Toon posts:

[BC3] lock uitleg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond had ik een vraag gepost in het server/hosting subforum, er waren al aardig wat reacties en nu is hij gelockt. Het gaat om thread:
[topic=180112]

Mag ik vragen waarom hij gelockt is?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
je vraag is al zo vaak gesteld dat het beter is eerst even de search te gebruiken. Veel users irriteren zich namelijk aan dingen die al 10.000x voorbijgekomen zijn, en dat kun zelf waarschijnlijk wel begrijpen.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:17
Deze vraag wordt té vaak gesteld op GoT. Als we die vraag hier 1000x per dag krijgen gaan de meeste gebruikers zich eraan ergeren!

Bovendien een antwoord was toch al gegeven!

edit:
waarom is bulldog zo snel :(

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Zoiets heet een slotje:P

[sorry voor deze nutteloze reply|:(]

• Bulldog
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 19:23 schreef dennisdotcom het volgende:

Maar dat is geen goede reden om tot sluiten over te geen /in principe een onzin afgument!

• Dennis
Op dinsdag 15 mei 2001 19:24 schreef Bulldog het volgende:
Maar dat is geen goede reden om tot sluiten over te geen /in principe een onzin afgument!
Precies maar hij hoeft zich niet zo druk te maken? Wat had hij in dit geval verder nog willen bereiken :?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 19:23 schreef Bulldog het volgende:
je vraag is al zo vaak gesteld dat het beter is eerst even de search te gebruiken. Veel users irriteren zich namelijk aan dingen die al 10.000x voorbijgekomen zijn, en dat kun zelf waarschijnlijk wel begrijpen.
even eerlijk gezegd ik had nog geen gebruik gemaakt van de zoekfunctie, maar ik heb het even gedaan en heb geen antwoord kunnen vinden. De gevonden postings gaan meestal over hosters met ongeveer 5 gb, niet over 15-20 gb. En juist daar lag de kern van mijn vraag.

• Dennis
Op dinsdag 15 mei 2001 19:29 schreef twan_kogels het volgende:
even eerlijk gezegd ik had nog geen gebruik gemaakt van de zoekfunctie, maar ik heb het even gedaan en heb geen antwoord kunnen vinden. De gevonden postings gaan meestal over hosters met ongeveer 5 gb, niet over 15-20 gb. En juist daar lag de kern van mijn vraag.
De meeste hosters hebben meerdere pakketten. En als je dus gewoon webhosters.nl bekijkt had je daar ook meningen etc. kunnen bekijken.

• Bulldog
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 19:25 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Precies maar hij hoeft zich niet zo druk te maken? Wat had hij in dit geval verder nog willen bereiken :?
Owky, in dit geval zal ik het ook anders intepreteren. Het is een toevoeging, -> in principe heeft vraagsteller idd. al antwoord op zijn vraag. Druk maken om slot = dan niet nodig.

Verwijderd

Topicstarter

edit:
waarom is bulldog zo snel :(
Ik dacht dat ik het duidelijk had gezegd :) dat ik waarde leg op persoonlijke ervaringen, als maar 1 iemand een ervaring deelt is dat nog geen ervaringen.

Verwijderd

Topicstarter
huh? nu gaan we hier verder, lijkt me niet echt de bedoeling, in de gelockte thread tikte ik:
ik liever niet op een lijst waar bijna de helft onbeperkt dataverkeer aanbied en de persoonlijke ervaringen database is ook niet zo goed gevult.

• Dennis
Op dinsdag 15 mei 2001 19:31 schreef twan_kogels het volgende:
Ik dacht dat ik het duidelijk had gezegd :) dat ik waarde leg op persoonlijke ervaringen, als maar 1 iemand een ervaring deelt is dat nog geen ervaringen.
Als er daar niet veel meningen staan zul je er hier ook geen 1000 vinden. Immers er zijn zo enorm veel hosters en je hebt uiteraard grote en kleine.

• Bulldog
  • Niet online
Persoonlijke ervaringen kun je idd. beter terecht op: http://www.webhosters.nl/
Verder kan vrijwel elke hosting provider je 15 - 20Gb per maand leveren, integendeel dit is vrijwel in alle gevallen geen probleem. En of je nu kijkt naar de meningen van mede tweakers die ervaring hebben met 5gb maakt in dit geval niet uit. Als de algemene ervaringen goed zijn, maakt het verschil van 10gb ook niets uit.

Verwijderd

Topicstarter
oke oke ;), ik zal zelf op zoek gaan, ik dacht alleen maar, hoe meer persoonlijke ervaringen hoe beter :?
Pagina: 1