Toon posts:

[BC3] Waarom doet GoT het bij mij niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurt veel dat ik een ''request timeout'' krijg bij het browsen in dit forum. Of ik krijg halve en lege fora / topics. Is dit bekend? Of ben ik de enige met deze problemen? :?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Je bent de enige :+

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:42

Jaymz

Keep on moving !

Daar heb ik al 2 dagen last van, gewoon door blijven GoTten, het went vanzelf wel:P

Wat het is: geen idee, misschien kan iemand anders daar eens een licht over laten schijnen.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 16 mei 2001 19:52 schreef Martin18 het volgende:
Het gebeurt veel dat ik een ''request timeout'' krijg bij het browsen in dit forum. Of ik krijg halve en lege fora / topics. Is dit bekend? Of ben ik de enige met deze problemen? :?
Als je op GoT member bent krijg je gratis dit soort verschijnselen er bij, zoals code #55''s en lege forums e.d.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Om van SG in LA te komen, moest ik door 3 #55''s, 4 lege pagina''s en 8 time-outs heen manoevreren.

Echt niet meer normaal. :(:(:(

Niet mee te werken zo. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 mei 2001 20:02 schreef Revolution het volgende:
Om van SG in LA te komen, moest ik door 3 #55''s, 4 lege pagina''s en 8 time-outs heen manoevreren.

Echt niet meer normaal. :(:(:(

Niet mee te werken zo. |:(
WOW dat klinkt ingewikkeld zoals je het hier uitlegt. :)

Niet boos worden. Kijk naar buiten en je ziet de zon (als je veel geluk hebt), en dan ben je weer blij. :'(

Ach als het bekend is wordt het vast wel weer opgelost... Veel suc6 in ieder geval.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Dus misschien overstappen naar Oracle
Is al meerdere keren langsgekomen, maar kost fortuinen!

DIT IS MIJN WEBSITE

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 16 mei 2001 20:06 schreef Martin18 het volgende:

[..]

Ach als het bekend is wordt het vast wel weer opgelost... Veel suc6 in ieder geval.
Het is al een behoorlijke tijd bekend dat MySQL aan zijn top zit. Misschien moet ik in 2056 es terug komen!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 mei 2001 20:08 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Het is al een behoorlijke tijd bekend dat MySQL aan zijn top zit. Misschien moet ik in 2056 es terug komen!
Oh interessant. Ik ben toevallig met een project bezit op school. Dit project gaat over databases. En hier wordt gekozen voor Oracle, omdat dit later minder problemen zo opleveren in verband met mogelijke grote groei. Dus misschien overstappen naar Oracle. :) Maar dat is inderdaad een lastig, tijdrovend en kostbaar probleem...

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[..]

Niet boos worden. Kijk naar buiten en je ziet de zon (als je veel geluk hebt), en dan ben je weer blij. :'(

Donker, regen :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

[..]

Geen zon hier! :(;)

Maar feit is wel dat het zo echt niet langer kan, zoals jelmervos al zei is het misschien een idee om als ik met pensioen ga over 40 jaar maar weer eens terug te komen. :'(

Erg frustrerend, bij elke post hier krijg ik eerst consequent 2 404''s, na enkele keren keren op back te rammen, en weer op submit gaat het soms goed, hoewel ik daarna als hij naar de oorspronkelijke draad wil gaan, ik uiteraard weer een 404 krijg. :'(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 16 mei 2001 20:12 schreef Martin18 het volgende:

[..]

Oh interessant. Ik ben toevallig met een project bezit op school. Dit project gaat over databases. En hier wordt gekozen voor Oracle, omdat dit later minder problemen zo opleveren in verband met mogelijke grote groei. Dus misschien overstappen naar Oracle. :) Maar dat is inderdaad een lastig, tijdrovend en kostbaar probleem...
Dat lastig en tijdrovende is niet een shet echte probleem, het is gewoon veeel te duur. (Denk aan vele tienduizenden guldens.)

Wat al die fouten betreft:
Ik heb er ook last van, geen idee hoe het komt, ik hoop maar dat het snel over is. Gelukkig is men er al wel mee bezig (er komt een 2e DB server oa)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op woensdag 16 mei 2001 20:28 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Dat lastig en tijdrovende is niet een shet echte probleem, het is gewoon veeel te duur. (Denk aan vele tienduizenden guldens.)
/quote]

Ja vertel mij wat, en dat is eigenlijk niet te bekostigen :(.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb last van paginas die niet gevonden worden en plaatjes van de layout met rooie kruizen erin etc, ook forums zonder threads zijn in de mode... :(

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Zie bovenstaande reactie, hier ook kruisjes ipv de gebruikelijke gifjes:(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

Moet zeggen dat ik heel weinig problemen heb eigenlijk alleen maar plaatjes die niet loaden

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

En tel er nu ook maar de nodige #55ers bij:(
het wordt steeds minder(als in slechter) nu

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Nu weer erg brak, ook hier. Was net wel weer eventjes wat beter maar niet voor lang.
Pagina: 1