Okee, om te beginnen het gaat dus om deze draad: [topic=163805]
Als dit topics niet off-topic en onzinnig is weet ik het ook niet meer!!
Enkele various quotes:
Ik heb opzich niets tegen een DBZ topic, als het maar serieus over DBZ blijft gaan. Maar daar is in dit topic dus echt geen sprake van! Om de dag komen er weer tientallen posts bij met veelal nutteloze opmerkingen. Ook klagen andere DBZ fans dat het te snel gaat en het gewoon niet te doen is om de draad met zijn shit doordrongen door te lezen.
Ook willen deze lieden een record vestigen met ''langste'' topic ooit! Nou, jee, gefeliciteerd hoor! Is dit nou toegestaan? Een topic helemaal vol spammen om een record te breken?
Bovendien verziekt dit lange topic NS&T behoorlijk! Er worden toch wel zon 5 regels ingenomen door dit gigantische gedrocht!
Ik geef toe dat ik zowiezo geen liefde voor DBZ koester maar als het gewoon een nuttig DBZ topic is heb ik geen bezwaar.
Ik snap gewoon niet dat dit wel mag, onzin- en off-topics worden direkt gesloten en deze blijft maar open. Dus welke verklaring geven jullie hiervoor?
Als dit topics niet off-topic en onzinnig is weet ik het ook niet meer!!
Enkele various quotes:
post 100 ! alweer... gaat snel idd.
* BC3 Victim zegt tot morgen
hoi
bweeeh, mijn icon ruled toch meer
nou en, dan gaan we tog gewoon vrooluk verder
Ik ga zo, het is al laat genoeg.
Shit we gaan naar de 1000 posts![]()
Zo mijn topic is nu officieel de langste
ik ga er vandoor zie je nog wel hier tomorrow
Offtopic en onzin topics zijn niet toegestaan na mijn weten, waarom is dit topic van 80 blz pure **** dan nog steeds open? Is het omdat men te lui is om die 80 blz door te lezen? Men bang is dat het niet helpt omdat er zo weer een ander DBZ topic geopent wordt? Of is het misschien omdat men er persoonlijke belangen bij heeft?.
Ik heb opzich niets tegen een DBZ topic, als het maar serieus over DBZ blijft gaan. Maar daar is in dit topic dus echt geen sprake van! Om de dag komen er weer tientallen posts bij met veelal nutteloze opmerkingen. Ook klagen andere DBZ fans dat het te snel gaat en het gewoon niet te doen is om de draad met zijn shit doordrongen door te lezen.
Ook willen deze lieden een record vestigen met ''langste'' topic ooit! Nou, jee, gefeliciteerd hoor! Is dit nou toegestaan? Een topic helemaal vol spammen om een record te breken?
Bovendien verziekt dit lange topic NS&T behoorlijk! Er worden toch wel zon 5 regels ingenomen door dit gigantische gedrocht!
Ik geef toe dat ik zowiezo geen liefde voor DBZ koester maar als het gewoon een nuttig DBZ topic is heb ik geen bezwaar.
Ik snap gewoon niet dat dit wel mag, onzin- en off-topics worden direkt gesloten en deze blijft maar open. Dus welke verklaring geven jullie hiervoor?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen