Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Ok, dan komt dat verslag ook nog op tijd af
/server kechara.sorcery.net 6667
/j #tweakers.net
Alles werkt hiero
/j #tweakers.net
Alles werkt hiero
irc.tweakers.net flipje
Professioneel Hyves-weigeraar
Op dinsdag 15 mei 2001 12:59 schreef zeikstraal het volgende:
Ok, dan komt dat verslag ook nog op tijd af
Same here, ach, als het vanavond maar weer werktOp dinsdag 15 mei 2001 13:10 schreef Tom het volgende:
[..]
* Grrrrrene heeft jetlag
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Op dinsdag 15 mei 2001 18:00 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
* Grrrrrene heeft jetlag
irc.tweakers.net doet ''t bij mij ook niet meer... Jammer, want daar was altijd veel crew te vinden. Handig bij het melden van kevers
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
dan gaan jullie toch gewoon naar irc.fokzine.net 
zit psies hetzelfde #tweakers.net kanaaltje hoor
zit psies hetzelfde #tweakers.net kanaaltje hoor
\o/
Ja, als je leefschema omver is geschopt... Ga jij maar eens een paar dagen van 22:00 - 9:30 IRC-en...Op dinsdag 15 mei 2001 18:27 schreef zeikstraal het volgende:
[..]
jetlag?
Hoezo schopt dat je leefschema omverOp dinsdag 15 mei 2001 19:32 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ja, als je leefschema omver is geschopt... Ga jij maar eens een paar dagen van 22:00 - 9:30 IRC-en...
Oh godver, jij was gisteren ook op IRCOp dinsdag 15 mei 2001 19:43 schreef zeikstraal het volgende:
[..]
Hoezo schopt dat je leefschema omver
Njaa dat |ZzzZZzz was wel gemeend hoor. Alleen kijk ik s''ochtend wel ff op m''n micq schermpje en dan zie ik wel weer hoe laat het is gewordenOp dinsdag 15 mei 2001 19:44 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Oh godver, jij was gisteren ook op IRC
ik zit er ook altijdOp dinsdag 15 mei 2001 19:44 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Oh godver, jij was gisteren ook op IRC
\o/
Je sais, maar niet op #chatterzOp dinsdag 15 mei 2001 20:06 schreef Arshia het volgende:
[..]
ik zit er ook altijd
Mijn ZzZzZz was ook wel gemeend, ''k heb tot 14:00 uur geslapen... :z*DOp dinsdag 15 mei 2001 19:48 schreef zeikstraal het volgende:
[..]
Njaa dat |ZzzZZzz was wel gemeend hoor. Alleen kijk ik s''ochtend wel ff op m''n micq schermpje en dan zie ik wel weer hoe laat het is geworden
Maar ja, ReseTTim nog een tijdje ge-entertained
Oh ja, via irc.fokzine.net kun je er wel gewoon opkomen dus
neuh... 2 kanaaltjes is al meer dan genoeg...Op dinsdag 15 mei 2001 20:26 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Je sais, maar niet op #chatterz
[..]
\o/
* xxfile heeft vandaag tot 18.00 geslapen 
Maar vanochtend deed ie het nog prima, hmm, straks maar ff kijken of ie het doet
Maar vanochtend deed ie het nog prima, hmm, straks maar ff kijken of ie het doet
Nieuw, nu met Twitter
* Grrrrrene (bikkel) was er om 14:00 uur al uitOp dinsdag 15 mei 2001 22:35 schreef xfile het volgende:
* Grrrrrene heeft vandaag tot 18.00 geslapen
Pagina: 1