[BC3] Password klopt ineens niet meer

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Uhm ik weet niet waarom maar met mijn andere username (drZymo) kan ik ineens niet meer inloggen. GoT zegt nu al een halve dag dat mijn wachtwoord onjuist is.

Ik heb dus mijn mailadres vandaag wel veranderd naar een hotmail adres. En vanaf toen was dat. Dus eigenlijk wil ik jullie vragen of mijn mail adres mischien weer goed gezet kan worden ? Als dit kan dan mag dit account wel weer gewist worden (is dit eigenlijk wel toegestaan??).

Alvast bedankt
-drZymo-

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

laatst al een topic over geweest.. heb zelf dat probleem ook gehad... het is idd een beetje vaag.

• BC3 Victim
Ja leuk maar welk topic was dat?? kan nix vinden met search (heb ook geen idee naar wat ik moet zoeken :))

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

[topic=173409]

• BC3 Victim
thnx maar echt verder kom ik daar niet mee :)

Verwijderd

idd ik ook niet... misschien wil men niet van het probleem afweten :7

• BC3 Victim
haha
"If we can''t solve it, deny it!":)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

Topix verandert je password als je je emailadres aanpast. Ik zou ff je inbox checken ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• BC3 Victim
das nou het probleem... ik heb al een halve dag geen mail gehad van GoT, maar wel van dit account. Dus er is iets goed fout

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

Je kunt zonder probleem je password nog eenmaal laten resetten. Dan maakt topix gewoon een nieuwe aan

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• BC3 Victim
Sorry dat ik het nu alweer moet vragen. Maar kan er niemand mij helpen?

Het enige wat ik vraag is dus mijn mail adres goed te zetten. Ik denk namelijk dat dat hetgene is wat fout is gegaan. Mijn account naam was drZymo (user #8047) en ik wil mijn mail adres naar drZymo@hotmail.com zetten. Please!! Ik weet dat dit een beetje vaag klinkt enzo maar ik ben een beetje gehecht geraakt aan die nickname (gebruik hem al 5 jaar). ;(

• BC3 Victim
Ja sorry hoor

Maar als jullie het niet willen/kunnen laat het dan op zijn minst ff weten.

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 10:44 schreef AncientDodo het volgende:
Ja sorry hoor

Maar als jullie het niet willen/kunnen laat het dan op zijn minst ff weten.
Ik zou je heel graag willen helpen, maar kan ook niet meer dan zeggen gebruik de passmailer...
Stuur anders een mailtje naar bijv kees, die''s admin...

• BC3 Victim
Dat zou ik heel fijn vinden. Alvast bedankt voor de moeite.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb dat ook een keer gehad, wat ik ook deed met de passmailer, ik kreeg gewoon _geen_ nieuw pass gestuurd, hoewel de passmailer mij wist te vertellen "Het mailtje met je password is verstuurd".

Toen heeft iemand mij ff handmatig een pass gemailed, en vanaf dat moment werkte het weer.

Iemand moet jou dus gewoon ff een nieuw pass handmatig sturen naar dat Hotmail-adres, dan is er niets aan de hand. Ik kan dat helaas niet voor je doen.

Ik zal ff kijken of ik iemand kan charteren.

Aannames zijn fataal.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Ik heb het email adres weer terug gezet op dr_zymo@dds.nl. Dus check die maar even, laat even een nieuw password opsturen en probeer dan je gegevens opnieuw te veranderen.

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
Ha gelukkig. Alles is weer in orde.

Heel veel dank. Nu kan ik weer GoT''en naar hartlust. Thnx man.

PS: Topic kan nu dicht.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

problem solved
Pagina: 1