Toon posts:

[BC3] Topic "Kleine aanvaring" gesloten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aloha!

Ik begrijp niet waarom dit topic is gesloten. Om mogelijk discriminatie te voorkomen ofzo?
Ik was dus net een reply aan het posten waarin ik vermeldde dat ik dezelfde reactie had gegeven als het nederlandse jongens waren geweest.
Helaas was het topic al gesloten voor ik dit kon zeggen.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er loopt al een topic over dat onderwerp: [topic=179209]

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals: ik wilde helemaal niet discrimineren. Mijn excuses als het zo overkwam.
Alleen waren het marokkaanse jongens, daar kan ik toch ook niets aan doen?!

En ik begrijp niet wat mijn kleine aanvaring te maken heeft met een mogelijke burgeroorlog. :?

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Enigst wat ik wil zeggen is dat ik bulldog een beetje een sukkel begin te vinden. Sluit alles, niets wordt gemoved en moet toch nog even zijn mening kwijt in een gesloten topic.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 15 mei 2001 10:23 schreef Capoeirist het volgende:
Enigst wat ik wil zeggen is dat ik bulldog een beetje een sukkel begin te vinden. Sluit alles, niets wordt gemoved en moet toch nog even zijn mening kwijt in een gesloten topic.
Nou, volgens mij werd het topic door Llewella gesloten en niet door Bulldog hoor.

Enne, Miss Tabbie. Het is natuurlijk een opzichzelf staand geval (gebeurtenis) maar hij past best in het topic over de burgeroorlog. Ik ben het wel eens met Llewella dat het een beetje dubbelop was. En het is voor ons al werk genoeg om een topic bij te houden om te kijken of het niet uit de hand loopt, laat staan dat er dan meerdere bijkomen.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Te koop : Koe, coupe, metallic gevlekt, licht metalen horens, tdi uiers en verlaagde achterpoten
Hoeveel wil je er voor hebben?

Verwijderd

Miss Tabbie, het ging er niet om wat jij zei, maar de mogenlijke reakties...
Er loopt al een soortgelijke topic hierover en er is elke keer gebleken dat dit soort topics dicrimintaie uitlokken...
Het topic over mogenlijke burgeroorlog loopt nu heel hard en ik heb mijn handen er al vol aan om die een beetje in de gaten te kunnen houden...

Ik hoop dat je het begrijpt, het was nix persoonlijks ofzow, ik weet er zelf alles van van je aanvaring heb ze zelf vaak genoeg gehad, en dan ging het zelfs verder dan een aanvaring...

Ik heb hem overigens niet gesloten, ik was een beetje traag met sluiten, zat nog sterk te twijfelen...
Omdat ik je ook niet te kort wilde doen...
Pagina: 1