De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dan check je die net als de waarden ververst worden. De boel wordt dan (tijdelijk) gereset.
ik snap by the way nog steeds niet goed hoe die tweakotime wordt berekend.
ik blijf altijd rond de 250 tot 275 zitten en dat levert me dan nummer 65 ofzo op
ik blijf altijd rond de 250 tot 275 zitten en dat levert me dan nummer 65 ofzo op
thx, kan dicht ...(#13) grmbl.<crawlmode> spice kruipt de top 10 maar niet binnen, misschien op naar de 300 karma-punten dan maar </crawlmode>
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
der is maar 1 iemand die dat snapt (Femme) en die wil het geloof ik ietwat geheim houden opdat er geen race van gemaakt zou worden..Op woensdag 16 mei 2001 18:06 schreef Kaap het volgende:
ik snap by the way nog steeds niet goed hoe die tweakotime wordt berekend.
snacht actief = meer tweakotine btw, da''s wel bekend
Basic tweakotine:
Hoe meer pageview''s, hoe hoger je tweakotine, en ''s nachts is de factor wat hoger idd.
Ps. Dit werkt niet op de Frontpage ZELF
Hoe meer pageview''s, hoe hoger je tweakotine, en ''s nachts is de factor wat hoger idd.
Ps. Dit werkt niet op de Frontpage ZELF
Maar als je geen nieuwe tweakotine meer krijgt dan ben je waarschijnlijk niet ingelogd.
Pagina: 1