Aangezien ik de laatste tijd toch weinig nuttigs meer post op dit forum
vroeg ik me af of het mogelijk is je account op te heffen?
en zo ja hoe ?
en zo ja hoe ?
kanniet volgens mijOp donderdag 17 mei 2001 23:02 schreef kermi011 het volgende:
Aangezien ik de laatste tijd toch weinig nuttigs meer post op dit forum
en zo ja hoe ?
\o/
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Nou, als ze je deleten schijnen er gaten te vallen in de topics, dus liever niet denk ikOp donderdag 17 mei 2001 23:06 schreef kermi011 het volgende:
Thx voor de reply
nou ja dan zal ik hem wel laten staan.
mischien dat ik het tzt wel weer leuk ga vinden .
herinder ik me over 10 jaar weer ow ja ik had nog een account
/edit2
is er eigenlijk een maximaal aantal toetgestane users op got. lijkt me een beetje zonde van de schijf ruimte om allerlei niet gebruikte accounts te bewaren
verlopen die niet ofzo
/edit
nou maggie op slot
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
euhhm.. zeker van? Lijkt me erg sterk aangezien er dan altijd posts zonder eigenaar gaan zitten.Op donderdag 17 mei 2001 23:29 schreef saviour het volgende:
Binnenkort komt er een systeem dat overbodige users trashed
Verwijderd
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Nee, je hebt dan geen post-rechten meer.Op vrijdag 18 mei 2001 02:07 schreef DizzyWeb het volgende:
Als je account gebanned is, issie niet gedelete...
En als je dan een oud topic leest is het een samenhangsel van replies die elkaar niet aanvullen en mis je quote''s en reacties etc...Op vrijdag 18 mei 2001 01:04 schreef RickJansen het volgende:
Als je de bijbehorende posts van een user verwijderd is er niks aan de hand.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
waarom? omdat mensen zich wilden registreren onder een usernaam, die was al bezet alleen die gast had in 1,5 jaar tijd 0 posts gedaan, dan is het best lullig als jij die naam erg graag wil hebben.Op vrijdag 18 mei 2001 19:38 schreef Obi het volgende:
Ik geloof dat ik laatst een reactie vernomen had (van Floris geloof ik) dat users die na een half jaar geregistreerd zijn nog op 0 postings staan dat die dan gedelete worden. Ik kan trouwens geen goede reden bedenken waarom. Laat toch lekker staan lijkt mij..
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq