HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Hmm das eigenlijk wel een goeie
.. Weer iets voor het lijstje
.
Ik heb me er (vroeger) ook een aantal keren in vergist. Zo''n slecht idee is het eigenlijk niet, hoewel je het zou moeten weten.
Nou, niet. Staat duidelijk bij dat het om SU gaan. En het is toch algemeen bekent dat users niet in SU kunnen posten.Op maandag 14 mei 2001 11:45 schreef IceStorm het volgende:
Hmm das eigenlijk wel een goeie.. Weer iets voor het lijstje
.
nee niet kunnen antwoorden!, ik kan wel posten om iemand "aan te geven"
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat het handig is om de reply knop idd onzichtbaar te maken in SU voor ''normale'' usersOp maandag 14 mei 2001 11:46 schreef obsidian het volgende:
Nou, niet. Staat duidelijk bij dat het om SU gaan. En het is toch algemeen bekent dat users niet in SU kunnen posten.
Ja ok, misschien wel makkelijk ja om die knop te disabelen. Zal denk ik ook niet zoveel werk zijn.
Jah, vind ik ook wel een goede. voorkomt ook verwarring enzo. Vraag is alleen, is het lastig ?Op maandag 14 mei 2001 11:49 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat het handig is om de reply knop idd onzichtbaar te maken in SU voor ''normale'' users.
(Ja, ik kan niet coden jah..
Aannames zijn fataal.
Ik wist het ook wel, alleen doordat die knop gewoon zichtbaar bleef (terwijl dat bij bij bepaalde andere draadjes niet zo is, dus het lijkt me wel mogelijk om em uit te zetten) kwam ik aan het twijfelen. Het punt is dus ook voornamelijk dat het misschien praktisch is om ''m uit te zetten als het niet kan.Op maandag 14 mei 2001 11:48 schreef Jaymz het volgende:
Ik heb me er (vroeger) ook een aantal keren in vergist. Zo''n slecht idee is het eigenlijk niet, hoewel je het zou moeten weten.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nee is een eitje om te coden...Op maandag 14 mei 2001 11:51 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Jah, vind ik ook wel een goede. voorkomt ook verwarring enzo. Vraag is alleen, is het lastig ?
(Ja, ik kan niet coden jah..)
3 regels php ofzo
De knop moet natuurlijk pas verdwijnen na de eerste post.. zal wel een regeltje extra worden dus?Op maandag 14 mei 2001 12:25 schreef ACM het volgende:
[..]
Nee is een eitje om te coden...
3 regels php ofzo
Neehoor, want dat is toch het openen van een topic?Op maandag 14 mei 2001 12:47 schreef poohbeer het volgende:
[..]
De knop moet natuurlijk pas verdwijnen na de eerste post.. zal wel een regeltje extra worden dus?
Op maandag 14 mei 2001 12:53 schreef ACM het volgende:
[..]
Neehoor, want dat is toch het openen van een topic?
ja, zelfs ik zeg wel eens iets doms
Pagina: 1