[BC3] Obsidian; tell me why...please!

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:17
Ik ben dat wel niet obsidian, maar:
Dit lijkt wel erg op elkaar.

Verwijderd

Zonder te verzanden in een eeuwig-durende discussie wil ik toch "Obsidian" uitleg vragen waarom hij de topic: "Huren--> de stemgerechtigde is ziek" sloot.
Hij verwees mij naar een in zijn ogen gelijksoortig topic: "Huren--> Nederland is ziek!!"
Ik was deze (idd zelfde soort van topic) gestart uit een overweging die ik in de rubriek FAQ las: en die luidt:

Probeer de discussie ook zoveel mogelijk on-topic te houden.
Wij zullen de laatste zijn die roepen dat het alleen maar over het onderwerp moet gaan waar de thread over gestart is, maar het wil nog weleens voorkomen dat een thread volledig ontspoort en het ineens over iets heel anders gaat.
Open dan een nieuwe, en laat de discussie in die andere voor wat het is.

Tot zover citaat uit FAQ: "...Open dan een nieuwe....." dus;
misschien kan Obsidian uitleggen waarom deze nieuwe thread, waarin ik flame en vooral buitenlanderhaat wilde voorkomen, gesloten moest worden.
Nota bene: Dit is geen poging om de moderator''s beslissing aan te vechten..."de scheidsrechter heeft altijd gelijk...", maar de reden is mij onduidelijk.
Bij voorbaat dank. ;)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op het moment van sluiten kon jouw topic makkelijk samengevoegd worden met het andere topic. Dat was eigenlijk de reden. Ze leken te erg op elkaar.

Verwijderd

Thanx Obsidian for your comment; now I understand.... :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

no problem.. :)