[BC3] Software PriceWatch

Pagina: 1
Acties:

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 21:02
Wie koopt er nu nog software ;)

5564

Verwijderd

Het valt me op dat hier op tweakers.net wel een pricewatch is voor hardware maar niet voor software.

Owkay ik begrijp dat de meeste tweakers hun geld vooral aan hardware uitgeven, maar misschien dat we de software zo toch onderwaarden. Software is immers ook aardig te tweaken. (De gemiddelde tweaker zal dmv software instellingen z''n spullen tweaken ipv met soldeerbout)

Ik denk dat we software op deze manier te kort doen. Want hoe je het ook went of keert, uiteindelijk is het de software die het moet doen.

Laten we daar als tweakers wat meer respect voor hebben. Een pricewatch voor software lijkt me een leuk begin.

>:)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:54

Sick Nick

Drop the top!

Op donderdag 17 mei 2001 21:01 schreef pierce het volgende:
Wie koopt er nu nog software ;)
Iedereen toch >:)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik denk niet dat er veel interesse is om software te kopen en veel verschil zal er niet zitten in de prijzen, maar ik move em toch maar even naar [url="/listtopics.php/15"]Lieve Adjes[/url] :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 12:39
Owkay ik begrijp dat de meeste tweakers hun geld vooral aan hardware uitgeven, maar misschien dat we de software zo toch onderwaarden.
Software wordt niet ondergewaardeerd. Het betalen van de (gedownloade) software wel >:)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 10:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een software categorie toevoegen aan de Pricewatch kan ik wel ff fixen. In V&A lijkt het me niet verstandig ivm illegale aanbiedingen.

Verwijderd

Alle software die je maar wilt, prijslijst:

?0,00

/me heeft wel veel legale programs gekocht: alle window''sen, Office, mooi Corelpakket van 9 cd''s...alles legaal :) goed he?

Verwijderd

Het lijkt er dus op dat het betalen voor software niet aangeraden word door de tweakers. Ik zie het al voor me, een super getweaked systeem, zonder software.

De praktijk zal dus zijn. Illegaluh software. Het lijkt alsof dit ook een beetje gepromote word.

>:)

• Jaymz
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

''T idee wordt meegenomen, in de al lopende ideeen over T.net. Of het wat is wordt nog wel bepaald.

Iig bedankt.

• Jaymz
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

Voor de volledigheid:

Er wordt momenteel nagedacht over T.net, bovenstaande link is voor ideeen.

Lees wel eerst ff de 1e post van dat bericht door, mocht je menen iets toe te voegen te hebben.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Lijkt me dat een software pricewatch een ENORME lijst wordt, die je laat zien dat je bij Bruna, van Piere, Free Record Shop en weet ik het waar, OVERAL EVEN VEEL BETAALD!!!!

Software prijzen varieren te weinig, en als ze het al doen doet ElCheapo inderdaad wonderen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Was T.net niet hoofdzakelijk een hardware-site ?

Vandaar dat er dus (bijna) niet over software gesproken wordt...

my 2 cents...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

hm sommige wat oudere spellen zijn ineens goedkoop bij een paar winkels... dat is toch wel interessant

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 10:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Tja, als ze elk simpel spelletje in de Pricewatch gaan zetten wordt ''t idd een enorme lijst. Ik vind dat het sowieso niet voor games moet zijn.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 18 mei 2001 23:28 schreef Femme het volgende:
Tja, als ze elk simpel spelletje in de Pricewatch gaan zetten wordt ''t idd een enorme lijst. Ik vind dat het sowieso niet voor games moet zijn.
sowieso is er veel te veel verschillende software, en zoals al eerder gesteld verschillen de prijzen te weinig. Je zou kunnen kijken of je een korte proef zou willen houden maar ik ben bang dat het al snel een gigantische lijst met titels zal opleveren.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1