACM het volgende:
Met de code tag ben ik het wel eens, met de opsplitsing denk ik niet.
Dan zou de "webscripting" en "programming" splitsen nog beter zijn, maar laat weinig bezoekers over in programming vermoed ik.
Geen idee wat die tags zouden moeten doen, maar zullen eens proberen (alhoewel het natuurlijk sowieso standaard zou moeten zijn):Misschien dat de code tag perikelen al opgelost worden dmv een simpele <pre> </pre> ?
1
2
3
4
5
6
7
| [pre] #include <somefile.h> // Boven en onder deze commentaarregel is 't leeg #include <anotherfile.h> [/pre] |
Blijkbaar niet
Verwijderd
Het had ermee te maken dat elk script gecompilet werd als je het uitvoerde ofzo.
Zoveel subcategorieen heeft geen enkele zin ljkt me, 2 of 3 misschien, maar dat is niet eens nodig, gewoon goede prefixen en duidelijke topictitels.
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
| #include <blah>
// Lege regels
int main() { return main(); } |
Haha da''s wel helemaal brakOp dinsdag 22 mei 2001 18:08 schreef mietje het volgende:
Het probleem van de lege regels in de code tag kun je makkelijk oplossen door twee lege regels te maken, dan wordt er maar een weggesloopt: