Toon posts:

[BC3] Opsplitsing Programming & webdevelopment?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Die vraag is al eerder langsgeweest.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Deze vraag is idd al eerder langs geweest, en toen zei ik al dat het moest blijven zoals het is!!!!

Verwijderd

Beste Adjes,

Ik heb nu al een aantal keren een serieuze vraag gepost in het Programming en Webdev. forum. Steeds als je een vraag stelt (hetzij over Visual Basic of C++) wordt er ipv behulpzame antwoorden te geven alleen maar gezeken hoe goed php, pearl, cgi, asp enzovoorts is en dat je dat dan maar moet gaan gebruiken. Ik werk niet in die talen en wil dat ook niet (voor mijn werk zijn deze scripting talen niet van belang). Antwoorden krijg je dus niet (uitzonderingen daargelaten). Als je het antwoord niet weet of niet behulpzaam wil zijn, reply dan niet. Een grapje is altijd relaxed, maar niet als het thread vervuilt wordt door onzinnigheden. Zou het een idee zijn om de twee topics op te plitsen in een "Programming" thread en een "webdev & scripting" thread? . Ik denk dat de programmeurs die het forum bezoeken dan behoorlijk wat geneuzel bespaart blijft. :(

groeten,

Plaguebearer

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:17
Misschien is dat zo, maar als je het opsplitst dan weet straks niemand weer wat waar hoort, en komt de ontwikkelingsintegratie (C#) ook niet ten goede.

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 14:43 schreef joska het volgende:
Die vraag is al eerder langsgeweest.
hmm. toch search gebruikt en het is mij niet opgevallen. Toch vind ik het belangrijk dat het weer eens onder de aandacht wordt gebracht ondanks dat het dan waarschijnlijk al eens is langsgekomen.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Over een splitsing is ooit eerder sprake geweest (3 weekjes terug ongeveer), toen hebben we besloten het niet te doen.

Maar mocht je topic te offtopic gaan dan stuur even een ICQ berichtje, post ff iets in SU of wat dan ook, dan kan een mod/ad je even helpen om de boel weer ontopic te krijgen :)

edit: hier dus: [topic=176003]

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 14:44 schreef dennisdotcom het volgende:
Misschien is dat zo, maar als je het opsplitst dan weet straks niemand weer wat waar hoort, en komt de ontwikkelingsintegratie (C#) ook niet ten goede.
Daar zit zeker wat in, maar ik zie geen andere oplossing. Of zou er strakker gemod moeten worden op deze forums?

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 14:46 schreef msturm10 het volgende:
Deze vraag is idd al eerder langs geweest, en toen zei ik al dat het moest blijven zoals het is!!!!
oeff. slechte dag? >:)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik denk dat het ook mede komt omdat de harde kern van ongeveer 30 man die dagelijks actief is op p & w voornamelijk met webdevelopment bezig is. Overigens vind ik je reactie nogal overdreven, ik ben zelf op zich geen voorstander van splitsing omdat versplintering meestal de kwaliteit niet ten goede komt.

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik vind het op deze manier wel goed, alleen moet ik nog een keer een goede FAQ/richtlijnen schrijven. Er lopen gewoon teveel gasten rond die ''even'' een compleet script willen of een ander RTFM-vraagje. Ben er helaas nog niet aan toegekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 15:38 schreef Tom het volgende:
Ik vind het op deze manier wel goed, alleen moet ik nog een keer een goede FAQ/richtlijnen schrijven. Er lopen gewoon teveel gasten rond die ''even'' een compleet script willen of een ander RTFM-vraagje. Ben er helaas nog niet aan toegekomen.
[topic=176989] :)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op maandag 14 mei 2001 15:42 schreef joska het volgende:

[..]

[topic=176989] :)
Oh ehm ja vergeten, beetje last van andere dingen O+ :P

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 15:31 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat het ook mede komt omdat de harde kern van ongeveer 30 man die dagelijks actief is op p & w voornamelijk met webdevelopment bezig is. Overigens vind ik je reactie nogal overdreven, ik ben zelf op zich geen voorstander van splitsing omdat versplintering meestal de kwaliteit niet ten goede komt.
Overdreven? Bekijk mijn laatste post maar eens.... :(

Verwijderd

De faq herschrijven :? Dat gaat dus niets oplossen aangezien er maar weinig bezoekers zijn die het ook maar 1 keer hebben gelezen.

Verwijderd

Vind ik geen goed id.
Pagina: 1