[BC3] Jouw Icon is geen GIF/JPG/PNG

Pagina: 1
Acties:

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
Dag lieve adjes.

Ik denk dat mijn grote vriend GoT het bij het verkeerde eind heeft, omdat hij beweert dat [img]"http://213.207.5.160/admin/mena[/img]
geen JPG afbeelding is.. Nou aangezien je browser hem (waarschijnlijk) gewoon weergeeft, zal het echt wel een goeie JPEG zijn.

Kan iemand daar ff naar kijken toevallig (Wouter?)
edit:
/me = lomp

|_____vakje______|

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
euh rood kruisje :o

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Probeer de bestandsnaam eens wat korter te maken, en alleen met kleine letters...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zie nu zowel het plaatje als je icoon (zelfde). Je moet ff kijken of je wel de juiste icoontjes bekijkt zelf (in je prefs moet dat).

Want bij mij klopt het wel... (Ik bekijk overigens niet de geuploade icoontjes)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
Op zondag 13 mei 2001 23:00 schreef Moartn het volgende:
Probeer de bestandsnaam eens wat korter te maken, en alleen met kleine letters...
Geen slechte tip.

Mijn bestandsnaam was: mena - teenage.jpg
en dat pikte GoT niet.
mena.jpg is goed.

Maar dan heb ik toch iets gemist! Ik dacht dat de browser het bestand moest opzoeken en doorsturen naar GoT, en dat PHP altijd een tmpXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.nogwat bestandsnaam kreeg.. Waarom/hoe weet GoT welke bestandsnaam ik gebruik?

|_____vakje______|

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
Op zondag 13 mei 2001 23:04 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik zie nu zowel het plaatje als je icoon (zelfde). Je moet ff kijken of je wel de juiste icoontjes bekijkt zelf (in je prefs moet dat).

Want bij mij klopt het wel... (Ik bekijk overigens niet de geuploade icoontjes)
Ik heb het net gefixt door de korte filename.. Ik bekeek zelf Webicons, maar al bij het versturen van m''n plaatje gaf GoT een foutmelding.
Ik had hem ook (als tijdelijke oplossing) als webicon geplaatst.

|_____vakje______|

• Laurent
  • Niet online
GoT zet auto. je filename goed van je icon

meestal werkt het met iets van usrs/124212123123/mooi.jpg ofzo

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op zondag 13 mei 2001 23:04 schreef CyberSnooP het volgende:

[..]

Geen slechte tip.

Mijn bestandsnaam was: mena - teenage.jpg
en dat pikte GoT niet.
mena.jpg is goed.

Maar dan heb ik toch iets gemist! Ik dacht dat de browser het bestand moest opzoeken en doorsturen naar GoT, en dat PHP altijd een tmpXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.nogwat bestandsnaam kreeg.. Waarom/hoe weet GoT welke bestandsnaam ik gebruik?
Als je een bestand upload naar een PHP script weet dat script automagisch de volgende dingen:
- tijdelijke filename
- originele naam+path op de client
- grootte
- MIME type.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Als je niet geuploade icoontjes bekijkt, zie je dan niet alle naar de GoT server gestuurde icoontjes of zie je dan juist niet alle webicons?

• Laurent
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 09:19 schreef hellogoodbye het volgende:
Als je niet geuploade icoontjes bekijkt, zie je dan niet alle naar de GoT server gestuurde icoontjes of zie je dan juist niet alle webicons?
Als je hebt gekozen geen geuploade icoontjes te bkijken zie je alleen webicons.
Pagina: 1