Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Trouwens hij is online met ICQ, vraag het hem nu nog een keer, samen met een link naar deze topic ?
Maar dit hoort idd in SU
Maar het helpt niet met hem te praten of ie hem wilt veranderen...
Ik hoop dat het door 1 van de mods wordt veranderen...vriendelijk bedankt
Zo van :
• Ik ben een dieptrieste icoon-dief!
• Help mijn hand zit vast in mijn kont!
• Dit icoon is verwijderd door een Admin
• Geen icoon voor jou !
Aannames zijn fataal.
bedankt...ik vind het ook lame dat hij gewoon een user-icon gewoon copierd...Op dinsdag 15 mei 2001 16:38 schreef havana het volgende:
Het was een upload-icon. Ik heb Rick gevraagd het te verwijderen. Zijn webicon heb ik inmiddels "aangepast"
Maarja...je hebt van die gasten...
nogmaals bedankt
Ja dat is dus zijn ''upload-icon'' en daar hebben we Rick of Kees voor nodig denk ikOp dinsdag 15 mei 2001 16:48 schreef Windhoosje het volgende:
ik check nu 1 van zijn topics en nu staat mijn amstel plaatje er weer...
ja zie je dan was ik toch niet de enige die dat dacht !Op dinsdag 15 mei 2001 16:48 schreef Windhoosje het volgende:
ik check nu 1 van zijn topics en nu staat mijn amstel plaatje er weer...
Ik hoop dat dit snel verandert kan worden door 1 van de mods...ook in zijn profiel graag...
Nee want eerst stond dat leuke:) knipperende plaatje er...en ineens stond mijn amsteltje er weerOp dinsdag 15 mei 2001 16:53 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
ja zie je dan was ik toch niet de enige die dat dacht !
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Nope, hij heeft zijn webicon weer terug gezet.Op dinsdag 15 mei 2001 16:53 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ja dat is dus zijn ''upload-icon'' en daar hebben we Rick of Kees voor nodig denk ik.
Dat is dus het opzettelijk negeren van een "aanwijzingen" van een moderator (wie kan anders jouw profiel wijzigen) en het voor de tweede keer stelen van een icon...
Ze zouden bij icondieven de mogelijkheid om het profiel te bewerken moeten uitschakelen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik hoop dat deze topic hem ook duidelijk maakt dat het erg lame van hem is om user-icons te copieren...Op dinsdag 15 mei 2001 17:08 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Nope, hij heeft zijn webicon weer terug gezet.
Dat is dus het opzettelijk negeren van een "aanwijzingen" van een moderator (wie kan anders jouw profiel wijzigen) en het voor de tweede keer stelen van een icon...
Ze zouden bij icondieven de mogelijkheid om het profiel te bewerken moeten uitschakelen
Ik hoop het want ik vind deze acties van hem om teOp dinsdag 15 mei 2001 17:15 schreef Floris_Diemel het volgende:
Hij heeft het icoontje wederom geupload, door een "feature die er nog niet is" zouden we die kunnen verwijderen. Helaas missen we de feature dus nog, wederom zal Kees of Rick hier een handje moeten helpen...
Maybe is een waarschuwing voor hem reden om toch maar een eigen user-icon up te loaden...
1
| http://[b]gathering.tweakers.net[/b]/icons.php/13036/logo_02.jpg |
En das dan dit:
Argh, is natuurlijk niet handig om iets ''dik'' te willen neerplanten tussen code tags
Ja maar ik hem die file zelf gemaakt en geupload...het is toch niet eerlijk dat die persoon dan ook gewoon even deze file gaat gebruiken?Op dinsdag 15 mei 2001 17:19 schreef IceStorm het volgende:
Uhm ik wil niet vervelend doen maar dis toch echt iig OOK een upload icon:
code:
1 http://[b]gathering.tweakers.net[/b]/icons.php/13036/logo_02.jpg
En das dan dit:
[afbeelding]
Verwijderd
Tis wel een grafisch hoogstandje...Ja maar ik hem die file zelf gemaakt en geupload
Daar zul je wel een paar avondjes mee zoet zijn geweest, ofniet ?
echt wel...er stond ook zo''n mooi kratje amstel naast me>:)Op dinsdag 15 mei 2001 17:28 schreef TJEERDOO het volgende:
[..]
Tis wel een grafisch hoogstandje...
Daar zul je wel een paar avondjes mee zoet zijn geweest, ofniet ?
Hadden we daar niet zo''n mooi Icon voor ?
Zo van :
* Ik ben een dieptrieste icoon-dief!
* Help mijn hand zit vast in mijn kont!
* Dit icoon is verwijderd door een Admin
* Geen icoon voor jou !
Concrete Loop Watercooling
Maar zonder een flame te willen uitlokken vind ik dat je ongelijk hebt. Je icoon is niet uniek, maar gewoon een reclame uiting die jij hebt gekopieerd. Eiegenlijk ben jij in overtreding van het merkenrecht en de copyright door het logo van Amstel te gebruiken. Niet dat ik denk dat het ze een moer kan schelen (totdat je met icoon en al gaat posten dat Grolsch toch echt beter is
Ik ben het met je eens dat een usericon persoonlijk is, maar in dit geval wordt het een gray area. Neem nou de icon van hlpdsk, daar kun je met recht van zeggen dattie uniek is, maar de "Amstel voor elkaar" is gewoon de ht reclame campagne van Amstel Bier en die zie je *overal*
Mijn advies, neem geen icon, geen gezeur en snellere laad tijden
Op donderdag 17 mei 2001 01:36 schreef FreeRider het volgende:
Hmm ik zou m''n icoon dan een paar keer veranderen (naam hetzelfde laten, jouw icoon renamen) in een "BEST bier icoon" of "Ik pik iconen van Windhoosje" of zo. Mocht hij je structureel blijven zoeken en je icoon blijven pikken dan heb je wellicht een goed argument om een waarschuwing cq. user-ban aan te vragen ? Als hij slim is dan copied hij het naar z''n schijf, renamed ie ''m en upload hij ''m weer. Jij hebt ook geen copyright op Amstel toch ?
lama
en hij heeft hem dus nog steeds... best irritant lijkt me als je icoon gewoon door anderen gebruikt wordt... en dan ook nog eens je gewoon negeren
btw: wie wil er nou ZO''N icoon jatten?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
(sorry had deze thread nog niet gezien)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan