Check dit topic: [topic=179176]
Waarom is jona hiervoor gebanned? Beetje radicale actie voor zo''n geintje niet?
Waarom is jona hiervoor gebanned? Beetje radicale actie voor zo''n geintje niet?
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Hmja, maar dan vind ik het nog geen reden om hem maar meteen te bannen.. Vond het eigenlijk wel geinigOp maandag 14 mei 2001 21:34 schreef ronaz het volgende:
Wat denk je zelf? En wij als usertjes maar klagen dat we niet serieus genomen worden.
Van een beetje humor is nog nooit iemand dood gegaan.. En volgens mij worden er tegenwoordig eerst nog waarschuwingen uitgedeeldOp maandag 14 mei 2001 21:34 schreef ronaz het volgende:
Wat denk je zelf? En wij als usertjes maar klagen dat we niet serieus genomen worden.
Verwijderd
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Verwijderd
psies, daar ben ik het helemaal mee eens! is opzich niet helemaal eerlijk dat het een beetje van het humeur van de mod afhangt, maarja dat zijn ook maar mensen.Op maandag 14 mei 2001 22:15 schreef zeikstraal het volgende:
Ach als je een grapje hier maakt dan neem je een risico
Meestal gaat het goed, soms heeft een mod z''n dag niet.
Verwijderd
Verwijderd
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Ehh het was eigenlijk cynisch bedoeld, zie mijn nickOp maandag 14 mei 2001 22:30 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
psies, daar ben ik het helemaal mee eens! is opzich niet helemaal eerlijk dat het een beetje van het humeur van de mod afhangt, maarja dat zijn ook maar mensen.
Persoonlijk vinnik het wel een goede grap, maar misschien heeft die Jona al een heleboel ongein uitgehaald en was dit de druppel... Geen zin om dat uit te gaan zoeken
Mmmhh, als je zijn [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/1541]history[/url] checkt, volgens mij niet. Het lijkt er dus op dat de ban ongedaan is gemaakt?Op maandag 14 mei 2001 23:06 schreef J.W het volgende:
Jona sig :
back from the banned
Denk dat in het verleden al het nodige heeft gedaan.
Aannames zijn fataal.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[offtopic]Op maandag 14 mei 2001 23:40 schreef MarcyDarcy het volgende:
Zelfde idee als een brief aan een dom blondje geven met aan weesrzijden z.o.z. erop...kan je haar uren mee bezighouden
Verwijderd
Nope.. Ik hoorde vanmiddag van hem dat hij gebanned was.Op maandag 14 mei 2001 23:44 schreef Paz het volgende:
jasper: weet je wel zeker dat hij echt is gebanned en dat het niet ''net zo''n grappig''geintje was als wat jona zelf uithaalt?
Verwijderd
Maar er was nog niemand opgekomen, hij is wel goed bedacht.Op maandag 14 mei 2001 23:27 schreef GaMeOvEr het volgende:
Hm. Ik snap de humor niet van naar je eigen topic linken ?
Bwuhahaaha!Op dinsdag 15 mei 2001 07:39 schreef obsidian het volgende:
Hij is nooit gebanned geweest.
Verwijderd
Verwijderd
Op dinsdag 15 mei 2001 07:39 schreef obsidian het volgende:
Verwijderd
Op dinsdag 15 mei 2001 07:39 schreef obsidian het volgende:
Verwijderd
Ik vind hem anders best wel geinig!Op maandag 14 mei 2001 23:27 schreef GaMeOvEr het volgende:
Hm. Ik snap de humor niet van naar je eigen topic linken ?
Aannames zijn fataal.
Dat valt toch wel mee?Op dinsdag 15 mei 2001 22:10 schreef obsidian het volgende:
Valt me wel op dat sommige mensen hier slecht over mij denken zeg... Heb ik zo''n slechte reputatie?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Voor zover dat ik je ken kom je voor mijn inziens altijd netjes en consequent over.Op dinsdag 15 mei 2001 22:10 schreef obsidian het volgende:
Valt me wel op dat sommige mensen hier slecht over mij denken zeg... Heb ik zo''n slechte reputatie?
Verwijderd
Op dinsdag 15 mei 2001 22:24 schreef obsidian het volgende:
Er waren anders genoeg mensen die echt dachten dat ik hem gebanned had...
I''m bad... hehehehehe
Mja, en als''k de waarheid durf zeggen heb je meteen reden om me te bannen zeker?! Daar trap''k niet in hoor!Op dinsdag 15 mei 2001 22:10 schreef obsidian het volgende:
Heb ik zo''n slechte reputatie?
Verwijderd
Nou alleen je icoon spreekt al boekdelen.Op dinsdag 15 mei 2001 22:24 schreef obsidian het volgende:
Er waren anders genoeg mensen die echt dachten dat ik hem gebanned had...
I''m bad... hehehehehe
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Maar jij hebt geen gevoel voor humorOp dinsdag 15 mei 2001 23:21 schreef GaMeOvEr het volgende:
Er is hier maar een echte lieve mod, en dat ben ik !
Euuhhh....
Aannames zijn fataal.
Dan wordt je geband omdat je hem de waarheid niet wilt vertellen.Op dinsdag 15 mei 2001 23:06 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Mja, en als''k de waarheid durf zeggen heb je meteen reden om me te bannen zeker?! Daar trap''k niet in hoor!
Dat is belgische humor.Op woensdag 16 mei 2001 02:40 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dan wordt je geband omdat je hem de waarheid niet wilt vertellen.
Het duurde even voor ik het begreep trouwens.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq