Ik kom ze ineens overal tegen, maar ze staan niet tussen de "oude" smileys. Ik heb wel effe gesearched, maar ik kwam alleen topic''s tegen over MSN-smileys (of heb ik niet goed gezocht
De vraag is ff hoe dat gaat gebeuren, want het past niet in de huidige regel die er staat.
(En we willen wel de lay-out mooi houden...)
Aannames zijn fataal.
en hoe wil je een
\o/
Psies, helemaal mee eens, maar ik vind die duivelOp donderdag 17 mei 2001 18:33 schreef Arshia het volgende:
alleenen
mogen weg! de rest zie ik vaak voorbij komen... en zijn gewoon goed
en hoe wil je eengeven zonder die smiley?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Een toepassing voor deze :
Als we het zo doen, past het precies op die regel volgens mij.
Aannames zijn fataal.
Ze steken nu ook een eind rechts onder het reply-vakje uit. Volgens mij moet het wel ongeveer op twee regels exact onder het vakje passen ... of nie?
Tja, da''s wel minder mooi, maar het kan niet anders denk ik... Als we die "bruid&bruidegom (Op donderdag 17 mei 2001 18:43 schreef ecteinascidin het volgende:
2 regels?
Maar ja, iedereen heeft wel zijn meningen over de smileys, al hoor ik wel errug vaak dat
Aannames zijn fataal.
Misschien is het handig als iemand die er handig in is, effe een testpagina maakt?Op donderdag 17 mei 2001 18:51 schreef GaMeOvEr het volgende:
Hmz. 2 regels lijkt me lelijk...
Je zit precies hetzelfde als ik te zeggen (Tiepen) joh !
na-apert ! ( <- Schrijf je vast niet zo, maar goed...)
Aannames zijn fataal.
Dat ben ik dus niet. Ik kan eigenlijk helemaal niets.Op donderdag 17 mei 2001 18:52 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Misschien is het handig als iemand die er handig in is, effe een testpagina maakt?
Aannames zijn fataal.
Schrijf je wel zoOp donderdag 17 mei 2001 18:52 schreef GaMeOvEr het volgende:
Heej, Grrrrrene !
Je zit precies hetzelfde als ik te zeggen (Tiepen) joh !
na-apert ! ( <- Schrijf je vast niet zo, maar goed...)
Maar solly, ik had natuurlijk kunnen zeggen dat ik het volledig met je eens ben, maar dat klinkt me wat te meegaand, liever in eigen woorden
Grrrrrene weet duidelijk niet hoe hij carriere moet maken, als een mod roept dat hij niks kan, moet je als user gaan slijmen met diverse onzinnige voorbeelden om hem zogenaamd te overtuigen van het feit dat hij wel ergens goed in is, sterker nog, dat hij in _heel_veel_ dingen goed is !
Dit principe noemt men ook wel "slijmen", of "Sucking Up" in het engels.
Grrrrrene beheerst dit principe duidelijk nog niet.
[/off-topic]
En da''s maar goed ook !
Aannames zijn fataal.
LOL...Op donderdag 17 mei 2001 18:59 schreef GaMeOvEr het volgende:
[off-topic]
Grrrrrene weet duidelijk niet hoe hij carriere moet maken, als een mod roept dat hij niks kan, moet je als user gaan slijmen met diverse onzinnige voorbeelden om hem zogenaamd te overtuigen van het feit dat hij wel ergens goed in is, sterker nog, dat hij in _heel_veel_ dingen goed is !
Dit principe noemt men ook wel "slijmen", of "Sucking Up" in het engels.
Grrrrrene beheerst dit principe duidelijk nog niet.
[/off-topic]
En da''s maar goed ook !
Wat is het nou? 1-1?
edit: vissen naar complimentjes is iets voor vrouwen
2-1?
Zo jammer als het wet later is he, tussen 18:00 en 20:00 is er altijd een dipje, en ja, dan wil de neiging om een beetje lol te maken nog wel eens de kop opsteken.
Ja, en ?
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Of is dat nou ook weer slijmen......;)
Wees gerust, ik ga zo eten en dan is het hier wel weer ontopic. Het is gewoon effe wachten tot de eerste versie klaar is van het nieuwe schermpje (ThaWout is ermee bezig?)...Op donderdag 17 mei 2001 19:14 schreef GaMeOvEr het volgende:
Zoiets...
Zo jammer als het wet later is he, tussen 18:00 en 20:00 is er altijd een dipje, en ja, dan wil de neiging om een beetje lol te maken nog wel eens de kop opsteken.
edit:
Ja, en ?
En uit je profile: "Geslacht: Man"
Dus geen gevis, complimentjes moet je eerst effe verdienen
OK, vooruit dan maar: Je doet het prima
Later wil ik net zo''n goed modje worden als jij
Zullen we trouwens maar kappen met deze ongein?
Da''s juist een pluspunt voor ''m.
ThaWout kan dus nog steeds een kans wagen
Damn, heb ik nou 10 mei mijn roeping gemist?Op donderdag 17 mei 2001 19:19 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik denk dat Grrrrrene de vermoorde onschuld speelt.
Da''s juist een pluspunt voor ''m.
ThaWout kan dus nog steeds een kans wagen
Maar ThaWout, ik ben benieuwd...
*bedwingt zich*
Heej ThaWout, is het al af ?
Aannames zijn fataal.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hij zegt erbij dat ie inderdaad eigenlijk alleen HTML kan en de andere programmeer-taal wel begrijpt, maar nog niet zelf kan programmeren. Daar gaat ie volgend jaar volgens mij mee bezig als hij gaat studeren.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ah, jammer dat hij niet door had dat het gein wasOp donderdag 17 mei 2001 20:12 schreef Spor het volgende:
Okay ... gevraagd, hij zegt dat het alleen was om het topic wat interessanter te maken omdat er twee met mekaar in de clinch lagen (waarschijnlijk GaMeOvEr en Grrrrrene als ik het zo doorlees).
Maakt niet uit, gaat alleen om de lay-out, en dat is prima te behalen in html...Hij zegt erbij dat ie inderdaad eigenlijk alleen HTML kan en de andere programmeer-taal wel begrijpt, maar nog niet zelf kan programmeren. Daar gaat ie volgend jaar volgens mij mee bezig als hij gaat studeren.
Tuurlijk wist ik wel dat het gein was man ... anders zou ik toch ook niet zeggen dat ik het wel effe zal fixen terwijl ik dat helemaal niet kanOp donderdag 17 mei 2001 20:20 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ah, jammer dat hij niet door had dat het gein was
[..]
Maakt niet uit, gaat alleen om de lay-out, en dat is prima te behalen in html...
Misschien handig dat hij in het vervolg wat smileys toevoegt? Nou ja, laat maar, de grap is er nu goed vanafOp donderdag 17 mei 2001 20:26 schreef ThaWout het volgende:
[..]
Tuurlijk wist ik wel dat het gein was man ... anders zou ik toch ook niet zeggen dat ik het wel effe zal fixen terwijl ik dat helemaal niet kan.
Verwijderd
en van
wat mij betreft kunnen er dus 4 uit. Hierdoor krijg je toch wel genoeg ruimte.
Als er dan toch nieuwen moeten komen kan er beter een contest oid worden gehouden waar bezoekers zelfgemaakte smileys kunnen plaatsen oid.. welke ik wel zou willen zien is die smiley die zichzelf met een hamer voor zn kop slaat (DOH smiley
Op donderdag 17 mei 2001 22:18 schreef The Dude het volgende:
![]()
![]()
![]()
mogen zo weg
mag ge-edit worden
en van![]()
![]()
zie ik niet echt het nut van in, mara dat is meer persoonlijk.
wat mij betreft kunnen er dus 4 uit. Hierdoor krijg je toch wel genoeg ruimte.
Je zou denken dat deze het druk genoeg heeft met het N2 koelen e.d.
Tis toch goed zo met die smileys.
"Never change a winning team. And we`re winning >:)"
HIER
bekijken
Even voor de duidelijkheid:
en
excuses voor de overlast.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nee he.Op vrijdag 18 mei 2001 00:32 schreef Spor het volgende:
Lukt dit?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zo, voor de duidelijkheid heb ik ''m nog iets aangepast. Dan komen hier via die pagina ook geen onnodige reply''s meer.Op vrijdag 18 mei 2001 01:00 schreef Grrrrrene het volgende:
verrek, hij post ook nog, alleen wel onder mijn eigen naam
Check nogmaals: HIER
(that''s mho
Ik vind zelf datOp vrijdag 18 mei 2001 10:42 schreef lange het volgende:
ik vind ''m best oke alleen wat ook al eerder is gezegd, tweakers heeft wel heel erg zijn eigen "stijl" in smileys (ik vind die van fok bv veel minder mooi) en ik vind wel dat die stijl zo veel mogelijk behouden moet worden.
(that''s mho)
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
dat ben ik volledig me u eensOp vrijdag 18 mei 2001 11:12 schreef ThaWout het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat![]()
en
wel in het GoT assortiment passen. Die
en
zijn niet echt voor GoT denk ik.
en
kunnen er nog wel meer door opzich.
En

Dan kunnen die nieuwen er bij in..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Deze kan dan code >D krijgen
Zekers wel, die is kewl!Op vrijdag 18 mei 2001 13:57 schreef Mastermind het volgende:
Deze moet er in: [afbeelding]
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Of deze code: :EOp vrijdag 18 mei 2001 13:57 schreef Mastermind het volgende:
Deze moet er in: [afbeelding]
Hij''s inderdaad ook wel kewl
Precies ... daarom juistOp vrijdag 18 mei 2001 15:42 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik vinnum anders lelijk
Op vrijdag 18 mei 2001 13:40 schreef pier het volgende:
De volgende mogen van mij weg..
![]()
![]()
![]()
Dan kunnen die nieuwen er bij in..
of
of
of 
ik denk dat dit zo''n beetje alle ''dicussiegevallen'' zijn.
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net