De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Eigenlijk zou er een afgevaardigde vd DPC moderator moeten zijn vh DPC forum. Deze zou er dan wat aan kunnen doen.
(maar ik ben geen DPC moderator en weet er verder niets vanaf, zal me er niet meer mee bemoeien
Btw een veels te lang topic met bozen mensen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Koetjes hidden installeren niet, maar onderwerpen als: "Hoe misleid ik mijn systeembeheerder?", "Hoe rename ik mijn client zodat hij op een systeemthread lijkt?" en dergelijke lijken mij wel aan te zetten tot illegaal gedrag.Koetjes hidden installeren is niet illegaal en dus horen er geen slotjes op die threads.
Waarom is dit hele topic dan geopend??Op vrijdag 18 mei 2001 10:21 schreef IceStorm het volgende:
Dsmarty is toch gewoon mod stokkie?
Btw een veels te lang topic met bozen mensen
Als er een illi client gesignaleerd wordt op forum (door pochen, vragen naar hoe, etc.), dan kan daar toch meteen wat aan gedaan worden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Als iemand "illegaal" een koe wil installeren, dan is dat voor zijn of haar verantwoording.
Illegaal in dit verband duid op een bedrijfsregel en niet op iets wat wettelijk geregeld is. Warez, serials, cracks, etc. zijn illegaal (ook hier) en dat is gebaseerd op wetgeving.
Je mag toch ook niet zomaar iemands anders gebouw her-inrichten
We spend our years as a tale that is told
de moderators zijn toch ook maar mensen?Op vrijdag 18 mei 2001 10:26 schreef poohbear het volgende:
[..]
Koetjes hidden installeren niet, maar onderwerpen als: "Hoe misleid ik mijn systeembeheerder?", "Hoe rename ik mijn client zodat hij op een systeemthread lijkt?" en dergelijke lijken mij wel aan te zetten tot illegaal gedrag.
tuurlijk hebben zij voorkeuren in bepaalde onderwerpen en ik kan me best voorstellen dat een mod het ene topic eerder dicht gooit als het ander, in het geval van een
Verwijderd
Niet zoveel zeuren, word je niet vrolijker van.
Die hidden functie zit gewoon in de client dus dan is er niets aan de hand lijkt mij.
Moeten alle flits-topics ook dicht? Daar word immers vermeld dat er te hard gereden word en dat is volgens de wet ook verboden.
Je wordt oud poohbear.
Niet zoveel zeuren, word je niet vrolijker van.
Ach, ik snap ook best dat alle GoTters en modjes echt geen heiligen zijn, dat ben ik zelfs niet
Maar omdat we nu gezeik van D.net krijgen over die illegale clients denk ik dat ''t misschien een oplossing is door zoiets in de policy op te nemen, net zoals warez (omdat je daar ook gezeik mee krijgt). Als we nou problemen zouden krijgen met de politie omdat we te hard rijden zouden bevorderen... Nouja, dan weet ik ''t ook niet meer
Jawel hoor, zijn zelfs TV-programma''s overOp vrijdag 18 mei 2001 11:05 schreef morgoth het volgende:
Is het dan niet illigaal om zomaar op iemands anders pc dingen te installeren?
Je mag toch ook niet zomaar iemands anders gebouw her-inrichten
The cyclographing developer
Verwijderd
Hmm. Opzich heb je wel gelijk. Maar met warez kunnen er strafrechtelijke stappen ondernomen worden. Dat zie ik Dnet nog niet doen.Op vrijdag 18 mei 2001 14:36 schreef poohbear het volgende:
Maar omdat we nu gezeik van D.net krijgen over die illegale clients denk ik dat ''t misschien een oplossing is door zoiets in de policy op te nemen, net zoals warez (omdat je daar ook gezeik mee krijgt).
Het is alleen in het belang van DPC om illegale clients te weren. Als er teveel klachten komen gooit DPC zo wel haar eigen ramen in. Dus het is wel een goed punt om dat onder de aandacht te brengen.
Toch nog iets goed gedaan pooh !
Maar GoT zal de naam van DPC toch wel hoog willen houden...
(no offence intended)
We spend our years as a tale that is told
LOLOp vrijdag 18 mei 2001 21:43 schreef Dutchman! het volgende:
ah, daar hebben we de eerste hoe haal ik snel 50 posts reacties al
(no offence intended)
(nee deze niet hoor, ik heb er al een stuk of 51>:))
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nou oehwhoe oe... We zullen toch maar eens een keertje iets stouts doen hè?Op vrijdag 18 mei 2001 10:26 schreef poohbear het volgende:
[..]
Koetjes hidden installeren niet, maar onderwerpen als: "Hoe misleid ik mijn systeembeheerder?", "Hoe rename ik mijn client zodat hij op een systeemthread lijkt?" en dergelijke lijken mij wel aan te zetten tot illegaal gedrag.
Wat is nou weer het nut ervan om hier een topic over te openen? Je brengt mensen alleen maar op ideeen voor meer van die leipe regeltjes overal.
-1 flameOp zaterdag 19 mei 2001 06:52 schreef looskuh het volgende:
Nou oehwhoe oe... We zullen toch maar eens een keertje iets stouts doen hè?
Wat is nou weer het nut ervan om hier een topic over te openen? Je brengt mensen alleen maar op ideeen voor meer van die leipe regeltjes overal.
Zo bedoelt hij het ook niet, weet je donders goed.
lees dit nog ff:
Op vrijdag 18 mei 2001 14:54 schreef poohbear het volgende:
Dat bedoel ik... Natuurlijk heeft noch Dnet, noch DPC, noch GoT iets met het uiteindelijke probleem te maken (als iemand iets installeert op een computer waar hij geen rechten voor heeft wordt hij ontslagen, van school getrapt of whatever, het programma is dan niet belangrijk).
Maar GoT zal de naam van DPC toch wel hoog willen houden...
MAW, of er een beetje op gelet kan worden dat DPC geen gezeik gaat krijgen omdat een bedrijf met 300 PCs een klacht indient bij Distibuted.net (want de url staat erin) omdat iemand zo leip is geweest...Op vrijdag 18 mei 2001 14:50 schreef krz het volgende:
[..]
Hmm. Opzich heb je wel gelijk. Maar met warez kunnen er strafrechtelijke stappen ondernomen worden. Dat zie ik Dnet nog niet doen.
Het is alleen in het belang van DPC om illegale clients te weren. Als er teveel klachten komen gooit DPC zo wel haar eigen ramen in. Dus het is wel een goed punt om dat onder de aandacht te brengen.
Toch nog iets goed gedaan pooh !
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device