[BC3] "Geleende" Smileys

Pagina: 1
Acties:

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

Topicstarter
Op deze site kwam ik de beruchte T.net smiley''s tegen. Ik neem aan dat dat behoorlijk niet de bedoeling was.

http://www.webtools4free.net/gastenboek/lees.php3?gastenboek=kippenanus

behoort tot deze site:
http://members1.chello.nl/~j.vossers/kippenanus/

Verwijderd

Zijn volgens mij gewoon standaard-UBB smilies hoor.

Belachelijke naam trouwens kippenanus.com ...

Verwijderd

shit he, maak je effe druk om smilies die volgens jou van dit computernerd forum komen.. ten 1e, ik kan nergens iets van copyright vinden ofzo en ten 2e, dat gastenboek heb ik gewoon ergens anders gratis aangevraagd. dus om dan over mijn site beginnen te klagen/huilen/klikken/zeiken lijkt mij een behoorlijk lame actie, mannetje... >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het lijkt mij dat jij de faq niet hebt gelezen. Dat je geen toestemming hebt om ze te gebruiken en dat je die alsnog moet zien te krijgen, zo niet, dan zal je ze moeten verwijderen.

Er zijn een heel aantal standaard-UBB smilies, maar er zijn er ook een aantal speciaal gemaakt voor Fok! en T.net, voor die zal je dus toestemming moeten vragen. Aan wie? -> RTFF >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:42

Jaymz

Keep on moving !

Verwijderd

sjakies, ik zie er geeneen tussen de smileys van mn gastenboek waarvan jullie willen dat er aan de maker gevraagd moet worden of ik ze mag gebruiken.. wees effe specifiek wel smiley het gaat... die met dat brilletje lijkt wel op en van jullie maar is wel duidelijk anders, die van jullie is niet egaal geel..

DUS.

Verwijderd

ik vind kippenanus wel een leuke domeinnaam hoor >:)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

[Jaymz is nu erg lui]

Welke smilies gebruik je (post ze anders ff)

Verwijderd

http://www.webtools4free.net/gastenboek/schrijf.php3?gastenboek=kippenanus

kijk hier effe..

-- HOI TOPHUMOR kerel!!! IK STA LEKKER BOVENAAN IN DE TOPHUMOr LIJST --- whoooaaaa hihiihi :7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Aardige lijst heh? :)
Mocht jij ze nou ook willen gebruiken in je eigen forum, stuur dan ff een mailtje naar diegene die ze gemaakt heeft: :? en 8-) zijn van Razor_Blade; :Y) is van Vork op het Fok!forum; (8>, :Z, B-), *D en :z zijn van Danny; de rest is gedeeltelijk gemaakt door FireFox en gedeeltelijk origineel UBB.
:* bijvoorbeeld en O+ zijn van Reinder. Die laatste wordt overigens alleen hier gebruikt, die willen we niet "uitlenen".

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij lijkt alleen 8-) Hoewel die van jouw bleker is (feit, niet meer en minder)

Verwijderd

die brille smiley van mij is echt duidelijk anders, het is een platte.. tweakers brille mannetje is meer 3d...

Verwijderd

-- HOI TOPHUMOR kerel!!! IK STA LEKKER BOVENAAN IN DE TOPHUMOr LIJST --- whoooaaaa hihiihi :7
Lol, het is je van harte gegund :)
Hoe kom je aan die bezoekers vandaag ?
Heb je in de spits gestaan ofzo ?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op vrijdag 18 mei 2001 15:58 schreef kippenanus het volgende:
sjakies, ik zie er geeneen tussen de smileys van mn gastenboek waarvan jullie willen dat er aan de maker gevraagd moet worden of ik ze mag gebruiken.. wees effe specifiek wel smiley het gaat... die met dat brilletje lijkt wel op en van jullie maar is wel duidelijk anders, die van jullie is niet egaal geel..

DUS.
Sjakies?:? Is dat een nieuwe manier van mensen aanspreken?

Verwijderd

mikedigi >

ik ben aan het cheaten waardoor ik hoog in je lijst kom..

LoL. nee geintje, kippenanus.com stond in de wekelijkse nieuwsbrief van moerstaal.nl

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 18 mei 2001 16:25 schreef kippenanus het volgende:
die brille smiley van mij is echt duidelijk anders, het is een platte.. tweakers brille mannetje is meer 3d...
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, ''k had wat beter de nadruk op LIJKT moeten leggen.

Verwijderd

ok dan.. ik snap. probleem opgelost? ja?

ok bedankt aan degene die deze discussie heeft geopend, weer zooitje bezoekers erbij :D

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

nou dan maak je ze toch zelf niet moeilijk hoor Afbeeldingslocatie: http://www.clandql.f2s.com/Glasses.GIF
deze heb ik bijv gemaakt alleen is deze ontworpen voor mijn site en die heeft een zwarte achtergrond :)
dus ziet het er daar beter uit

Verwijderd

nogmaals, het is gewoon een gratis gastenboek dat ik ergens heb aangevraagd.. ik heb die smileys niet zelf uitgekoze.

Verwijderd

hmm moet ik ook eens proberen :)
Pagina: 1