Toon posts:

[BC3] Slotjes...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zijn er van die mensen die constant zeuren dat een topic al ''tig'' keer voorbij is geweest? Als een topic niet interessant genoeg is verdwijnt deze toch snel genoeg naar beneden? Of zie ik dat nou verkeerd.

In plaats van zeuren laat die mensen behulpzaam zijn en even een linkje plaatsen naar betreffende topic als zij het wel kunnen vinden.

Ik vind dat gezeur en halve topics (door een slotje) namelijk irritanter dan gewoon regelmatig een topic terug zien komen. Bovendien veranderd er tegenwoordig iets ontzettend snel, en is er dus vraag naar regelmatig terugkerende topics. :?

Maar gelukkig zie ik het langzaam weer beter worden. Maar net na het sluiten van de kroeg was het wel een soort heksenjacht. Maar nu gaat het de goede richting op! Nu alleen die mensen waarschuwen die zitten te zeuren om een slotje of wat ook, maar dat mag ook niet meer had ik begrepen? Goedzo! Dan wordt het weer leuk om dit forum te bekijken, want het moet niet alleen informatief zijn denk ik.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vooruit dan, ik zal jou een goede link geven : Search

Netjes hé?

;)

Virussen? Scan ze hier!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op dinsdag 15 mei 2001 13:28 schreef Martin18 het volgende:
In plaats van zeuren laat die mensen behulpzaam zijn en even een linkje plaatsen naar betreffende topic als zij het wel kunnen vinden.
Probleem is (dat veroorzaakt ook veel ergernis) dat iedereen dat kan vinden als ie even zoekt. Het irriteerd mensen dat anderen te lui zijn om ook maar ff te willen zoeken. Makkelijkste weg kiezen heet dat geloof ik, of beter, liever lui dan moe.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 15 mei 2001 13:31 schreef wildhagen het volgende:

Netjes hé?

;)
Echt hoor wildhagen, beschaafd zeg !

* wildhagen in de behulpzame modus !

:P

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 13:31 schreef wildhagen het volgende:

Netjes hé?

;)
Nou kijk, zoiets als dit is veel beter dan iemand die zit te zeuren dat deze topic al zoveel keer voorbij is geweest. Een vraag is opgelost en de topic verdwijnt snel naar beneden. Dat is toch de manier van werken van dit forum? Slechte of irritante topics worden er snel weer uitgefilterd...

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Ja en als je dan daar post, krijg je een waarschuwing >:)

Voor het omhoog halen van oude topics :P

Dus wat je ook doet, goed is het toch niet :?
Dus doe gewoon waar je zin in hebt en kijk gewoon waar het schip strandt.:+

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 13:47 schreef HBM het volgende:

Omhoog halen is _niet_ verboden, zolang het maar nut heeft... Alleen "LOL :)" zeggen ofzo, jah dat is gewoon irritant, maar als je echt opnieuw een vraag hebt over dat onderwerp is er geen probleem...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 13:47 schreef HBM het volgende:

Haha, ja eigenlijk is dit wel de beste manier! :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Oude topics nutteloos omhoog kicken wordt inderdaad niet gewaardeerd. Als je gewoon iets toe te voegen hebt, is er _helemaal_niets_ aan de hand.

Aannames zijn fataal.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op dinsdag 15 mei 2001 13:28 schreef Martin18 het volgende:
Ik vind dat gezeur en halve topics (door een slotje) namelijk irritanter dan gewoon regelmatig een topic terug zien komen. Bovendien veranderd er tegenwoordig iets ontzettend snel, en is er dus vraag naar regelmatig terugkerende topics. :?
Dat is een heel goed punt. Helaas blijven ondanx de snelle ontwikkelingen warezrequests niet toegestaan. Verder lijkt het me niet dat bijv. PSP binnen een halve dag |:( een update uitbrengt (uitzondering voor de Detonators natuurlijk! ;))

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1