Toon posts:

[BC3] Is T.net een AMDzone supportsite geworden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kom OP zeg... AMD is maar een cpu merk, moet de achterban nu gemobiliseerd worden wanneer een marketingjoop van AMD piept dat hun marktaandeel iets is gestegen?

Het deed zeker wel pijn, dat nieuwsbericht over de P4 neerzetten gister.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Otis: euhm wasdit?

Er komen ook met grote regelmaat Intelposts hoor :?

Ik kan wel een heel verhaal gaan ophangen over dat de lezers AMD interessanter vinden enzo, maar dat heeft weinig zin en is misschien wel niet helemaal waar. Wat wel waar is, is (denk ik dan) dat de underdog in dit geval meer aandacht krijgt omdat de grotere concurrent toch af en toe in de problemen wordt gebracht door deze underdog... Je kunt het zien als een soort ramptoerisme, maar dan met een positieve uitwerking voor de "toerist" aka consument.

Ik moet ook wel toegeven dat T.net af en toe nogal AMD-minded lijkt, misschien dat het bovenstaande hiervoor een verklaring is?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 17:11
de reacties van sommige users op topics die over Intel gaan komen ook erg pro-AMD over.

was pas een user hier die vroeg om wat P4 infi en zegt duidelijk dat ie geen AMD reacties hoeft want daar heeft ie geen interesse in. en ja hoor, 3 malloten vinden het dan alsnog nodig om te zeggen dat ie een AMD moet nemen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mijn palomino-afkraak reactie incl buslading argumenten is als troll de kelder ingegaan.

* Delerium is dus voortaan ook pro-AMD.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Op vrijdag 18 mei 2001 10:51 schreef Kaap het volgende:
de reacties van sommige users op topics die over Intel gaan komen ook erg pro-AMD over.

was pas een user hier die vroeg om wat P4 infi en zegt duidelijk dat ie geen AMD reacties hoeft want daar heeft ie geen interesse in. en ja hoor, 3 malloten vinden het dan alsnog nodig om te zeggen dat ie een AMD moet nemen.
Jij bent ook pro-AMD! (8>

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik erger me ook langer aan de objectiviteit van sommige newssubmits, met name het pseudo news van the register is meestal gebaseerd op halve feiten, roddels, leugens en achterklap.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 18 mei 2001 13:59 schreef Mastermind het volgende:

[..]

Moet jij zeggen met je icon :P

Professioneel Hyves-weigeraar

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op vrijdag 18 mei 2001 10:55 schreef ecteinascidin het volgende:
Mijn palomino-afkraak reactie incl buslading argumenten is als troll de kelder ingegaan.
Nee hoor, is op +2 interessant gestrand.

* KeX probeert objectief te blijven.

Een poll als "Ben je tevreden met de athlon 4 core" doet soms weleens wat vermoedden.

>:) en vooral ;)

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 16:10 schreef raptorix het volgende:
Ik erger me ook langer aan de objectiviteit van sommige newssubmits, met name het pseudo news van the register is meestal gebaseerd op halve feiten, roddels, leugens en achterklap.
Maar meestal wordt dát er vervolgens ook wel bij geroepen, zèker als ''t van The Register komt. En al zou ''t er niet expliciet bij staan: een béétje tweakert weet toch dat je alle nieuws op The Register met de spreekwoordelijke korrel zout moet nemen :?.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Vertel dat de meute gebrainwashed AMDers op PM dan maar.

Bij iedere topic over "welke p4 zou ik nemen" komt er weer een tiental "neem AMD".

Andersom zie ik dat niet. :)

Maar goed. proAMD-nieuws of niet, proIntel hoeft ook niet. Lekker neutraal zou wel erg leuk zijn idd.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik vind de toon zowiezo best vaak gekleurd in de artikelen, ok je ontkomt er zelden aan maar het mag wel iets minder denk ik.

Verwijderd

Andersom zie ik dat niet
Doh.. als iemand een lada wil kopen vertel jij hem toch dat ie een ferrari ken kopen voor minder geld :7 En andersom zal dit niet zijn

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 17:01 schreef Wimo het volgende:

[..]

Doh.. als iemand een lada wil kopen vertel jij hem toch dat ie een ferrari ken kopen voor minder geld :7 En andersom zal dit niet zijn
En als iemand commentaar geeft op de manier waarop iedereen hier AMD promoot, hoeven wij geen Intel-flame :(

Verwijderd

Topicstarter
Floris: kijk eens naar het nieuws van gisteren. AMD maakt leuke dingen, maar moet elke positief uitlegbare scheet van AMD gepost worden?

Ik zie geen dagelijks nieuws met Intel marktaandelen, marges, winstcijfers etc. Terwijl Intel meer fabrieken opent per jaar dan AMD.

Maar goed, doe er je voordeel mee... ik stoor me gewoon aan dat soort flutnews, wat ik dan weer moet doorwaden op zoek naar postings die gemodereerd moeten worden. De motivatie voor het modereren van dat soort threads daalt dan wel tot een erg laag percentage (ong. zo laag als het AMD marktaandeel in serverland).

Als ander groot nadeel van dit soort geklets als nieuws is dat Intel threads vol staan met AMD dronez die vinden daar dan over AMD te moeten kefferen. En dat is ook erg gezellig voor moderators... not.

/me met o.a. een AMD powered server.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat sommige newsitems waar ik tegen ageerde verwijderd zijn, klopt dat? of kijk ik verkeerd?

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op vrijdag 18 mei 2001 20:35 schreef Otis het volgende:
Floris: kijk eens naar het nieuws van gisteren. AMD maakt leuke dingen, maar moet elke positief uitlegbare scheet van AMD gepost worden?
Neuh, en dat gebeurt ook niet. Netzomin dat van Intel gebeurt.
Ik zie geen dagelijks nieuws met Intel marktaandelen, marges, winstcijfers etc. Terwijl Intel meer fabrieken opent per jaar dan AMD.
Ik ook niet van AMD. Tenminste niet dagelijks. Wel zie ik dat bijna elke dag een posting over AMD online staat, en een posting over Intel.
Maar goed, doe er je voordeel mee... ik stoor me gewoon aan dat soort flutnews,
Lees ze dan niet.
wat ik dan weer moet doorwaden op zoek naar postings die gemodereerd moeten worden.
Je moet niks.
De motivatie voor het modereren van dat soort threads daalt dan wel tot een erg laag percentage (ong. zo laag als het AMD marktaandeel in serverland).
Mod ze dan niet.
Als ander groot nadeel van dit soort geklets als nieuws is dat Intel threads vol staan met AMD dronez die vinden daar dan over AMD te moeten kefferen. En dat is ook erg gezellig voor moderators... not.

* RvdH met o.a. een AMD powered server.
Dus alleen als er AMD posts online staan, wordt er in de Intel threads door AMD liefhebbers gepost?

* RvdH met o.a. een Intel powered server.

• Femme
  • Laatst online: 13-02 10:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Deze week werd de Athlon 4 geïntroducerd. Dat was wel een (naar mijn mening) goede reden voor een paar AMD postings. En zo''n Athlon clustertje is interessant omdat AMD het wil zeggen dat AMD langzamerhand wat vertrouwen begint te krijgen in de server markt (gerelateerd aan 760MP gebeuren / server plannetjes). Het heeft weinig zin om te melden dat bedrijf X een mega Intel server gaat bouwen want dat is toch al vanzelfsprekend (verandering = nieuws).

Als je je frustreert aan AMD artikelen en bijbehorende pro-AMD reacties stel ik voor om deze artikelen niet te lezen.

* Femme met o.a. een Intel-powered laptop :)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Intel heeft wel behoorlijke vertragingen met die blabla
resultaat (gemiddeld) +2/+3
AMD heeft wel behoorlijke vertragingen met blabla (palomino/760
-1 troll
AMD heeft deze vertragingen omdat: warmte een probleem is. De fabrieken de vraag niet aan kunnen, de chipsetondersteuning etc nog niet voltooid is oid
Zelfs als iemand de nuchtere feiten als behulpzaam neerzet, dan nog wrodt het een -1 troll.

Mij maak je niet wijs dat als iedereen dezelfde postingen (met een wagonlading waarheden/feiten)gebruikt maar de naam verandert en er een verschil in waardering zit, dat de users dan objectief genoemd kunnen worden genoemd.
Aangezien iedereen kan modereren, is het dus de heersende opvatting van de users over bepaalde dingen die de moderatie maken. Aangezien deze users ook alle info van net halen......

* Delerium draait zowel Intel als AMD en vind het jammer sommige dingen juist niet en andere juist wel te kunnen zeggen.

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-02 22:20
* FaceMan met o.a een cyrix powered computer (tis weer eens wat anders..) :7

• JvS
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 19 mei 2001 00:34 schreef FaceMan het volgende:
* FaceMan met o.a een cyrix powered computer (tis weer eens wat anders..) :7
staat er bij die cyrixen nog steeds "cyrix instead" in je system profile?

vroeger wel namelijk :7

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Onno
  • Niet online
Dat is gewoon de CPUID vendor string van Cyrix. GenuineIntel, AuthenticAMD, CyrixInstead. Je moet toch wat als je per se een string van 12 bytes moet invullen he. :P

Verwijderd

/me doet ff lekker mee. :)

Revolution met zijn Intel powered PC, AMD powered server, Intel powered Laptop en Cyrix powered thin client.

Ik gun iedereen wat. :)

• Femme
  • Laatst online: 13-02 10:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Naast Intel''s, AMD''s en een Cyrix heb ik lekker ook nog een 8MHz NEC V20 8088 kloon :).

• Cookie
  • Laatst online: 04-07-2025
Naast Intel en AMD shit, heb ik nog een bloedmooie Olivetti ET Personal 55 elektronische schrijfmachine (onthoudt maar liefst een héle regel tekst), 2 Numculator''s van ptt telecom en een hond die tot 10 kan blaffen :).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 17:11
Op vrijdag 18 mei 2001 13:59 schreef Mastermind het volgende:

[..]

correctie, ik ben niet pro-AMD, ik ben namelijk anti-Via en dus Intel aanhanger. wat dat plaatje betreft, die vondt ik mooi staan, das alles.

Verwijderd

Man o man .. waar je je al niet druk om kunt maken zeg :?

Relax, neem een pint, en ga in de zon zitten.

• JaNNeS
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09-2024
(offtopic, Xcuse me)

''t is nog ijskoud buiten :) Maar de 1e 2 ideen van je zijn zeker goed, HlpDsk ;)

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 13:06
Op zaterdag 19 mei 2001 06:56 schreef Kaap het volgende:

[..]

correctie, ik ben niet pro-AMD, ik ben namelijk anti-Via en dus Intel aanhanger. wat dat plaatje betreft, die vondt ik mooi staan, das alles.
Nou zit ik hier op een laptop, maar dat AMD plaatje komt wel heel erg blokkerig over hoor :?

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 07:14 schreef JaNNeS het volgende:
(offtopic, Xcuse me)

''t is nog ijskoud buiten :) Maar de 1e 2 ideen van je zijn zeker goed, HlpDsk ;)
Ga in een serre zitten 8-)
Pagina: 1