[BC3] Motor kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Is het geen idee om binnenkort een nieuwe te beginnen, bij mij beslaat de topicregel nu nog 2 regels, maar dat duurt niet lang meer (regel 2 is al vol)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 22:48
Ik ben al bij regel3!
38 pagina''s!!!

• J.W
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 01:52

J.W

Is dat dan zo erg?
Wat is er zo bezwaarlijk aan?

Verwijderd

Zeg zoiets dan ook bij die Dragonballtopics, wel consequent zijn dan!

• J.W

J.W

Op maandag 14 mei 2001 21:18 schreef Revolution het volgende:
Zeg zoiets dan ook bij die Dragonballtopics, wel consequent zijn dan!
Idd, dat ook nog eens.
Er is ooit besloten om draden niet meer te stoppen bij 255.
Dan is het te verwachten dat ze zo groot kunnen worden.

Ik zou ze eerder aanmoedigen ipv ontmoedigen, het is een leuke draad met een leuke "hechte" club met geen geflame/off topic gelul.
Is toch de droom voor elke Mod/Adje en draad die niet in de gaten gehouden hoeft/dient te worden?

• Helldesker
  • Laatst online: 10-10-2025
Kan iemand mij vertellen waarom deze dicht zou moeten :?

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 21:30 schreef J.W het volgende:

[..]

Idd, dat ook nog eens.
Er is ooit besloten om draden niet meer te stoppen bij 255.
Dan is het te verwachten dat ze zo groot kunnen worden.

Ik zou ze eerder aanmoedigen ipv ontmoedigen, het is een leuke draad met een leuke "hechte" club met geen geflame/off topic gelul.
Is toch de droom voor elke Mod/Adje en draad die niet in de gaten gehouden hoeft/dient te worden?
Inderaad, die draad is gewoon erg leuk om te lezen, zonde om hem te sluiten. Geen last van toch?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op maandag 14 mei 2001 21:52 schreef Helldesker het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom deze dicht zou moeten :?
Omdat het de layout vernaggelt voor mensen die maar 25 post per pagina laden ofzo.

Maarja, dat topic blijft nog redelijk erg goed ontopic terwijl een NOG langer topic dat niet ontopic blijft (verrevan) wel mag openblijven.

Logischer wijze concludeer ik dan dat motor kopen ook nog effe openblijft.

Mag een klein voorstel doen btw? Hernoem het topic naar "Motortopic" ofzo, kunnen er gelijk 5 pagina''s extra op het eertje lijntje en ''t vat de inhoud toch net iets beter samen.

• Helldesker
Op maandag 14 mei 2001 21:57 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Omdat het de layout vernaggelt voor mensen die maar 25 post per pagina laden ofzo.

Maarja, dat topic blijft nog redelijk erg goed ontopic terwijl een NOG langer topic dat niet ontopic blijft (verrevan) wel mag openblijven.

Logischer wijze concludeer ik dan dat motor kopen ook nog effe openblijft.

Mag een klein voorstel doen btw? Hernoem het topic naar "Motortopic" ofzo, kunnen er gelijk 5 pagina''s extra op het eertje lijntje en ''t vat de inhoud toch net iets beter samen.
Poohbeer, je bent in 1 woord gewoon weg [i]geweldig[/i]. Een goed plan.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Ik zeg dus: "Is het geen idee om DIE EN DIE draad een nieuwe deel te geven" Ik heb dat vaker zien gebeuren, maar dan op verzoek van een "bezoeker" Nu er opeens Mod-TMF acher me nick staat is het noiet oke.

Blijkbaar is het dus niet een goed idee. Best laat em dan doorgaan, mij heb je er niet mee.

Misschien wel een idee om mee te nemen, dat een topic bij zus en zoveel replies een nieuw deel wordt (plaast hier je hoe heet dit nummer vragen, bezoekers regelen dit helemaal zelf (dat is mij dan ooit eesn opgevallen)

Zowieso moet er hieromtrend duidelijkheid komen, aan dit soort bezigheden heeft niemand wat.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Voor de duidelijkheid. IK WILDE DIE DRAAD [b/NIET[/b] OPLSOT, ik heb het over een NIEUW deel. zodat de oude (nu huidige) gewoon omlaagzakt.

Sorry voor de Caps, ik wilde duidelijkheid.

• Helldesker
Op maandag 14 mei 2001 22:03 schreef Jaymz het volgende:
Voor de duidelijkheid. IK WILDE DIE DRAAD [b/NIET[/b] OPLSOT, ik heb het over een NIEUW deel. zodat de oude (nu huidige) gewoon omlaagzakt.

Niemand neemt het je kwalijk, tis alleen dat je dan een deel van het verhaal kwijt raakt. Wij zijn er best trots op dat we met een aantal fantieke tweakers/motorrijder een topic zo lang zo goed hebben laten verlopen. Wij willen hem dus graag laten zoals ie is. En uhm mijn excuses voor onze felle reacties.

• witchdoc
jaymz.. niemand neemt je iets kwalijk ofzo hoor, maar je moet eens even in NST kijken, dara staat een topic van meer dan 2000 posts waarvan ongeveer de helft off-topic is. En in een topic dat hier ergens in de buurt staat werd besloten om het te laten (zelfs niet eens opkuisen omdat blijkbaar geen modje door zulk een DBZ-monster-thread te lezen.

Kan je begrijpen dat wij ook een beetje fier zijn op onze monster-ONTOPIC thread :)

edit: dit is getypt zonder helldeskers reactie te zien! :)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Ok: ander geformuuleerd. Is het geen idee om een nieuwe topic te beginnen, zodat de oude zonder slotje netjes wegzakt.

ALs dit topic populair blijft (en dat hoop ik voor jullie) beslaat op een gegeven moment deze topictitel een heel scherm. En da''s nou ook weer niet de bedoeling.

• J.W

J.W

Ik zeg dus: "Is het geen idee om DIE EN DIE draad een nieuwe deel te geven" Ik heb dat vaker zien gebeuren, maar dan op verzoek van een "bezoeker" Nu er opeens Mod-TMF acher me nick staat is het noiet oke.
Hohoho het heeft er niks mee te maken dat jij MOD-TMF bent, elke andere MOD hadden we ook tegengesproken. :P
Dat wist ik wel, alleen ik ben erg trots op onze prestatie dat we al zo lang zo''n leuke/gezellige/informatieve/.... draad aan de gang houden.
Ik zou het daarom ook graag zo willen houden.

Het was echt niet mijn intentie om je aan te vallen of te beledigen, mocht je toch dat gevoel hebben. Dan wil ik graag mijn welgemeende excuses daarvoor aanbieden.

J.W

• Helldesker
Ik ben bang dat ie niet wegzakt, kheb een tijdje terug ook een ander motortopic laten sluiten om deze te laten wegzakken.
Als je een nieuwe start, dan moet er op deze ook een slotje. ( anders wordt ie toch wel weer omhoog gehaald.)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 14 mei 2001 22:09 schreef Jaymz het volgende:
ALs dit topic populair blijft (en dat hoop ik voor jullie) beslaat op een gegeven moment deze topictitel een heel scherm. En da''s nou ook weer niet de bedoeling.
Dan kunnen er dan toch wel stappen worden ondernomen?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• J.W

J.W

Op maandag 14 mei 2001 22:09 schreef Jaymz het volgende:
Ok: ander geformuuleerd. Is het geen idee om een nieuwe topic te beginnen, zodat de oude zonder slotje netjes wegzakt.

You have a point .
Zo had ik het nog niet eens bekeken. |:(

Misschien dat we toch maar eens een "motor"forum op moeten gaan zoeken.
Of zijn er mogelijkheden binnen GOT voor zoiets dergelijks. (onder het motto Nee heb je en ja kun je krijgen ;) )

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Excuses accepted, ik hads me achteraf ook iets duidelijker moeten opstellen. Maar ik wist niet dat jullie zo trots op jullie topic zijn (EN Terecht) en dat dit in het verkeerde keelgat zou schieten.

Ik had niets kwaads in de zin ofzo. ELke andere bezoeker had dit trouwens ook kunnen voorstellen (vandaar mijn opmerking over mod, ik voel me meer gebruiker dan mod, en voornamalijk voel ik me Jaymz)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Trouwens, ook sorry van mijn kant :7

Ik heb trouwens niets tegen motoren, me pa heeft er een, en ik hoop zelf eens m''n rijbewijs te halen en een motor te berijden.

• J.W

J.W

Op maandag 14 mei 2001 22:21 schreef Jaymz het volgende:
Trouwens, ook sorry van mijn kant :7

Ik heb trouwens niets tegen motoren, me pa heeft er een, en ik hoop zelf eens m''n rijbewijs te halen en een motor te berijden.
Als je het voor 2 juni red, dan kun je mee met de toertocht. :)
Iig we zullen je met open ontvangen binnen "onze" motortopic.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:17

duderuud

Sliden is koel

Op maandag 14 mei 2001 22:17 schreef J.W het volgende:
Misschien dat we toch maar eens een "motor"forum op moeten gaan zoeken.
Of zijn er mogelijkheden binnen GOT voor zoiets dergelijks. (onder het motto Nee heb je en ja kun je krijgen ;) )
(serieus) Binnenkort online: www.motor-forum.nl
hehe! Heb ik tijdje terug laten reggen, als ik account-gegevens krijg, dan komt ''ie er zeker!!!

Kijk voor een voorbeeld op dit of dit forum!
(Beide door mij gemaakt)

Als iemand mij mee wil helpen het forum mooier te maken, dan moet die mij even mailen! (Alleen serieuze mensen die er veel tijd aan willen besteden!!)

PS. Ik heb een tijdje gezocht naar motor-forums, maar er is geen een nl-site die de moeite waard is! (Kijk voor een echt doxa-forum op www.motorforum.nl:r)

Motor-Forum.nl

• J.W

J.W

Op maandag 14 mei 2001 23:07 schreef Duderuud het volgende:

[..]

(serieus) Binnenkort online: www.motor-forum.nl
hehe! Heb ik tijdje terug laten reggen, als ik account-gegevens krijg, dan komt ''ie er zeker!!!

Kijk voor een voorbeeld op dit of dit forum!
(Beide door mij gemaakt)

Als iemand mij mee wil helpen het forum mooier te maken, dan moet die mij even mailen! (Alleen serieuze mensen die er veel tijd aan willen besteden!!)

PS. Ik heb een tijdje gezocht naar motor-forums, maar er is geen een nl-site die de moeite waard is! (Kijk voor een echt doxa-forum op www.motorforum.nl:r)
Mag ik Mod/Ad zijn op dat forum ??????? ;)
Misschien dat Tweakers.net jou wel wil sponseren met wat serverruimte en legale backup van topix?:P

Iig zeer goed idee Duderuud, ik roep het ook al een tijdje maar helaas heb ik zelf niet de kennis om zoiets te bouwen.
Maar zo het geweldig vinden als jij zoiets voor ons(en jezelf) zou kunnen bouwen.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Als jullie dit (als toekomstige concurenten van GoT :9) dit over de mail willen voortzetten, is iedereen blij denk ik.

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 11-02 11:58
Op maandag 14 mei 2001 20:48 schreef Jaymz het volgende:
Is het geen idee om binnenkort een nieuwe te beginnen, bij mij beslaat de topicregel nu nog 2 regels, maar dat duurt niet lang meer (regel 2 is al vol)
Zet in je prefs het "Maximumaantal berichten per pagina" op 100...en opeens heb je nog maar 4x zo wienig delen :+ (heb ik zelf ook, werkt wel oke)

Van mij mogen die topic best doorlopen..het probleem is dat de kans bestaat dat ze er een wedstrijdje van gaan maken welke topic de meeste posts heeft (ofwel offtopic geneuzel)

• witchdoc
Op dinsdag 15 mei 2001 02:02 schreef MarcyDarcy het volgende:
het probleem is dat de kans bestaat dat ze er een wedstrijdje van gaan maken welke topic de meeste posts heeft (ofwel offtopic geneuzel)
Mja, lees het effe door zou''k zeggen.. ik heb zo''n bende vragen over m''n motor (gekocht nadat dat topic is begonnen) dat het wel ontopic moet blijven, ik eis namelijk antwoord op al m''n vragen.
In een ander niet nader te noemen topic van 2000 posts >:) ligt dat lichtelijk anders.

Verwijderd

Goede nacht heren motor rijders....

ik heb de vorige draadjes helemaal gelezen en heb genoten van jullie verhalen en de pics van jullie bikes.....ik moet zeggen die R1 is wel heeeeeeeeeeeeeel vet >:)

Maar om effe to the point te komen...ik ben op zoek naar een onderdeel van een motor....en dat is het volgende:

Voor een

Indian 741B zoek ik een Achter Frame het bouwjaar is 1941

in nederland, belgie, duitsland, frankrijk is er niet aan te komen....

zou iemand mischien weten waar ik dit nog kan krijgen :?

bedankt alvast
Pagina: 1