Tja dit laatste klopt natuurlijk niet helemaal meer. Het mag niet meer dat je een sitecheck plaatst. Dit kunnen jullie beter eruit slopen voordat straks alle newbies de faq lezen (ja ik weet het het komt sporadisch voor) en denken dat het wél mag!Mijn website is de beste van de hele wereld, en ik wil iedereen daar de hele tijd van op de hoogte stellen.
En dat zien wij als spammen... Ook zoiets wat niet gewenst is. Als je een homepage hebt, vul die dan gewoon in bij je Profile. Is er iemand geinteresseerd in je pagina, dan haalt diegene het wel uit je gegevens of klikt op dat mooie huisje. Het posten van je URL onder elk bericht werkt irriterend en wordt niet gewaardeerd.
Als je een nieuwe pagina hebt gebouwd of een bestaande hebt veranderd en je wilt anderen om een mening vragen, dan kan dat in het Webdesignforum. Het posten van je URL mag daar wel, zij het mondjesmaat.
Los daarvan; het kan niet de beste site van de hele wereld zijn: dat is nog altijd deze.
Nou dan is het toch een kleine moeite om bij de 1.2.9c implementatie even drie regeltjes te veranderen? Lijkt me wel...Op maandag 14 mei 2001 06:05 schreef HlpDsK het volgende:
Er is al lang een nieuwe FAQ in de maak. Maar die is nog niet af.
Het komt niet echt vriendelijk over, maarja.Op maandag 14 mei 2001 06:14 schreef HlpDsK het volgende:
De FAQ heeft niets te maken met de developers.
Diegene die wél de faq maakt kan toch ook ff drie regeltjes aanpassen en dan de file naar Arjen paassen... of naar de andere persoon die upload!
Verwijderd
Ehh, Modjes kunnen zelf een FAQ maken die ook als FAQ op GOT staat. Een FAQ elke keer een klein beetje aanpassen is niet handig. Laat staat dat het bevordelijk is voor de mensen die denken de FAQ te kennen.
Er komt gewoon een geheel gereviseerde FAQ. En daar zal dit ook wel inzitten.
Er komt gewoon een geheel gereviseerde FAQ. En daar zal dit ook wel inzitten.
Pagina: 1