XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Bij mij thuis doet ie het ook niet meer, maar op de uni weer wel
mischien mijn browser ? maar hij deed eht wel altijd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Ik heb gister voor het eerst in 2 weken weereens gepost en die van mij stond er echt nog in. Er is waarschijnlijk toch iets mis met je cookie instelling.
hoe kan ik dat veranderen dan ?
Even je koekjestrommel leegmaken...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
ze hebben iets nieuws laatst toegevoegd voor newbies zodat niet elke nebie alleen in SG van die giga onzin topics maken. daarom moest gisteren/vandaag iedereen opnieuw inloggen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Done, zijn die beschimmelde jam-koekjes er ook weer uit!Op donderdag 17 mei 2001 00:00 schreef Moartn het volgende:
Check je IE instellingen, misschien staan ze te streng en slaant ie geen cookies op ofzo.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ja, joepie. Kan ik overal weer opnieuw gaan inloggen omdat er hier een bug in het forum zit |:(Op donderdag 17 mei 2001 00:00 schreef Moartn het volgende:
Verwijderd
Heb ook probleem, koekjes verwijderen helpt niet, cache leegmaken ook niet. Als ik het passwoord invul en dan een tjidje lekker op GOT zit gaat het prima. Maarrr .. reboot ik dan ben ik nog wel ingelogd, maar kan ik niet meer in de SG of tv en video of zo komen, zonder uit te loggen en opniew in te loggen. DAT is pas zeer irritant
hmm zou er toch wat aan Got liggen wnat ik heb dat hier op alle pc` s
Best vaag, want ik heb het op geen enkele van vele PC''s, met verschillende Inet-verbindingen. (vaste lijn, ISDN Dial-up, Modem Dial-up, providers Demon en MyWeb.)
Misschien iets met een proxy ?
Misschien iets met een proxy ?
Aannames zijn fataal.
Nee jongens, wat het is........
jullie datums kloppen niet!!!
Had ik ook
Mijn comp dacht dat het gister was.
FF een dagje vooruit zetten en mijn cookies deden het perfect!
jullie datums kloppen niet!!!
Had ik ook
Mijn comp dacht dat het gister was.
FF een dagje vooruit zetten en mijn cookies deden het perfect!
Het ligt dus niet aan m''n pc. Die is nl. niet uitgeweest sinds de veranderingen hier zijn geweest.
Ik heb het zelf zo erg dat ik overal opnieuw m''n wachtwoord in moet vullen als ik wil posten, ook al heb ik ervoor ingelogd
Ik heb het zelf zo erg dat ik overal opnieuw m''n wachtwoord in moet vullen als ik wil posten, ook al heb ik ervoor ingelogd
Pagina: 1