Daar was al een topic over... Die was net gemoved/verwijderd om mensen niet op verkeerde ideeen te brengen...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
ACM, edit ff je javascriptje uit je post (gewoon even javascript disabelen in je browser als je niet meer in die pagina komt).
Het is een bekende bug, de thread die daar al over was zit nou in het crewforum om lame acties te voorkomen.
Het is een bekende bug, de thread die daar al over was zit nou in het crewforum om lame acties te voorkomen.
Dan kan ik natuurlijk nooit weten dat ie er geweest is toch?Op maandag 14 mei 2001 20:30 schreef dennisdotcom het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
nee mee eens, sorryOp maandag 14 mei 2001 20:30 schreef ACM het volgende:
[..]
Dan kan ik natuurlijk nooit weten dat ie er geweest is toch?
ik wist niet dat hij was verwijderd
* Dennis is verdrietig want nu zijn al zijn posts in die draad ook weg
ik dacht al, waar is m''n topic gebleven
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Het is dus bekend, en ik heb er net een topic van gemoved naar ''t crewforum.
Edit : en als je weet dat het om een beveiligingslek gaat lijkt ''t me verstandiger om FF een adje te ICQen of zo dan om het zo openbaar te posten.
Edit : en als je weet dat het om een beveiligingslek gaat lijkt ''t me verstandiger om FF een adje te ICQen of zo dan om het zo openbaar te posten.
Verwijderd
zou het niet verstandig zijn om deze te trashen?
ACM weet er nou van en gegarandeert dat er iemand gaat lopen klooien met deze kennis.
ACM weet er nou van en gegarandeert dat er iemand gaat lopen klooien met deze kennis.
Excuus, het is dan ook om die reden alweer verwijderd...Op maandag 14 mei 2001 20:32 schreef HlpDsK het volgende:
Verwijderd
Deze kan beter dicht met een neutrale topictitel dunkt me, anders krijg je allemaal vragende reacties...
In''t crewforum issie veilig, als we daar niet van kunnen uitgaan is er flink wat fout (IMHO dan)
Mja, dat is deze dus niet toch?Op maandag 14 mei 2001 20:34 schreef Jaymz het volgende:
In''t crewforum issie veilig, als we daar niet van kunnen uitgaan is er flink wat fout (IMHO dan)
We zetten er trouwens wat haast achter, dus we hopen dat het snel verholpen is
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1