Aannames zijn fataal.
Ik krijg mijn wachtwoord niet opgestuurd als ik de passmailer op Tweakers.net gebruik. Zou iemand mij m''n pass effe op kunnen sturen?
Thanks!
Edit: al gefixed!
Thanks!
Edit: al gefixed!
Hij werkt wel denk ik, alleen je moet klikken op submit ofzo i.p.v op enter drukken (was eerst zo, weet niet of het al is gefixt)
Hij zegt inderdaad dat ''ie verstuurd is, maar d''r komt vervolgens niks aan
edit: op "laat mij mijn password opbeamen" klikken i.p.v. op enter drukken, maakt niks uit
edit: op "laat mij mijn password opbeamen" klikken i.p.v. op enter drukken, maakt niks uit
Je moet wel even geduld hebben he... Niet iedereen kan jou namelijk een pass mailen.
Ik kijk wel ff of ik iemand kan charteren.
Ik kijk wel ff of ik iemand kan charteren.
edit:
By the way, je bent nu toch ingelogd ?
By the way, je bent nu toch ingelogd ?
Aannames zijn fataal.
Owh ja...

Kijk, ik ben wel zo eerlijk dat ik mijn edit niet weghaal. Iedereen mag zien dat dit een domme opmerking was.
Kijk, ik ben wel zo eerlijk dat ik mijn edit niet weghaal. Iedereen mag zien dat dit een domme opmerking was.
Aannames zijn fataal.
[Hele brede glimlach] Dat doen we dan maar ook al te graagOp donderdag 17 mei 2001 14:14 schreef GaMeOvEr het volgende:
Owh ja...
* Jaymz die deze akties wel van zichzelf kent.
ok ok Ik zal niet zeuren verder! Ik wacht heel geduldig af tot er iemand bereid gevonden is
JA kan iemand mij ook mn password melen?
Username: femme
email: bosmonster@xs4all.nl
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
LOLOp donderdag 17 mei 2001 15:57 schreef Bosmonster het volgende:
JA kan iemand mij ook mn password melen?
Aannames zijn fataal.
Als het goed is, is het nu gefixed. Je kunt meerdere passmailtjes gekregen hebben, de laatste is de goede.
Tsja... Ik heb nu inderdaad twee (dezelfde) mailtjes gekregen, en ik krijg nu te horen dat m''n pass/usercombo niet correct is
''k heb ''t met copy-paste gedaan, dus daar zal ''t niet aan liggen....
Ik kan ook niet meer op T.net inloggen, en als ik wil laten mailen zegt ie dat de username + mail combo fout is 
DOe het toch echt wel goed.
Kan iemand er even naar kijken/fixen?
[FAF]SickNick
nroos1@chello.nl
[FAF]SickNick
nroos1@chello.nl
edit:
dit is vanaf ongeveer 11:30, daarvoor was ik nog gewoon wel ingelogd met m''n koeje/ Ik snap er niks meer van
dit is vanaf ongeveer 11:30, daarvoor was ik nog gewoon wel ingelogd met m''n koeje/ Ik snap er niks meer van
Je nick is "Sick Nick" niet "[FAF]SickNick" volgens de database, probeer daar eens mee in te loggen?Op vrijdag 18 mei 2001 12:46 schreef Sick_Nick het volgende:
Ik kan ook niet meer op T.net inloggen, en als ik wil laten mailen zegt ie dat de username + mail combo fout is
[FAF]SickNick
nroos1@chello.nl
edit:
EraZor; ik heb jou ook nog maar een poging gegeven. Als het nog niet werkt (nieuwe mailje met mijn naam eronder) mail dan even een wachtwoord door, dan zet ik hem er met de hand in.
Professioneel Hyves-weigeraar
Vaaaaaaaaaag, hij doet het hiermee wel maar heb toch echt geregistreerd als [FAF]SickNick. Hebben jullie die tags voor de namen weg gehaald ofzo?Op vrijdag 18 mei 2001 12:55 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Je nick is "Sick Nick" niet "[FAF]SickNick" volgens de database, probeer daar eens mee in te loggen?
Nou ja, hij doet het weer ook al blijft het vaag
[edit]
Leuk is dat, m''n karma tweakotine en status zijn gereset
Kijk hier maar. Had toch wel wat meer karma (in de 25 of meer geloof ik), tweakotine boeit niet zoveel want dat komt er wel weer bij. En stauts is nu weer feut, dat was toch 2 stappen hoger.
klopt niks van, heb veel meer gerageerd (100 keer minimaal) en gister was de laatste.Laatste posting 07-02-2001 20:26
Aantal reacties 1
edit:
zie net dat die ook weg is
zie net dat die ook weg is
hmm... je hebt gewoon te veel accountjes jij 
naast "Sick Nick" ook nog "[FAF]Sick Nick" (met spatie dus) email: spam@pacemaker.org ... die heeft karma 24
naast "Sick Nick" ook nog "[FAF]Sick Nick" (met spatie dus) email: spam@pacemaker.org ... die heeft karma 24
Al die accountjes is niet mijn schuld, ik kreeg steeds geen mailtje met password. Die kreeg ik alleen met [FAF]Sick Nick.
Ik gebruik nu wel gewoon die van Sick Nick, bouw wel opnieuw karma en die shit op
Ik gebruik nu wel gewoon die van Sick Nick, bouw wel opnieuw karma en die shit op
Wouter, thanks, kerel! 
Ik ben d''r weer bij!!
Ik ben d''r weer bij!!
Weet je het zeker? Ik kan je zo een nieuw pass sturen als je wil hoor.Op vrijdag 18 mei 2001 13:13 schreef Sick_Nick het volgende:
Al die accountjes is niet mijn schuld, ik kreeg steeds geen mailtje met password. Die kreeg ik alleen met [FAF]Sick Nick.
Erazor: ik heb allebei je accounts (EraZor en EraZor@work) gereset, sorry voor de andere
Maakt niet uit. EraZor@eork mag je deleten van mij, die gebruik ik toch niet meer nu. (was alleen omdat m''n pass op m''n werk niet werkte)
Pagina: 1