[BC3] Code formatting..

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nu nog tab-tekens omzetten en dan hoef ik mn lappen code niet eerst zelf helemaal te gaan reformatten..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Irritant als je op een code-forum niet eens normaal geformatte code kan posten.. :( GoT ript alle spaties en tabs en maakt er dus een onoverzichtelijke teringzooi van.. zoals hier:

[topic=180438]

Moet voor ervaren peehapee''ers als jullie toch niet zo moeilijk zijn om tab-tekens of meerdere spaties (2+) te vervangen door  ''s ??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
code:
1
2
3
4
bla {
  bla
  bla
}

Werkt prima toch? Zijn doodnormale spaties...

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
if()
{if()
{if()
{
}
else
{
}
}
}

Hm!
werkt idd niet.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Vooral voor het posten van JavaScript is het erg vervelend.

• BC3 Victim
Juist, want bij als je gaat inspringen met spaties kan bij een flink javascript het al oplopen tot een paar KB aan spaties ;)

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Hier ben ik het helemaal mee eens! Het accepteren van tabs zou erg makkelijk zijn.

Zou er misschien nog iets aan syntax kleuring van andere talen gedaan kunnen worden? Die van php is zo mooi :)

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Pagina: 1