AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Het feit dat 1 topic openblijft verleent je geen rechten wat betreft de moderatie van een ander topic.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Dit klinkt een beetje geirriteert:?Op dinsdag 15 mei 2001 14:48 schreef HlpDsK het volgende:
Ehhm, dat heeft er niks mee te maken. Ik heb trouwens jouw topic niet gezien, dus ik heb ook niks met de sluiting er van te maken gehad.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
En ja, natuurlijk heb je "eigen inzicht van de moderator", maar dat is niet een excuus wat altijd geldt.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Nee, maar je sluit natuurlijk je eigen topic ook nietOp dinsdag 15 mei 2001 14:48 schreef HlpDsK het volgende:
Ehhm, dat heeft er niks mee te maken. Ik heb trouwens jouw topic niet gezien, dus ik heb ook niks met de sluiting er van te maken gehad.
Undertaker2> Tja, je begeeft je in het beruchte grijze gebied. Ben je aan de grillen van de mods overgeleverd...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hij verdedigt andere modjes, lijkt me wel dat ze het allemaal met elkaar eens moeten zijn anders krijg je helemaal 1 grote chaos. De 1 vindt dit de ander dat. Hij heeft dus alle recht.Op dinsdag 15 mei 2001 16:57 schreef Undertaker2 het volgende:
Dat die andere topic toevallig van Hlpdsk was doet er wat mij betreft niet toe, dus waarom Hlpdsk op deze topic reageert en zichzelf meteen gaat verdedigen is mij dan ook niet helemaal duidelijk.
[...]
p.s.
Dit is al de zoveelste die ik met die witte roos als icon zie volgens mij.
There is no art to find the minds construction in the face
Een antwoord als "Moderators eigen inzicht" is wel erg kortaf en "Het feit dat 1 topic openblijft verleent je geen rechten wat betreft de moderatie van een ander topic" roept natuurlijk de vraag op "Waar trek je dan de grens?"
Het zou overigens wel leuk zijn als elke mod hetzelfde vindt & denkt, maar dat gaat natuurlijk niet en dus krijg je situaties waarin de ene topic wel een slotje krijgt en de andere niet.
/Edit
Of dat dan komt omdat het toevallig de topic van een modje is is weer een heel ander verhaal
De reflexbogen die ik iig aan het kweken ben is de rest die je bedoelt alsnog dicht te gooien EN jou naam op te geven als zijnde : moest van hem dicht.
* Delerium denkt dat topics beter open kunnen blijven als ze redelijk lopen.
Verwijderd
Zie dit topicOp dinsdag 15 mei 2001 17:02 schreef -Muppet- het volgende:
[..]
p.s.
Dit is al de zoveelste die ik met die witte roos als icon zie volgens mij.
Bedankt voor de opheldering *slik*
There is no art to find the minds construction in the face
Ligt eraan welke jij aan het lezen wasOp dinsdag 15 mei 2001 20:02 schreef HlpDsK het volgende:
Waar maken jullie nou ineens uit op dat ik me sta te verdedigen? Lezen jullie een ander topic dan ik of zow:?
Hoezo kom je op het idee om de andere topic(s) die ik bedoel ook dicht te gooien onder het mom dat het van mij moest? Meen je dat nou serieus?Op dinsdag 15 mei 2001 17:34 schreef ecteinascidin het volgende:
Undertaker... de reactie van jou is waarschijnlijk bedoelt als poging om je eigen topic open te houden....
De reflexbogen die ik iig aan het kweken ben is de rest die je bedoelt alsnog dicht te gooien EN jou naam op te geven als zijnde : moest van hem dicht.
* Undertaker2 denkt dat topics beter open kunnen blijven als ze redelijk lopen.
Ik zou dus graag mijn eigen topic open zien omdat soortgelijke anderen dat ook zijn en dus NIET anderen dicht omdat de mijne dat ook is.
Wat betreft dat laatste ben ik het idd met je eens.