Heb je als beta tester niet zon overeenkomst ondertekend dat je nix mag editen?
Kheb de thread niet gelezen btw
Kheb de thread niet gelezen btw
Verwijderd
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Ok hier heb je gelijk in , maar ik ben er nu nog niet uit...Op dinsdag 15 mei 2001 22:38 schreef Traag het volgende:
Nou, meerdere redenen. Ten eerste werd dit wel een erge dialoog tussen jou en markzw. Dit kunnen jullie net zo goed per mail afhandelen als het uitwisselen van whatever jullie uitwisselden. En ten tweede is en blijft het onzeker of het al dan niet om warez gaat, en aangezien ik niet de verantwoording wil dragen voor eventuele problemen met de BSA/BUMA/whatever, heb ik in overleg met een admin de topic gesloten.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Ok dan .....Op dinsdag 15 mei 2001 22:40 schreef Jotti het volgende:
Tja... vanaf 1/3 van de thread werd het een soort chatbox en daar is GoT niet voor bedoeld, alleen daarvoor zou ik de draad al sluiten. Dit soort dingen kunnen heel mooi via ICQ/Mail/IRC... gaat een stuk sneller, geen last van #55 en je irriteert er anderen niet mee, zou toch de ultieme oplossing zijn?
Verder mag je in principe van Microsoft hun programmatuur niet op executable niveau bewerken, misschien beetje flauw, maar wel waarheid. Dan nog kan je je erover discussiëren of je het buildnummer in een beta er überhaupt wel uit mag halen, enz. enz... al met al vind ik het een terecht slotje, zeker omdat maar 1 van deze argumenten nodig is...
Het laatste wat ik wil is macht laten zien, aangezien ik liever users help dan slots op hun posts zet. Die laatste opmerking begrijp ik niet helemaalMaar toch...ik vind dat er de laatste tijd erg snel slotjes worden geplaatst,
en vaak heb ik het ID dat modjes ook hun m8 willen laten zien...
En dan bedoel ik niet alleen door slotjes te gooien....
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Nou ik heb het niet over alle modjes....Op dinsdag 15 mei 2001 22:44 schreef Traag het volgende:
[..]
Het laatste wat ik wil is macht laten zien, aangezien ik liever users help dan slots op hun posts zet. Die laatste opmerking begrijp ik niet helemaal
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ok ik begrijp best dat mijn topic gesloten werd... maar tjah. Ik heb het gewoon verder geregeld met die jonguh via Mail. Hij had toevallig geen ICQ.Op dinsdag 15 mei 2001 23:11 schreef Traag het volgende:
hezik,
Jij vind dat deze onterecht is gesloten, Jotti en ik niet omdat deze discussie dus al werd gevoerd in deze topic. Vandaag dat Jotti um gesloten heeft. Logisch toch
Uiteraard, is niks mis mee. Mits het niet in het verkeerde forum gebeurt natuurlijkOp dinsdag 15 mei 2001 23:15 schreef hezik het volgende:
Goed, nog een keer.. stel ik vraag:
''Weet iemand nog tips/truuks om mijn winXP vlotter te laten draaien''
Wordt dit toegestaan?
Lol, die had ik wel verdiendUiteraard, is niks mis mee. Mits het niet in het verkeerde forum gebeurt natuurlijk
Verwijderd
Ok maar op zich is het weghalen van het buildnummer ook een tweak....Op dinsdag 15 mei 2001 23:16 schreef Jotti het volgende:
[..]
Uiteraard, is niks mis mee. Mits het niet in het verkeerde forum gebeurt natuurlijk
Verwijderd
ok dan ik hou erover opOp dinsdag 15 mei 2001 23:41 schreef Jotti het volgende:
Zeg, we hebben nu redelijk uitgebreid uitgelegd waarom we dit gedaan hebben (niet alleen chatboxgehalte)... niet weer beginnen he, zo blijven we aan de gang
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq