[BC3] [Dit is een test]Icoon doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Even om te zien of die icon verschijnt...

Damzzzz niet dus....
Wat doe ik nu fout ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Ik ga een topic move naar LA aanvragen, maar als je een icoon plaatst of wijzigt, dan verschijnt deze onder al jouw postings, dus hoef je geen nieuwe meer te plaatsen.

Het is maar dat je het weet. ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
test ik meteen even hier :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb topic titel ff aangepast en move naar LA, de meneer zijn icon werkt dus niet...

Verwijderd

hier staat een stukje faq over de grootte van de icons:
Je usericon mag maximaal 60x60 pixels zijn, je kan ''m wel groter maken maar dat heeft geen nut. Let op de inhoud ervan en ook een beetje op de bestandsgrootte, een animated gifje van 1,5mb kan heel mooi zijn maar is natuurlijk niks voor op een forum. Daarnaast kunnen modemers en Casema-abonnees niet zo goed met dergelijke grote bestanden overweg...
Een filesize van 10kB is nog steeds aardig groot, maar te doen. Door goed te optimizen en de afbeelding te comprimeren kun je je plaatje makkelijk klein houden.
Er is nu de mogelijkheid om te kiezen; Je kan tien usericons uploaden op de server van Tweakers.net, waarbij een sizelimit van 10kB geldt. Daarnaast kan je ook een webicon aangeven, zoals eerst ook het geval was. Je kan in je prefs aangeven welke icons je wel of niet wilt zien; als je een trage verbinding hebt, is het vaak aan te raden om Webicons uit te zetten, aangezien sommigen daar halve speelfilms neerzetten.
Het enige wat je hoeft te doen om een webicon in te voegen, is het adres van het plaatje in het daarvoor bestemde veld plakken. En, nog ff ten overvloede, als het ding op je harde schijf staat, kunnen wij hem niet zien!
En voor een gewoon icon, upload een plaatje met een grootte van 60x60 pixels en max 10 kB, dan moet ie als het goed is verschijnen...
Voor een webicon vul je de url van het desbetreffende plaatje in (denk erom een aantal gratis providers hebben voorzorgsmaatregelen getroffen zodat je plaatje niet te zien is...)

Als het nou niet lukt, vertel dan ff wat je doet, zodat we kunnen kijken waar het aan kan liggen...