[BC3] Kaj. en Kees: Niet opgelet, sorry.

Pagina: 1
Acties:

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Topicstarter
Deze is voor Kaj. en/of Kees:

''t gaat hierover:

clickety click

Was net ff aan het teruglezen, kom ik erachter dat ik een waarschuwing aan mn broek heb zitten....

Stom Stom Stom! |:(

In alle eerlijkheid, ik heb toen gesearcht naar e.e.a en niet naar de datum gekeken. Sorry.

Ik heb er zelf een hekel aan als er dingen onzinnig omhoog geschopt worden, dus de waarschuwing is op zich wel terecht. Vind het alleen jammer, ''k heb hem niet moedwillig omhoog gehaald. ;(

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:56
Ik denk dat de meesten zoiets niet moedwillig doen, alleen diegenen die ^^^^ posten etc.

Door je dûh opmerking kwam het nog erger over dan het eigenlijk al was!

• ronaz
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, maar ik wacht toch nog even op een reactie van voorgenoemde personenl.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:44
Op maandag 14 mei 2001 08:29 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik denk dat de meesten zoiets niet moedwillig doen, alleen diegenen die ^^^^ posten etc.
hmm link:, dit word door mij ook wel eens gebruikt, maar dan om aan tegeven dat wat mijn voorganger schreef waar is, vooral als iemand toch nog twijfeld.... en niet helmaal zeker van de zaak is terwijl dit toch echt zo is wat we hem vertelden... hmz, das dus ook de laatse keer dat we dit doen :(

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• saviour
  • Niet online
Nou vooruit, kick!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
okay, omdat je zo netjes je excuses aanbied haal ik bij deze de waarschuwing ook weg :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1