[BC3] DBZ Topic...

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Okee, om te beginnen het gaat dus om deze draad: [topic=163805]

Als dit topics niet off-topic en onzinnig is weet ik het ook niet meer!!

Enkele various quotes:
post 100 ! alweer... gaat snel idd.
* BC3 Victim zegt tot morgen :(
hoi :)
bweeeh, mijn icon ruled toch meer :P
nou en, dan gaan we tog gewoon vrooluk verder :)
Ik ga zo, het is al laat genoeg.
Shit we gaan naar de 1000 posts :) :)
Zo mijn topic is nu officieel de langste >:)
ik ga er vandoor zie je nog wel hier tomorrow
.
Offtopic en onzin topics zijn niet toegestaan na mijn weten, waarom is dit topic van 80 blz pure **** dan nog steeds open? Is het omdat men te lui is om die 80 blz door te lezen? Men bang is dat het niet helpt omdat er zo weer een ander DBZ topic geopent wordt? Of is het misschien omdat men er persoonlijke belangen bij heeft?

Ik heb opzich niets tegen een DBZ topic, als het maar serieus over DBZ blijft gaan. Maar daar is in dit topic dus echt geen sprake van! Om de dag komen er weer tientallen posts bij met veelal nutteloze opmerkingen. Ook klagen andere DBZ fans dat het te snel gaat en het gewoon niet te doen is om de draad met zijn shit doordrongen door te lezen.

Ook willen deze lieden een record vestigen met ''langste'' topic ooit! Nou, jee, gefeliciteerd hoor! Is dit nou toegestaan? Een topic helemaal vol spammen om een record te breken? |:(

Bovendien verziekt dit lange topic NS&T behoorlijk! Er worden toch wel zon 5 regels ingenomen door dit gigantische gedrocht!

Ik geef toe dat ik zowiezo geen liefde voor DBZ koester maar als het gewoon een nuttig DBZ topic is heb ik geen bezwaar.
Ik snap gewoon niet dat dit wel mag, onzin- en off-topics worden direkt gesloten en deze blijft maar open. Dus welke verklaring geven jullie hiervoor?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

1. Heb jij er last van:? (je kunt hem toch gewoon niet openen;))
2. Een topic met tegen de 2000 reply''s en alleen on-topic gelul is onmogelijk ;(
3. Zolang er maar om de zoveel tijd ook on-topic geluld wordt en dat wordt ''r :*
4. Als ''t een ander onderwerp betrof had jij hier nix gepost |:(
5. Draai jij 640x480 ofzo dat DBZ-topic 5 regels inneemt bij jou :? :P
6. DBZ ruled :D

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:54

Sick Nick

Drop the top!

Heb er zelf ook wel wat gepost en geef toe, sommige dingen zijn off-topic. MAAR, wat maakt dat nou uit. Het is maar 1 topic. Altijd nog beter dan dat het in 10 topics staat. En er worden ook sommige nuttige dingen met betrekking tot DBZ gedaan (hoewel sommige mensen dit niet nuttig vinden, maar dat is een persoonlijke mening).

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op zondag 13 mei 2001 23:59 schreef War.Pig het volgende:
Ik snap gewoon niet dat dit wel mag, onzin- en off-topics worden direkt gesloten en deze blijft maar open. Dus welke verklaring geven jullie hiervoor?
Misschien omdat niemand hem in SU heeft aangegeven en geen modje intresse heeft in DBZ en er dus ook niet in kijkt?

Je post hoort trouwens in Stoute Usertjes thuis.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op maandag 14 mei 2001 00:01 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
2. Een topic met tegen de 2000 reply''s en alleen on-topic gelul is onmogelijk ;(
3. Zolang er maar om de zoveel tijd ook on-topic geluld wordt en dat wordt ''r :*
Daar sluit ik me in z''n geheel bij aan!

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• witchdoc
euhhm.. enkel on-topic kan best wel hoor!
ok, ik begrijp dat''r een paar offtopics doorkomen, maar hierboven stonden al een boel quotes en ik heb er de (voor mij) laatste pagina ook eens van doorgenomen.. da''s niet ''wat'' offtopic he..
da''s 80% OFF- en 20% ON-topic.

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 00:12 schreef poohbeer het volgende:
euhhm.. enkel on-topic kan best wel hoor!
ok, ik begrijp dat''r een paar offtopics doorkomen, maar hierboven stonden al een boel quotes en ik heb er de (voor mij) laatste pagina ook eens van doorgenomen.. da''s niet ''wat'' offtopic he..
da''s 80% OFF- en 20% ON-topic.
sja.. 20% genoeg dus :D

Verwijderd

wat een zijker is dat zeg

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het is beter om al dat DBZ-geneuzel in een groot topic te hebben dan in tig verschillende topics, lijkt mij.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• FoolZero
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op maandag 14 mei 2001 00:06 schreef Sick_Nick het volgende:
MAAR, wat maakt dat nou uit. Het is maar 1 topic. Altijd nog beter dan dat het in 10 topics staat
En hier sluit ik me nou weer helemaal bij aan. Wel moet ik zeggen, dat ik me regematig irriteer als er voor de zoveelste keer tig regels DBZ in het active topix scherm verschijnen (1 t/m heel erg veel). Maar ach er zijn nou eenmaal tweakers die DBZ freak zijn en zij hebben het volle recht hierover te discuseren. Laten we wel wezen als er een draadje over Star Trek ging zou deze ook zo een volume kunnen aannemen. Dat zou dan wel geaccepteerd worden, omdat ST wel tweakermaterial is? DBZ is kennelijk tweakermaterial voor een nieuwe generatie compternerds... So be it

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 00:19 schreef FoolZero het volgende:
DBZ is kennelijk tweakermaterial voor een nieuwe generatie compternerds... So be it
Ik sluit me hier ook bijna helemaal aan, op deze laatste quote na :D Ik ben géén nerd :*

• witchdoc
Op maandag 14 mei 2001 00:18 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
sja.. 20% genoeg dus :D
niet voor een forum dat zich wil profileren als een serieus, no-nonsens tweakersforum.

edit: en jah, alles in 1 topic is veel handiger, maar al die nonsensposters daarin zijn er teveel aan. Da''s al, gewoon een modje dat eens vriendelijk vraagt om on-topic te blijven zou genoeg moeten zijn. Is het dat niet noujah..

• FoolZero
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op maandag 14 mei 2001 00:21 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ik sluit me hier ook bijna helemaal aan, op deze laatste quote na :D Ik ben géén nerd :*
Ow wat hap je vreselijk op mijn opmerking. >:) Dat is wel een beetje nerdisch :P
(sorry, net revenge of the nerds weer eens gezien en ik zit nog een beetje in de film ;))

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

juist... stel dat deze topic gesloten zou worden, dan zou je over het HELE GoT (of in ieder geval in Nieuws Sport & TV en in de Stuffis Generalis) DBZ topics krijgen... terwijl het nu mooi in 1 topic blijft...

''t is nou eenmaal een populair onderwerp, topic sluiten zou nogal wat protest opleveren denk ik

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• witchdoc
Op maandag 14 mei 2001 00:29 schreef HaaZie het volgende:
juist... stel dat deze topic gesloten zou worden, dan zou je over het HELE GoT (of in ieder geval in Nieuws Sport & TV en in de Stuffis Generalis) DBZ topics krijgen... terwijl het nu mooi in 1 topic blijft...

''t is nou eenmaal een populair onderwerp, topic sluiten zou nogal wat protest opleveren denk ik
daarom zou het ook veel beter zijn dat al die offtopic posters daar eens mee ophielden.. hoe? vriendelijk woordje, waarschuwing, slot, ban, .. ?

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Als het anders wordt weergegeven zou al een stuk schelen

<< < 65,66,67,68,69,> >>

There is no art to find the minds construction in the face

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op maandag 14 mei 2001 00:07 schreef poohbeer het volgende:
Misschien omdat niemand hem in SU heeft aangegeven en geen modje intresse heeft in DBZ en er dus ook niet in kijkt?
Yeps, ik zag em wel staan maar nooit in gekeken (geen interesse en geen klachten in SU erover), zal even een waarschuwing posten.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ook al was het niet tegen mij, ik ga hier toch op reageren:
Op maandag 14 mei 2001 00:01 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Nee, maar ik heb ook geen last van andere nonsens postings in SG/NST ik lees er wel overheen. Feit is dat dit soort topics (opsomming/kroeg) niet toegestaan worden.

En eigenlijk heb ik er wel last van. Ik irriteer me aan de ruimte die het topic inneemt.
Wat een gruwelijk non-argument. Lul dan niet 2000 posts vol, maar doe er 400 ontopic (als er 80% offtopic gaat).
Nee het is andersom: Als er om de zoveel tijd offtopic geluld zou worden zou het niet erg zijn. Andersom dus wel.
Wel als dat ook zo''n monster van een ruimte innemend en altijd bovenaanstaand topic was geweest.
|:( kijk dan zelf op 1600x1200 oid. :P
Of heb jij een speciale GoT -versie die wel breder wordt op hoge reso''s
Da''s een mening, geen argument (dat ik er nog op inga, trouwens |:().

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Tom
  • Niet online

Tom

Heb even een waarschuwing gepost, graag even zelf in de gaten houden of het offtopic gaat en dan even melden aan een modje (kan ook via ICQ als je niet wilt dat je gezeur krijgt omdat je flauw bent blabla) :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 14 mei 2001 00:29 schreef HaaZie het volgende:
Ja, zonder meer sluiten wel ja.
Op maandag 14 mei 2001 00:44 schreef Tom het volgende:
Heb even een waarschuwing gepost.
Misschien is het wel zo aardig om ''m te sluiten, met als reden dat-ie te offtopic gaat en dat het veel ruimte inneemt. En dat je (Tom/topicsluiter) dan een nieuw topic opent en daarheen linkt. Dat zullen ze heus wel kunnen waarderen. Idee?

Ik vind het namelijk _echt_ irritant veek ruimte innemen.

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op maandag 14 mei 2001 00:44 schreef Tom het volgende:
Heb even een waarschuwing gepost, graag even zelf in de gaten houden of het offtopic gaat en dan even melden aan een modje (kan ook via ICQ als je niet wilt dat je gezeur krijgt omdat je flauw bent blabla) :)
tsja, het nadeel bij grote topics is dat jouw post waarschijnlijk nier erg op zal vallen (behalve bij degenen die elke 10 minuten kijkt of er al een nieuwe reply is)
Misschien is het wel zo aardig om ''m te sluiten, met als reden dat-ie te offtopic gaat en dat het veel ruimte inneemt. En dat je (Tom/topicsluiter) dan een nieuw topic opent en daarheen linkt. Dat zullen ze heus wel kunnen waarderen. Idee?

ik snapte even niet wat er met die ruimte-inname bedoeld werd, maar nadat ik ff heb gekenen zie ik ''t... al die links naar de verschillende pagina''s... o.a. geirriteerder gemaakt omdat er 2 grote topics zijn...

oplossing? ik weet het niet...
wat ik wel weet is dat zolang DBZ op tv is, er topics op GoT zullen zijn... (tenzij het verboden wordt >:) (niet geadviseerd))

• Tom
  • Niet online

Tom

Op maandag 14 mei 2001 00:48 schreef HaaZie het volgende:
tsja, het nadeel bij grote topics is dat jouw post waarschijnlijk nier erg op zal vallen (behalve bij degenen die elke 10 minuten kijkt of er al een nieuwe reply is)
Hebben ze pech, die waarschuwing staat er, als ze niet luisteren is het niet mijn schuld... :)

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Om dan toch maar even goede wil te tonen:

1: WD&G meeting, het begint steeds meer off-topic te raken, maar zeker 60% is nog on-topic, alhoewel ik wel verwacht dat na de meeting het draadje gaat sterven.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 23:59 schreef War.Pig het volgende:
Er worden toch wel zon 5 regels ingenomen door dit gigantische gedrocht!
hahaha :+

Tja, DBZ is ook nie mijn favo bezigheid om het nog maar zacht uit te drukken :)

ik snap ook nog steeds niet dat je zoveeeeeel en zooooo lang kan door replyen over 1 tekenfilmpie :? :? :? het lijkt wel een chatbox dat topic :)

niet dat het mij een moer uitmaakt hoor, maar ik vind ut wel geinig, zoveeeeel repleys om een dom tekenfilmpie :D

• IceStorm
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb liever 1 draad waarin alleen maar die DBZ zooi staat dan 20. Over die ene kijk ik wel heen.

• pven
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 10:59 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb liever 1 draad waarin alleen maar die DBZ zooi staat dan 20. Over die ene kijk ik wel heen.
Dat zeg ik, maar dan 56 minuten eerder. :)

• BC3 Victim
Ik ben heb dus ook liever één DBZ draad dan 20 verschillende. Maar dan moet het wel echt een DBZ draad zijn, en niet een half onzin topic! Want als je deze draad zo bekijkt dan is ongeveer de helft (of meer) onzin die ook op ICQ vertelt had kunnen worden!

Nu er een waarschuwing gegeven is, hoop ik dat ze een beetje on-topic gaan lullen, anders moet de boel maar op slot.

En gasten die zeggen dat ik over het DBZ topic loop te muiten omdat ik tegen DBZ ben is pure nonsens!!! Kijk bv is naar het ''motor kopen'' topic in SG. Dat is een goed voorbeeld hoe het wél moet! Aan zon topic (ook al is hij lang) stoor ik me dan ook niet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 14 mei 2001 11:05 schreef pven het volgende:
Dat zeg ik, maar dan 56 minuten eerder. :)
Ja maar die van mij heeft betrekking op mij :).. Ok ok, sorry gewoon niet gelezen ;).

Verwijderd

Hoezo heb je er last van??
Als jij er nix aan vind kijk je er toch niet?? Is dat nou zo moeilijk?? :?
Echt waar, als ik een topic titel nix aan vind, dan kijk ik er niet!!

Ik VIND dit een rare lame actie!

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 11:20 schreef noXic het volgende:
Hoezo heb je er last van??
Als jij er nix aan vind kijk je er toch niet?? Is dat nou zo moeilijk?? :?
Echt waar, als ik een topic titel nix aan vind, dan kijk ik er niet!!

Ik VIND dit een rare lame actie!
Is het nou nog niet duidelijk? Los van dat het over DBZ gaat is het gewoon een brak topic met 1/2 onzin erin! Dat is gewoon niet toegestaan en het bevuilt dit forum! Als er gewoon on-topic over DBZ wordt gelult hoor je mij niet klagen!

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 00:47 schreef JvS het volgende:

[..]

Ja, zonder meer sluiten wel ja.
[..]

:r trieste gast :(

btw. oplossing voor alle zeurkneusjes hier die DBZ topic-naam te veel plek in vinden nemen:
stel ''Maximum aantal berichten per pagina'' wat hoger in zeg... als die topic bij jullie 5 regels inneemt, moet die prefs-optie op 10 staan ofzo |:(

Nóg erger, die DBZ-topic kán niet eens 5 regels in beslag nemen, want min. berichten per pagina is 25 en dan worden ''t ''r 4 |:(

• witchdoc
Op maandag 14 mei 2001 11:46 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

btw. oplossing voor alle zeurkneusjes hier die DBZ topic-naam te veel plek in vinden nemen:
stel ''Maximum aantal berichten per pagina'' wat hoger in zeg... als die topic bij jullie 5 regels inneemt, moet die prefs-optie op 10 staan ofzo |:(

Nóg erger, die DBZ-topic kán niet eens 5 regels in beslag nemen, want min. berichten per pagina is 25 en dan worden ''t ''r 4 |:(
wel vriendelijk jij he?

btw, er zijn ook mensen met een simpele modem he.. best wel irritant voor die mensen dan.
Komt ook nog eens bij dat het geen 5 pagina''s zijn maar 5 lijnen

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020

[..]

(no flaming intended)
Dus mensen moeten hun preferences gaan aanpassen voor een (voornamelijk) off-topic draadje? vreemde beargumentatie..

Maareh, het punt is niet dat je je preferences of iets dergelijks moet aanpassen, maar dat de regel is dat een topic voornamelijk on-topic moet zijn.

Uit de Faq:
Probeer de discussie ook zoveel mogelijk on-topic te houden.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 11:56 schreef Renegade het volgende:

[..]

(no flaming intended)
Dus mensen moeten hun preferences gaan aanpassen voor een (voornamelijk) off-topic draadje? vreemde beargumentatie..

Maareh, het punt is niet dat je je preferences of iets dergelijks moet aanpassen, maar dat de regel is dat een topic voornamelijk on-topic moet zijn.

Uit de Faq:
[..]
Jezus... er zijn ook zat topics die 1000+ posts hebben en waar niet over off-topic gelul gezeikt wordt... |:(
Tis gewoon omdat bepaalde mensen hier DBZ niet aanstaat :(

• witchdoc
Op maandag 14 mei 2001 11:57 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Jezus... er zijn ook zat topics die 1000+ posts hebben en waar niet over off-topic gelul gezeikt wordt... |:(
Tis gewoon omdat bepaalde mensen hier DBZ niet aanstaat :(
Noem er eens 3 aub

Verwijderd

[topic=160603]

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[..]

btw.
Doe ff normaal. Wat is er nou weer triest? Ik stel alleen voor dat je doorgaat in een volgende thread. Dat deze dus op slot gaat. Net als met die 255 replies limiet elke keer moest. Want zeg nou zelf, het ziet er gewoon irritant uit.

Weet je wat pas triest is? Als je niet leest wat ik schrijf: Ik wil niet dat het "verboden" wordt oid. Ik wil alleen dat er in een nieuwe thread gestart wordt. Het is niet echt zo dat er dan een discussie afgekapt wordt ofzo.

Of vind je het dan "zonde" van dat mooie ruimte innemende topic met al 2000 replies? Dat zou pas triest zijn!

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 12:12 schreef JvS het volgende:

[..]

Doe ff normaal. Wat is er nou weer triest? Ik stel alleen voor dat je doorgaat in een volgende thread. Dat deze dus op slot gaat. Net als met die 255 replies limiet elke keer moest. Want zeg nou zelf, het ziet er gewoon irritant uit.

Weet je wat pas triest is? Als je niet leest wat ik schrijf: Ik wil niet dat het "verboden" wordt oid. Ik wil alleen dat er in een nieuwe thread gestart wordt. Het is niet echt zo dat er dan een discussie afgekapt wordt ofzo.

Of vind je het dan "zonde" van dat mooie ruimte innemende topic met al 2000 replies? Dat zou pas triest zijn!
Wat jij wil hè...

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
War Pig jij zat ook al tezeuren bij die 255 post topics, jij zoekt gewoon een goede reden om DBZ topics weg te krijgen. :(

Verwijderd

Op zich is er niets op tegen hem te sluiten en weer delen van iets van 255 te maken :P

• witchdoc
Op maandag 14 mei 2001 12:09 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[topic=160603]
Daar post ik toevallig in, 95% van alle posts daar zijn echt wel puur informatief no-nonsens posts hoor. Misschien eens een keertje doorlezen?

PS: "er zijn ook zat topics die 1000+ posts hebben en waar niet over off-topic gelul gezeikt wordt"
Je noemt er 1 en daar wordt praktisch niet offtopic gegaan.. logisch dat er niet op gezeikt wordt toch?

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 12:37 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Daar post ik toevallig in, 95% van alle posts daar zijn echt wel puur informatief no-nonsens posts hoor. Misschien eens een keertje doorlezen?

PS: "er zijn ook zat topics die 1000+ posts hebben en waar niet over off-topic gelul gezeikt wordt"
Je noemt er 1 en daar wordt praktisch niet offtopic gegaan.. logisch dat er niet op gezeikt wordt toch?
zijn daar ook al 30 topics voor geweest met ontopic gelul ?

• witchdoc
Op maandag 14 mei 2001 12:38 schreef SaURoN het volgende:
zijn daar ook al 30 topics voor geweest met ontopic gelul ?
*zucht*
Je laat wel echt blijken dat''t je puur om het meest aantal post te doen is hoor.
Het gaat erom dat je niet offtopic hoort te posten! Zo ruïneer je een topic, of het nu 2 of 2000 post heeft.

Verwijderd

Jaja, tis al goed, ''gezeik''|:( Sluit ''m maar dan open ik wel een nieuwe >:)

• pven
  • Niet online
D*mn! En het gezeik gaat maar door ...
Het is iedere keer weer hetzelfde liedje als er iets over DBZ wordt gepost. Mensen zijn voor DBZ en verdedigen dat tot hun dood, mensen zijn tegen DBZ en verdedigen dat ook (bijna) tot hun dood.

Ik ben niet van plan een motor te kopen of om die draad te lezen, dan ga ik hier toch ook niet zeuren dat die draad mij veel te lang is. |:(

• witchdoc
Op maandag 14 mei 2001 12:43 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Jaja, tis al goed, ''gezeik''|:( Sluit ''m maar dan open ik wel een nieuwe >:)
en zodra er dan weer offtopic wordt gegaan komt er weer een slotje op enzovoort enzoverder...

• witchdoc
Op maandag 14 mei 2001 12:43 schreef pven het volgende:
D*mn! En het gezeik gaat maar door ...
Het is iedere keer weer hetzelfde liedje als er iets over DBZ wordt gepost. Mensen zijn voor DBZ en verdedigen dat tot hun dood, mensen zijn tegen DBZ en verdedigen dat ook (bijna) tot hun dood.

Ik ben niet van plan een motor te kopen of om die draad te lezen, dan ga ik hier toch ook niet zeuren dat die draad mij veel te lang is. |:(
HET GAAT ER NIET OM DAT DIE DRAAD TE LANG IS MAAR DAT ER VEEL TEVEEL OFF-TOPIC GEPOST WORDT!!!

Hopelijk dringt het nu een beetje door

btw, mensen die een hobby verdedigen tot hun dood? Laat ik daar maar niks over zeggen.

• witchdoc
Nu gaat men die draad ook nog eens gebruiken om klaar en duidelijk af te spreken om illegale shit te verhandelen..
Ja hoor, kan er ook nog wel bij.

• SaURoN
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 12:59 schreef poohbeer het volgende:

[..]

HET GAAT ER NIET OM DAT DIE DRAAD TE LANG IS MAAR DAT ER VEEL TEVEEL OFF-TOPIC GEPOST WORDT!!!

btw, mensen die een hobby verdedigen tot hun dood? Laat ik daar maar niks over zeggen.
Daar kan meer dan 50% weinig of niks aan doen, het zijn er een paar :)

• witchdoc
Op maandag 14 mei 2001 13:03 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Daar kan meer dan 50% weinig of niks aan doen, het zijn er een paar :)
OEF, het dringt door.
Daarom dus dat Tom een vriendelijke waarschuwing gezet voor die mensen..

''t zijn er wel meer dan een paar btw hoor

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 12:30 schreef SaURoN het volgende:
War Pig jij zat ook al tezeuren bij die 255 post topics, jij zoekt gewoon een goede reden om DBZ topics weg te krijgen. :(
Ik heb het al 3x uitgelegt maar omdat jij het bent zal ik het nog eens doen!!!

DAT DIT TOPIC OVER DBZ GAAT STAAT LOS VAN ELKAAR, HET FEIT IS GEWOON DAT HET TOPIC TEVEEL ONZIN BEVAT EN HET DAAROM ALS HET ZO DOOR GAAT DICHT MOET! DAT DBZ SUCKT IS GEWOON MIJN MENING MAAR NIET DE REDEN DAT IK HIER LOOP TE ZEUREN OVER DIT TOPIC! ALS JULLIE GEWOON EEN LANG ON-TOPIC DBZ TOPIC ZOUDEN HEBBEN GEHAD HIELD IK MIJN BEK!

Zo duidelijk? ;)

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op maandag 14 mei 2001 12:59 schreef poohbeer het volgende:

[..]

1. jij hebt er toch geen last van als het nou offtopic of ontopic is als je het toch niet leest?

2. idd, velen kunnen er nix aan doen, het zijn een aantal die offtopic posten...
als ze na de waarschuwing nog steeds offtopic posten mogen ze een pers. waarschuwing krijgen...

• pven
  • Niet online
LaMa! .. Er schieten dingen door mijn hoofd als ''plaat voor de kop'' e.d., maar ik ga hier niet meer op in ..

• witchdoc
Op maandag 14 mei 2001 13:26 schreef HaaZie het volgende:

[..]

1. jij hebt er toch geen last van als het nou offtopic of ontopic is als je het toch niet leest?

2. idd, velen kunnen er nix aan doen, het zijn een aantal die offtopic posten...
als ze na de waarschuwing nog steeds offtopic posten mogen ze een pers. waarschuwing krijgen...
OFF-TOPIC MAG NIET!
that''s it, of ik er nu last van heb of niet, het is niet toegelaten.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

De woorden gedogen en coulant zijn, komen hier dus te pas.

Die DBZ topic trekt alle andere DBZ-praat aan en heeft op die manier een functie. Of íe open mag blijven is allang bepaalt door de crew, anders had íe nooit de 1000+ gehaald.

Alternatief dichtgooien betekent tig andere DBZ topics, dus wat is nu het probleem?

''t forum is beter af met een wellicht inconsequent maar OPEN DBZ topic dan een gesloten topic.

* Delerium zal vanavond de gordijnen dichtdoen als íe DBZ gaat kijken.

Verwijderd

ok mensen.. om die schreeuwerds hier de boel nog even wat beter uit te leggen...

''t gaat er niet om of ''t on/off-topic geluld wordt, wánt dáár heeft niemand last van, tenzij de topic dus érg lang wordt en in ''t forum (door al die pagina''s) meerdere regels moeten worden gebruikt alleen al voor de titel ;(

Dus zolang de DBZ-topic maar om de (+- 500 posts ofzo) ff opnieuw begint (met dan voor een groot deel off-topic gelul), heeft niemand er last van ;)

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 15:09 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
ok mensen.. om die schreeuwerds hier de boel nog even wat beter uit te leggen...

''t gaat er niet om of ''t on/off-topic geluld wordt, wánt dáár heeft niemand last van, tenzij de topic dus érg lang wordt en in ''t forum (door al die pagina''s) meerdere regels moeten worden gebruikt alleen al voor de titel ;(

Dus zolang de DBZ-topic maar om de (+- 500 posts ofzo) ff opnieuw begint (met dan voor een groot deel off-topic gelul), heeft niemand er last van ;)
Ja, dan willen we ook de kroeg terug! ;)

• pven
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 15:14 schreef eXrated het volgende:

[..]

Ja, dan willen we ook de kroeg terug! ;)
De kroeg was 101% OFFtopic, deze DBZ-draad niet (ik heb het niet gelezen, maar ik vertrouw erop dat mijn mede-GoT-ers gelijk hebben).

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 15:15 schreef pven het volgende:

[..]

De kroeg was 101% OFFtopic, deze DBZ-draad niet (ik heb het niet gelezen, maar ik vertrouw erop dat mijn mede-GoT-ers gelijk hebben).
Yepz.. DBZ-topic bevat nog heel wat on-topic gelul... en ook veel off-topic gelul staat indirect ivm DBZ... dus das nie vergelijkbaar met de Kroeg ;)

Verwijderd

Ga een leven zoeken ofzo :( zeikert...

• witchdoc
Op maandag 14 mei 2001 15:09 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
''t gaat er niet om of ''t on/off-topic geluld wordt, wánt dáár heeft niemand last van,
en de mensen die echt geïntresseerd zijn in DBZ en zich nu dagelijks eerst door 100 nonsens post moeten worstelen dan?

Verwijderd

Stel: Er is nu 1 topic die heel lang is. Stel dat iedereen daar UIT die topic gaat en zelf 1 nieuwe topic opent. Weet jij hoe groot de chaos dan is??? Het is toch veel leuker om ze allemaal in 1 topic te zetten??? Tsja en dat de een nu liever praat over zn borland c programmatje en de ander over dragonballz...

• witchdoc
Op maandag 14 mei 2001 15:39 schreef sbronsgeest het volgende:
Stel: Er is nu 1 topic die heel lang is. Stel dat iedereen daar UIT die topic gaat en zelf 1 nieuwe topic opent. Weet jij hoe groot de chaos dan is??? Het is toch veel leuker om ze allemaal in 1 topic te zetten??? Tsja en dat de een nu liever praat over zn borland c programmatje en de ander over dragonballz...
zo was er nog eens een topic van 1600nogwat posts lekker offtopic topic, gegroepeerd in 1 topic.. enige nadeel eraan was dat er mensen zijn die nogal snel wennen aan off-topic en nonsens en dan ook topics gaan starten met zulke rommel.

Verwijderd

Beetje vreemd Poohbeer... Iedere DBZ liefhebber vind het Topic en de rest non topic.

• BC3 Victim
Poohbeer: +1 Inzichtvol

Ik ga overigens die DBZ topics niet doorspitten, omdat ik geen positieve mening heb over DBZ is het IMO ook niet slim om hier te gaan modden. Dat er misschien niemand is die de thread dan bijhoudt is wel vervelend, maar daarvoor is gelukkig nog een backup systeempje: [url="/listtopics.php/26"]Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik)[/url]

Verwijderd

poohbeer +1

omdat ik geen positieve mening heb over DBZ is het IMO ook niet slim om hier te gaan modden...

Zien jullie het allemaal nu eindelijk. Alleen degenen die niets met dragonball hebben zitten te zeiken!!!!

Verwijderd

Ik blijf het raar vinden hoor!!
Oke dat er (soms/meestal) wat offtopic wordt gelult in die dbz topic valt te begrijpen, maar dat iemand dan ff voor admin gaat spelen, en liggen zeuren dat ie gesloten moet worden dat vat ik niet!!

Kijk als jij een dbz hater bent, lees dan de dbz topic''s niet!! Is dat nou zo moeilijk???
Dan zie je dat offtopic gelul ook niet!!!

• SaURoN
  • Niet online
Kijk het heeft geen nut om hem te sluiten
1. dan komt er toch weer een andere dbz topic
2. je hoeft hem niet te lezen als het je niet intereseert.
3. 10 topics of 1 is een verschil. We vallen ze dus niemand lastig ze HOEVEN het NIET te bekijken.
4. Mij hoor je ook niet klagen over andere onderwerpen zoals Startrek etc als ze daar zo''n lang topic van hebben.

Kom laat ons ook een leuk topic houden alles staat ivm met DBZ, wat er daar aan KLEIN BEETJE offtopic in zit komt iig niet in een andere topic en bijna iedereen in die tread weet dat ze geen onzin mogen posten en doen dat dus ook niet.

Ik ga me hier ook niet verder mee bezig houden ik zie wel.

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 15:50 schreef sbronsgeest het volgende:
poohbeer +1

omdat ik geen positieve mening heb over DBZ is het IMO ook niet slim om hier te gaan modden...

Zien jullie het allemaal nu eindelijk. Alleen degenen die niets met dragonball hebben zitten te zeiken!!!!
1. Leer quoten :P
2. Ik geef aan dat ik het niet slim vind om er te gaan modden als je dit niet onbevooroordeeld kan doen. En dat is een probleem?

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 15:57 schreef noXic het volgende:
Ik blijf het raar vinden hoor!!
Oke dat er (soms/meestal) wat offtopic wordt gelult in die dbz topic valt te begrijpen, maar dat iemand dan ff voor admin gaat spelen, en liggen zeuren dat ie gesloten moet worden dat vat ik niet!!

Kijk als jij een dbz hater bent, lees dan de dbz topic''s niet!! Is dat nou zo moeilijk???
Dan zie je dat offtopic gelul ook niet!!!
Ik heb dit topic dus al ik weet niet hoelang genegeert!!! Maar steeds komt hij weer terug en hij begint de laatste tijd gigantische vormen aan te nemen! En als het dan gewoon over DBZ blijft gaan heeft het nog nut, maar het blijkt gewoon dat het een halve chat-box is. En om dan dit topic te blijven accepteren kan ik dan niet meer opbrengen. Het begint dus te iriteren Noxic, en daarom is deze post!

En dat hij open blijft omdat er anders tig andere DBZ topics ontstaan kan ik enigzins begrijpen. Hoewel ik dit wel een iets té makkelijke oplossing vind. Gewoon een strict on-topic DBZ topic is best te handhaven! Geef anders de users die off-topic lullen een waarschuwing, of wijs hen op hun gedrag. Desnoods moeten ze maar doorverwezen worden naar een ander forum ofzo.

En meneer ''sbronsgeest'':

Stel ik hou van auto''s, start een topic, blablabla leuk gelul over auto''s maar dan beginnen allelei gasten met: hoi, doei, ik ben vandaag jarig, hoe gaat ie met jou?, etc etc :(. Dan is het gewoon niet leuk meer om dat topic te lezen, ook al hou ik nog zo van autos! Dat jij alles met de naam DBZ slikt en automatisch verdedigt tot in de dood is een beetje naief!

En als je argumenten op zijn hoef je niet tot flamen over te gaan... |:(

• witchdoc
Op maandag 14 mei 2001 16:23 schreef War.Pig het volgende:
En dat hij open blijft omdat er anders tig andere DBZ topics ontstaan kan ik enigzins begrijpen. Hoewel ik dit wel een iets té makkelijke oplossing vind. Gewoon een strict on-topic DBZ topic is best te handhaven! Geef anders de users die off-topic lullen een waarschuwing, of wijs hen op hun gedrag. Desnoods moeten ze maar doorverwezen worden naar een ander forum ofzo.
Kijk, daar kan ik me nu eens in vinden! (hopelijk een aantal modjes/adjes ook?) :)

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 16:23 schreef War.Pig het volgende:
jajaja, dit weten we nu wel
Als of jij nooit offtopic lult???
Of alsof jij nooit zinloze topic''s opent?? :?

Verwijderd

Sorry wp, dit is wel een beetje lame post, maar in het kader van eerlijkheid post ik hem toch maar!!!!!

Dit kreeg ik op mijn icq binnen van war pig!!
www.geocities.com/noxic_nl/Dbz/ --> lame.jpg
Als hij het niet direkt doet Moet je ff op F5 rammen! want hij bestaad wel!!

Sorry, tis misschien lame maar ik vind dat dit wel moest!!!

Hiero staat ie nu ook!!
www.martijnlugten.homestead.com/files/nodig3.jpg

• SaURoN
  • Niet online
Jeetje wat lame WP.
:( War.Pig doe ff normaal bij de 255 topics van DBZ zat je ook al te :r er op en je zat aftewachten om ze dicht te krijgen.

• BC3 Victim
Jongens, als jullie elkaar gaan zitten uitschelden via ICQ over iets simpels als dit, gaat het echt helemaal nergens meer over.

Zoals ik persoonlijk al meerdere keren heb aangegeven: Ik kan niet onbevooroordeeld modden in die thread omdat ik er persoonlijk ook een schurfthekel aan heb. Om dus zo eerlijk mogelijk te modden, zal iemand anders het moeten doen. Het spijt me, maar ik doe het echt niet.

Duidelijk is wel dat een thread af en toe wel een sprongetje offtopic mag maken en best grappig kan worden, maar op een gegeven moment moet het terug ontopic, lukt dat niet, dan gaat hij op slot. Als dat in dit geval betekent dat er een aantal mensen zich gepasseerd voelen, dan moet dat maar. (Men moet het dan ook zelf maar uitvechten met de mensen die zich niet aan de regels kunnen houden vind ik.)

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 20:41 schreef Floris_Diemel het volgende:
Jongens, als jullie elkaar gaan zitten uitschelden via ICQ over iets simpels als dit, gaat het echt helemaal nergens meer over.

Zoals ik persoonlijk al meerdere keren heb aangegeven: Ik kan niet onbevooroordeeld modden in die thread omdat ik er persoonlijk ook een schurfthekel aan heb. Om dus zo eerlijk mogelijk te modden, zal iemand anders het moeten doen. Het spijt me, maar ik doe het echt niet.

Duidelijk is wel dat een thread af en toe wel een sprongetje offtopic mag maken en best grappig kan worden, maar op een gegeven moment moet het terug ontopic, lukt dat niet, dan gaat hij op slot. Als dat in dit geval betekent dat er een aantal mensen zich gepasseerd voelen, dan moet dat maar. (Men moet het dan ook zelf maar uitvechten met de mensen die zich niet aan de regels kunnen houden vind ik.)
Ik heb war pig niet zo maar ff geadt!!
Ik heb hem allanger in mijn lijst staan dan dat ik got ken!
En ik ben het wel met zijn stand punt eens, alleen dat ie blijft vol houden dat hij dit niet doet omdat ie dbz nix aan vind!!!
En dat vind ik zeer lame!!

• BC3 Victim
Ik probeer niemand te veroordelen, ik denk alleen dat jullie dit te ver op de spits drijven...

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 20:59 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik probeer niemand te veroordelen, ik denk alleen dat jullie dit te ver op de spits drijven...
ghehe, denk ik ook en sluit ''m daarom maar, zodat mensen niet meer zeiken en geef iemand de eer een nieuwe te openen ;)

Verwijderd

Wacht ff,

Als ik het goed begrijp heeft iemand (mr Warpig vooral (volgens mij))
vreselijk hekel aan DBZ

En liet dat ook DUIDELIJK merken in DBZ topic
Ik heb daar SNEL overheen gelezen, want hij zat gewoon zijn mening over DBZ te uiten in topic
(mijn mening daarover: Ga je moeder pesten met dat zielige gezeik!!!!!!)

Als je DBZ haat/niet leuk vind, LEES DIE TOPIC DAN NIET!!!!
Ohh wacht je ziet hem steeds verschijnen.. nou oei.. pas op.. nou komt het.. hellup!!!
Slaat NERGENS OP!!!!

Ik zie zo vaak dingen die me geen fuck kunnen boeien of die ik zelfs haat, maar dan ga IK NIET die topic vervuilen met mijn mening over datgene!

Nu ff terug waar DEZE topic overgaat:

Ik vind het vrij geinig dat mensen af en toe off-topic lullen.. brengt wat variatie in zo''n topic.. tis tijdje vrij veel off-topic geweest, maar nu is het weer beetje normaal (toch?)

Ik kap hier nu mee, want ik vind het gewoon zinloos..
en Mr Warpig:
Als http://www.geocities.com/noxic_nl/Dbz/ -> lame.jpg echt is, hoop ik dat je snel OPROT!

*Foutjes enz kunne erin zitten, heb geen zin meer om verder te typen .. word hier beetje moe van..*

• BC3 Victim
Okee, ik geef toe dat ik bij dit DBZ topic misschien iets minder objectief ben dan bij topics over andere onderwerpen. En dit heeft er zeker aan bijgedragen om dit topic te starten.

Dat ik voorheen in het DBZ topic heb lopen fokken dan ik DBZ vind sukken is dom van mij! Dat weet ik ook wel maar soms kan ik het gewoon niet aanzien hoe ''dom'' (Let op!! Mijn mening) sommige mensen hier bezig zijn en moet ik het gewoon ff kwijt. Maar ik zal voortaan MR. Paestero''s zijn manier van negeren hanteren.

Desalniettemin blijft het feit dat het DBZ topic véél te off-topic was, dat weten jullie zelf ook. Zoals Floris_Diemel ook al zei vind ik het persoonlijk ook niet erg als er zo nu en dan is off-topic wordt gelult maar structureel off-topic blijven gaat mij te ver.

En noxic, dat was inderdaad een zeer lamme aktie! Ik zal zeker niet ontkennen dat ik dit niet gezegt heb in mijn opwinding en DBZ afkeur, maar om nou prive gesprekken hier te gaan posten kan ik niet bepaald waarderen. Doch wel begrijpen omdat je gelijk had dat ik dit topic niet alleen geopent heb vanwege de onzin erin.

Tot zover mijn halve spijt betuiging. Heeft deze post dan nog wel nut gehad behalve dan dat het de emoties hoog heeft laten oplopen? (En dat toch alleen vanwege een tekenfilmpje). JA! Ik zie dat er nu weer lekker on-topic over DBZ wordt gelult, dus thumb up! Als het zo blijft ben ik tevreden en hopelijk iedereen met mij.

Ik hoop dat er weer enige verzoening kan optreden hier, het moet immers wel een gezellig forum blijven. En bij het door flamen tot in een vicieuze cirkel is niemand gebaat.

* BC3 Victim hoopt dat hij de eerste stapjes tot een verzoening heeft gezet...

• SaURoN
  • Niet online
* SaURoN blijft rustig en is onder de indruk.
* SaURoN gaat zijn bed opzoeken en is niet meer kwaad op War.Pig

• witchdoc
Zalig toch als ze op''t einde allemaal weer vriendjes zijn? :)
Iedereen een :* (zoen dus) van de juf en een bank vooruit! :P

Verwijderd

Oke het was wel een lame actie om die icq message te posten maar toch, ik vind het netzo lame om hiero te lopen zeiken over het offtopic gelul in de dbz topic en dan ff via icq te zeggen dat je ze dan mooi de mond hebt gesnoerd!!

Desonddanks had je wel gelijk dat er veel offtopic gelult werd in de dbz topic!
Maaar zoals je al zei Thumb''s up!

Verwijderd

Iedereen weer blij? mooi :)
Nou hopen dat de mensen die "off-topic" dingen posten in DBZ topic, dit ook ff lezen, dan kan iedereen met een gerust hart gaan... slapen :)

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

ik hoop het met je :)
welterusten :z

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 22:55
* Sassie is een van de reg. posters in het DBZ topic

En ik ben het wel met War Pig eens dat er teveel offtopic wordt geluld en dat sommige dingen ook over ICQ en MSN kunnen (ik heb dat ook wel eens gezegd in het topic zelf).
En ja na sinds zondag niet meer te hebben gekeken moet ik nu 10 pagina''s door lezen....

Maar goed probeer je persoonlijke ergernissen over DBZ niet zo te laten mee spelen in deze discussie.

* Sassie vond het wel erg opvallend dat het in het weekend een stuk rustiger is in het topic...

• Harmen
  • Laatst online: 13-02 23:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon dicht smijten!
Er staat weinig soeps in! |:(

Whatever.

Pagina: 1