Toon posts:

[BC3] Openbaar Excuus aan alle tweakers en Admins

Pagina: 1
Acties:
  • 630 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Keurig!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Blij dat je zelf ook inziet dat je aan het overdrijven was.

Het is ook veel te heet voor ruzie eigenlijk ;)

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Zie subject. Ik betuig spijt voor mijn agressief gedrag van vandaag. Floris en ik hebben het bijgelegd. Alleen ik wil alle derden die het hebben gevolgd..ook mijn verontschuldigingen aanbieden...en dat schelden wat ik heb gedaan..dat is gewoon in en in triest geweest...Sorry!!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Netjes, en laten we proberen om het zo te houden ;)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

MJ het probleem is, dat je door postings in het verleden voorzichtiger zal moeten zijn met opmerkingen (met name de sarcastische) dan andere tweakers.
Dit is dan ook de reden, dat ik me vandaag tot flames richting jou heb laten verleiden. Hiervoor dan ook mijn excuses.:{

De komende tijd kun je goed gebruiken door weer wat crediet op te bouwen, zodat je op een later moment weer lekker grappig door de bocht kan komen.
Dit openbare excuus is iig en stap de goede richting in. :D

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

zoals een wijze man ooit heeft gezegt(geloof dat ie eld hete:

goed gedaan

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

:) hmm ja
oud nederlands LOL

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op zondag 13 mei 2001 23:32 schreef ELD het volgende:
zoals een wijze man een keer zij(geloof dat ie eld hete:

goed gedaan
En weet die wijze man dan ook dat derde persoon enkelvoud in de verleden tijd iets zei i.p.v. zij? ;)

Heal the internet ...

Verwijderd

Ik neem aan dat je nu wel alle Tweakers een gratis exemplaar gaat geven van je nieuwe album die binnenkort uitkomt. :+ ;)

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10-2025

WarPuppy

Electronic Technology

En zo hoort dat, goedzo!

Hoop dat dit een voorbeeld is voor alle "FlameStarters"...

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

hmm.. ja... ik heb me idd al een paar keer geergerd vandaag aan iets... en je naam komt me bekend voor >:)

maar, dis de goeie weg... als andere flamers er ook zo over dachten, zou GoT toch een stukje aangenamer zijn!

Excuses aanvaard! :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Fouten toegeven is altijd een goed iets, dus dit is een goede actie.

* GaMeOvEr moedigt dit gedrag aan.

Aannames zijn fataal.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Netjes MJ, zand erover.

Ook hier even mijn bewondering voor het excuus van Floris. Ik heb in het verleden wel eens probjes met Floris gehad. Dat is ook allemaal netjes opgelost.

Al met al vind ik Floris toch een van de meer eervolle adjes/modjes.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:56
<Accepted>
tenslotte was ik degene waardoor het allemaal is begonnen... daarvoor mijn excuses :)

ps. MJ probeer voortaan iets "nuttigere" replies te posten, dat waardeert iedereen wel denk ik!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Oké, zand erover wat mij betreft.

Next case.

Virussen? Scan ze hier!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium ziet een win-win situatie.

:)

• pven
  • Niet online
<ZUCHT> .. Bezint eer ge begint!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op maandag 14 mei 2001 09:40 schreef pven het volgende:
<ZUCHT> .. Bezint eer ge begint! :P <--- Spontaan veranderd...
pven, we verkeren hier in een soort van euforie. Laat ons ff in die roes. Boze smiley''s is dus het laatste wat we in deze topic willen zien. OK? :)

Heal the internet ...

• pven
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 09:41 schreef FoolZero het volgende:
OK? :)
Ok! ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Als we dan toch bezig zijn wil ik ook wel even een klein excuusje t.a.v. HlpDsK maken.

Ben een keer met mijn nog half dronken kop ook een beetje rebels bezig geweest.

Beetje laat maar goed :)

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

[altijd zeiken mode]
Ik haat excuus, vind het zo zielig, had je er ook niet aan moeten beginnen, ik bied ook bijna nooit me Excuus aan >:).. als ik dat doe krijg ik spijt dat ik het deed
[/altijd zeiken mode]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou ja, geaccepteerd hoor ;)..

Het is ook echt TE warm/heet/klam om ruzie te maken laat staan over iets wat eigenlijk over niks ging ;)...

Ben blij dat je het met Floris hebt bijgelegd, das een stuk beter.

Verwijderd

Toch is Floris wel eeerug chagerijnig :?

Misschien kijk ik verkeerd, maar ik zie hem altijd alleen maar opmerkingen plaatsen die duidelijk aangeven dat hij geen enkel topic leuk vindt, en reageert daar knap bot op (Nee ik ga geen voorbeelden zoeken, dat vindt ik zo eng)

Best wel raar vind ik....niet vergelijkbaar met de andere modjes zoals Obsidian, LLewella, Etc... die zijn een stuk aardiger ;)

• ronaz
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Chagrijn is in the eye of the beholder? :P

No flame intended natuurlijk, ik bedoel dus dat het chagrijnig overkomen van een Mod/Ad vaak een kwestie is van interpretatie van de user in kwestie.

Trust me, i''ve been there....

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb ook wel positieve reacties hier en daar hoor :)

En jah ik heb hier heel erg chagarijnig en verkeerd gereageerd, zonder al te veel uit de doeken te willen doen kan ik het alsvolgt samenvatten:

Ik had te veel aan mijn hoofd en dit was de druppel, verder kan ik het niet goedpraten en dat wil ik ook helemaal niet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op maandag 14 mei 2001 15:31 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik heb ook wel positieve reacties hier en daar hoor :)

En jah ik heb hier heel erg chagarijnig en verkeerd gereageerd, zonder al te veel uit de doeken te willen doen kan ik het alsvolgt samenvatten:

Ik had te veel aan mijn hoofd en dit was de druppel, verder kan ik het niet goedpraten en dat wil ik ook helemaal niet.
Het is je vergeven adjes/modjes zijn ook maar mensen :)

Ik moet zeggen dat ik je als het erop aankomt wel altijd heel correct en duidelijk vind hoor. Geen geslijm zo ben ik niet, maar een beetje waardering op zijn tijd kan geen kwaad.

There is no art to find the minds construction in the face

• BC3 Victim
Dankjewel, ik doe mijn best, hoewel ik het de afgelopen paar dagen niet echt heb laten zien geloof ik.

Maarja, iedereen is menselijk toch?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Opa
  • Laatst online: 13-02 14:02

Opa

Nu Multifocaal!

Op zondag 13 mei 2001 23:15 schreef MichaelJackson o.a. het volgende:
..Alleen ik wil alle derden die het hebben gevolgd..ook mijn verontschuldigingen aanbieden
Is al goed.
Als je nou binnenkort weer met een goede CD uitkomt, is alles vergeven en vergeten. ;)
Hoe is het met je neus? >:)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Je had gisteren ook wel een beetje gelijk, maar (volgens mij) dreef je iets te ver door!

Maar zand er over!

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 13:00 schreef Shady het volgende:
Toch is Floris wel eeerug chagerijnig :?

Misschien kijk ik verkeerd, maar ik zie hem altijd alleen maar opmerkingen plaatsen die duidelijk aangeven dat hij geen enkel topic leuk vindt, en reageert daar knap bot op (Nee ik ga geen voorbeelden zoeken, dat vindt ik zo eng)

Best wel raar vind ik....niet vergelijkbaar met de andere modjes zoals Obsidian, LLewella, Etc... die zijn een stuk aardiger ;)
Heb je hem weer hoor, de persoon die elke gelegenheid aangrijpt om minimaal een iemand te proberen te krenken.
Vind ik is zonder t trouwens hoor.
Het is ook gewoon bullshit, Floris doet zijn werk prima (weet je wel hoeveel werk die jongen voor t.net doet?) en had toevallig een kutdag, reageerde fout en heeft daarvoor zijn excuses aangeboden, absoluut geen reden om hem nu even lekker na te trappen met "de anderen zijn veel aardiger".

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Theseus... Wesley.. dat je erin slaagt in de wespendraad en hiero na te druppelen is ook wel een noemenswaardige prestatie.

De zaak is uitgepraat zoals volwassen mensen de boel uitpraten. Moet je nu echt de boel opnieuw aansteken?

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 15:55 schreef Floris_Diemel het volgende:
Dankjewel, ik doe mijn best, hoewel ik het de afgelopen paar dagen niet echt heb laten zien geloof ik.

Maarja, iedereen is menselijk toch?
mjah, floris, ik hoop dat je de smiley bent vergeten en dat dat een grappig bedoelde opmerking was, anders heb je namelijk ten onrechte een soort van schuldcomplex opgebouwd. Ik denk dat juist jij in de ogen van veel tweakers een van de professioneelste/rationele personen bent op GoT... (just my humble opinion)

goed, genoeg geslijm, back on topic: Michaeljackson: kan ik mijn advocaat dus weer vrijaf geven? >:)

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 16:25 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Heb je hem weer hoor, de persoon die elke gelegenheid aangrijpt om minimaal een iemand te proberen te krenken.
Het is ook gewoon bullshit, Floris doet zijn werk prima (weet je wel hoeveel werk die jongen voor t.net doet?) en had toevallig een kutdag, reageerde fout en heeft daarvoor zijn excuses aangeboden, absoluut geen reden om hem nu even lekker na te trappen met "de anderen zijn veel aardiger".
En Floris is net zo aardig! Floris is liev :)
Ik heb veel van Floris geleerd toen ik net modje was, en de leerling is zoals de leraar ofzow:?:P
Maar anyway, je kan een keer uit je slof schieten, we zijn allemaal mens, en ik vind dat Floris het goed afgehandeld heeft dmv een excuus...

• BC3 Victim
*bloosbloos*

Dankje lieverd :P

Paz: Euhm jah ik zie dat ik een ";)" mis... Zoals het er nu staat lijkt het echt of ik een enorm schuldgevoel heb inderdaad, hoewel ik mijn actie ook betreur, hebben we er gelukkig zand over gegooid en is het klaar... :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:51
zie je wel !! dat ik gelijk in (lees topic: wespjes)

dat het een adje teveel word en daarna raar gaat doen.. (maw vreemd, anders dan normaal)... Floris, ik kan het me in jouw postitie ook wel voorstellen... Floris --> ik vergeef je het echter niet door de reden dat ik je het nooit kwalijk heb genomen :?

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 16:25 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Waar zie jij dan vind ik met een t geschreven?
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 17:04 schreef Shady het volgende:

[..]

Waar zie jij dan vind ik met een t geschreven?
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Aangezien ik jou citeerde kun je verwachten dat je die fout daarin maakte.
Ik hoop dat die bigsmiles niet symboliseren dat je me uitlacht, want dat zou dan behoorlijk dom overkomen ;)
Omdat ik zo aardig ben *D toch nog even verduidelijkt:
Op maandag 14 mei 2001 13:00 schreef Shady het volgende:

(Nee ik ga geen voorbeelden zoeken, dat vindt ik zo eng)
[edit]Excuses voor deze offtopic reactie :)

Verwijderd

Shady, dit is precies wat ik bedoel, altijd mensen corrigeren en aanvallen.
In plaats van excuses had ik om het hele verhaaltje ook een offtopic tag kunnen neerzetten, maar dat deed ik niet, so what?
Laat iedereen lekker in zijn waarde.

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 17:14 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Aangezien ik jou citeerde kun je verwachten dat je die fout daarin maakte.
Ik hoop dat die bigsmiles niet symboliseren dat je me uitlacht, want dat zou dan behoorlijk dom overkomen ;)
Omdat ik zo aardig ben *D toch nog even verduidelijkt:
[..]

[edit]Excuses voor deze offtopic reactie :)
Excuses dit, sorry dat.
Jeetje....zijn we allemaal zulke tere zieltjes? :?
PS. Ik zie het nu ja...die dt.... erg fout ja...:P:P

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 17:18 schreef Shady het volgende:
[..]
Excuses dit, sorry dat.
Jeetje....zijn we allemaal zulke tere zieltjes? :?
Nee, we geven aan dat we elkaar respecteren en dat doen we door toe te geven dat we ergens fout hebben gezeten en hiervoor onze excuses aanbieden. Ik heb van de mensen die mij hebben opgevoed geleerd dat dat normaal is, dat dat de bedoeling is en dat dat aangeeft dat je _juist_ sterk in je schoenen staat.

Verwijderd

Het is al goed kinders... het spijt mij als iemands tere kinderziel beschadigd is.
Ik zal voortaan ook overdreven politiek correct doen, me tegenover alles en iedereen verontschuldigen, iedere mening in zijn waarde laten etc. :P

En nu hebben we (in ieder geval ik) het er genoeg over gehad.
Ik ga in de tram mensen pesten! ;)

Ciao!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Floris, ik vind je ook liev hoor ! :)

Ga vanavond maar eens lekker vroeg naar bed, en ff goed uitslapen of zo. (Na een warme douche het bed in doet bij mij wonderen !)

Hoe dan ook, fouten toegeven is een goed iets, niet een zwak iets. Zwak is juist het er niet voor uit durven komen dat je fout zat.

Aannames zijn fataal.

• Destruction
  • Laatst online: 18:45

Destruction

(ex-)Automonteur

Hmmz, excuus aanvaard :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• saviour
  • Niet online
Nou, zal ik dan ook eens ene geheimpje verklappen?

Ik had laatst op je gestemd Floris, in die ene thread :)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik geloof niet dat deze draad nog wezenlijke reacties oproept nu of later. Punten zijn duidelijk.

Om te voorkomen dat deze draad met nadruppelaars wordt gevuld... gaat íe zorgvuldig op slot.

* Delerium is iig blij dat iedereen blij is. :)
Pagina: 1