[BC3] Waarom topic gesloten???

Pagina: 1
Acties:

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb je als beta tester niet zon overeenkomst ondertekend dat je nix mag editen?

Kheb de thread niet gelezen btw :P

Verwijderd

Waarom is mij topic:
[topic=180125]

gesloten? Was absoluut geen warez-request. Ik ben gewoon een beta-tester van microsoft.
En ik wil graag dat build-nummer weg!!

Balen dit man... |:(

• Arno
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

hezik,

Jij vind dat deze onterecht is gesloten, Jotti en ik niet omdat deze discussie dus al werd gevoerd in deze topic. Vandaag dat Jotti um gesloten heeft. Logisch toch :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Arno

Arno

PF5A

Nou, meerdere redenen. Ten eerste werd dit wel een erge dialoog tussen jou en markzw. Dit kunnen jullie net zo goed per mail afhandelen als het uitwisselen van whatever jullie uitwisselden. En ten tweede is en blijft het onzeker of het al dan niet om warez gaat, en aangezien ik niet de verantwoording wil dragen voor eventuele problemen met de BSA/BUMA/whatever, heb ik in overleg met een admin de topic gesloten.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 22:38 schreef Traag het volgende:
Nou, meerdere redenen. Ten eerste werd dit wel een erge dialoog tussen jou en markzw. Dit kunnen jullie net zo goed per mail afhandelen als het uitwisselen van whatever jullie uitwisselden. En ten tweede is en blijft het onzeker of het al dan niet om warez gaat, en aangezien ik niet de verantwoording wil dragen voor eventuele problemen met de BSA/BUMA/whatever, heb ik in overleg met een admin de topic gesloten.
Ok hier heb je gelijk in , maar ik ben er nu nog niet uit...

Want dit kan niet met een crack ofsow...
Moet gewoon een regkey zijn of iets..

Kan die niet weer open ofsow... Ik en Markzw zijn al klaar :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Tja... vanaf 1/3 van de thread werd het een soort chatbox en daar is GoT niet voor bedoeld, alleen daarvoor zou ik de draad al sluiten. Dit soort dingen kunnen heel mooi via ICQ/Mail/IRC... gaat een stuk sneller, geen last van #55 en je irriteert er anderen niet mee, zou toch de ultieme oplossing zijn? :)
Verder mag je in principe van Microsoft hun programmatuur niet op executable niveau bewerken, misschien beetje flauw, maar wel waarheid. Dan nog kan je je erover discussiëren of je het buildnummer in een beta er überhaupt wel uit mag halen, enz. enz... al met al vind ik het een terecht slotje, zeker omdat maar 1 van deze argumenten nodig is...

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 22:40 schreef Jotti het volgende:
Tja... vanaf 1/3 van de thread werd het een soort chatbox en daar is GoT niet voor bedoeld, alleen daarvoor zou ik de draad al sluiten. Dit soort dingen kunnen heel mooi via ICQ/Mail/IRC... gaat een stuk sneller, geen last van #55 en je irriteert er anderen niet mee, zou toch de ultieme oplossing zijn? :)
Verder mag je in principe van Microsoft hun programmatuur niet op executable niveau bewerken, misschien beetje flauw, maar wel waarheid. Dan nog kan je je erover discussiëren of je het buildnummer in een beta er überhaupt wel uit mag halen, enz. enz... al met al vind ik het een terecht slotje, zeker omdat maar 1 van deze argumenten nodig is...
Ok dan .....

Maar toch... :) ik vind dat er de laatste tijd erg snel slotjes worden geplaatst,
en vaak heb ik het ID dat modjes ook hun m8 willen laten zien...

En dan bedoel ik niet alleen door slotjes te gooien....

• Arno

Arno

PF5A

Maar toch... :) ik vind dat er de laatste tijd erg snel slotjes worden geplaatst,
en vaak heb ik het ID dat modjes ook hun m8 willen laten zien...

En dan bedoel ik niet alleen door slotjes te gooien....
Het laatste wat ik wil is macht laten zien, aangezien ik liever users help dan slots op hun posts zet. Die laatste opmerking begrijp ik niet helemaal :?

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 22:44 schreef Traag het volgende:

[..]

Het laatste wat ik wil is macht laten zien, aangezien ik liever users help dan slots op hun posts zet. Die laatste opmerking begrijp ik niet helemaal :?
Nou ik heb het niet over alle modjes....
maar er zijn er een paar, ( en er zijn meer die dat met me eens zijn )

die gewoon wel es lopen te narren ensow...

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Zeg, we hebben nu redelijk uitgebreid uitgelegd waarom we dit gedaan hebben (niet alleen chatboxgehalte)... niet weer beginnen he, zo blijven we aan de gang ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ehm, ik had ook een vraag hierover gesteld (zie deze) welke imo ook nog eens onterecht gesloten is, daar het een fundamenteel andere vraag betreft dan deze. Deze gaat specifiek over 1 topic, die van mij was meer algemeen gesteld.

Ik zie niet in hoe t.net in de problemen kan komen door het posten van tweaks voor winXP. Zoals idd. ook al in de 1e post hier aangegeven worden zijn er ook mensen in Nederland welke XP gewoon legaal bezitten.

Ok, zodra er een hack of het bewerken van executables er aan te pas pas komt, in dat geval is een slotje imo terecht. Als ik echter vraag om een tweak welke bv. aanpassing van een bepaalde sleutel in het register vereist, dan is daar imo niets illegaals aan, laat staan dat t.net hierdoor in de problemen zou kunnen komen.

Als ik iets vraag over win98 dan vraagt toch ook niemand zich af of ik die legaal in bezit heb?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Tsja, jullie zijn de mods :)

Ik blijf het er niet mee eens, maar ik ben dan ook een heel eigenwijs specimen.

Het topic waarover hier gesproken wordt zaten andere haken en ogen aan dan aan topics waar ik op doelde. Als ik tenminste jullie posts goed lees dan zie ik dat ook meegespeeld heeft dat het teveel een chat werd + het feit dat er links tevoorschijn kwamen welke dubieus zijn.

Maar goed, zoals je ziet, ik ben al geswitched hiernaartoe, heb echter nog geen antwoord op mijn vraag ontvangen.

Goed, nog een keer.. stel ik vraag:

''Weet iemand nog tips/truuks om mijn winXP vlotter te laten draaien''

Wordt dit toegestaan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ten eerste ging die andere draad niet _precies_ over hetzelfde, maar had wel nagenoeg dezelfde intentie. Daarom slotje, in 2 draden over 1 kwestie praten is niet geweldig handig.

Verder is het inderdaad totaal niet interessant of jij win98 (of wat dan ook) legaal of illegaal hebt, tenzij je expliciet om illegale dingen gaat vragen.
Bovendien zijn TWEAKS ook niet illegaal, maar je mag van MS nu eenmaal programma''s niet reverse engineeren of iets wat daar op lijkt en die build ID is (helaas?) geen registersleutel...
Nogmaals: tweaks zijn _wel_ welkom.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:11 schreef Traag het volgende:
hezik,

Jij vind dat deze onterecht is gesloten, Jotti en ik niet omdat deze discussie dus al werd gevoerd in deze topic. Vandaag dat Jotti um gesloten heeft. Logisch toch :)
Ok ik begrijp best dat mijn topic gesloten werd... maar tjah. Ik heb het gewoon verder geregeld met die jonguh via Mail. Hij had toevallig geen ICQ.

Maar ben er nog niet uit... Dus daarom vind ik het zonde dat de topic is gesloten. En ik heb geen ID waarom je dat build-nummer niet zou mogen weghalen.

En ik ben gewoon een officiele beta-tester, maar dat is trouwens toch ook niet jullie verantwoordelijkheid?

Ik snap best dat het geen FPX-board moet worden :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op dinsdag 15 mei 2001 23:15 schreef hezik het volgende:

Goed, nog een keer.. stel ik vraag:

''Weet iemand nog tips/truuks om mijn winXP vlotter te laten draaien''

Wordt dit toegestaan?
Uiteraard, is niks mis mee. Mits het niet in het verkeerde forum gebeurt natuurlijk ;)

• BC3 Victim
Uiteraard, is niks mis mee. Mits het niet in het verkeerde forum gebeurt natuurlijk
Lol, die had ik wel verdiend :)

Ok, mijn vraag is beantwoord.. en mensen die nu gaan zoeken op ''windows XP tweaks'' vinden iig. deze thread _wel_ (wat ze eerder dus niet deden, ik had er nl. op gezocht) dus komt alles toch nog goed.

Toch blijf ik het sluiten een verkeerd besluit vinden. Het topic van deze posting is nl. waarom een bepaald topic gesloten is, en niet of windows tweaks toegestaan zijn. Op deze manier zorgen jullie er zelf voor dat er een off-topic discussie ontstaat in deze topic. Maar goed, zoals ik al aangaf, zo''n ramp vind ik het nou ook weer niet en het blijft jullie goed recht :)

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:16 schreef Jotti het volgende:

[..]

Uiteraard, is niks mis mee. Mits het niet in het verkeerde forum gebeurt natuurlijk ;)
Ok maar op zich is het weghalen van het buildnummer ook een tweak.... :7

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 23:41 schreef Jotti het volgende:
Zeg, we hebben nu redelijk uitgebreid uitgelegd waarom we dit gedaan hebben (niet alleen chatboxgehalte)... niet weer beginnen he, zo blijven we aan de gang ;)
ok dan ik hou erover op :) mag ik morgen dan een nieuw topic openen dan zonder chatbox? :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Topic waarover? Over hoe buildnummer eruit te slopen?
Tja.. ik moet je eerlijk zeggen: het is op het randje. Dat buildnummer zelf zit keihard in Windows, dat is geen regkey of zoiets. En zodra je met dat soort dingen gaat klooien, kom je in het gedrang met Microsofts End User License Agreement, waarin staat dat je hun producten niet mag reverse engineeren, decompilen enz. enz, maar misschien kan het ook anders.
Beetje mierenneuken, maar ik weet ook niet wat je er mee aan moet. Dit topic was een kwestie van en-en-en.

In overleg: mijn redenatie is een beetje paranoid, je mag het opnieuw proberen, mits het een fatsoenlijk topic blijft (geen chat ;)) :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Als je een beta-tester bent hoor je op de hoogte te zijn van de regels die MS daaraan stelt. En een van de regels is dat je hun produkt in geen enkele wijze mag aanpassen. Oftewel, jij zou dan illegaal bezig zijn, wij zouden je daarmee geholpen hebben, oftewel wij kunnen daardoor ook in de problemen komen.

Topic is terecht gesloten. En als je het toch wilt weten, stuur dan maar een mailtje naar MS met de reden waarom je het weg wilt hebben, en dan zullen ze je wel helpen als het toegestaan is om zo''n nummer weg te halen.
Pagina: 1