[BC3] Dit kun je niet maken FLORIS!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 756 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
rot op A^%$@; hele tijd dat gezeik

Verwijderd

--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 13 mei 2001 16:06 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]

[grove-flame-mode-omdat-ik-het-nu-echt-zat-ben]
Het spijt me dat ik het zeg, maar <font size=5> HALLOOHOO!!!</font> Hoe oud ben je nou helemaal? Heb je uberhaupt wel eens nagedacht over de dingen die je hier typt of niet? Krijg de ziekte zeg, ik wordt echt helemaal ziek van dat ge-emmer van jou... Het eeuwige doorzeiken en zeveren, kap er nou godverdomme eens mee, je verpest het echt voor velen hier.
[flame-over-mode]

Die wespen komen voor zover ik weet alleen en ik vind het wel humor dat je die wesp "met de libelle samen geholpen om nooit meer terug te komen".

Met de libelle, hoe toevallig dat je met een tijdschrift dat de naam van een insect draagt een ander insect hebt vermorzeld.

--------------------------------------------------------------------------------

Triest niveau van iemand die zich Admin noemt. Ik word bekritiseerd omdat ik wespen doden niet tof vind. Je bent wel heel triest bezig dat je me uitscheld met de ziekte krijgen...mijn neefje is pas aan eeen ernstige ziekte overleden KUT FLORIS!!!
Admins horen het goede voorbeeld te geven...users die het zat zijn met iets of iemand...krijgen ook niet opeens het recht door [flame on] te zetten mensen verrot te schelden. Wat een flut admin ben jij. Ik hoop dat je ook ervaart wat het betekent de ZIEKTE te krijgen....misschien dat je in het vervolg JE BEK houdt!!

[Dit bericht is gewijzigd door MichaelJackson op 13-05-2001 16:31]

en die andere mod verwijdert deze replies..wat betekent dat het voor Floris allemaal gerechtvaardigd was...

En deze gaan jullie ook in de doofpot stoppen

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die andere mod ben ik. En ik verwijder niets.

Kun je je ongenuanceerde openingszinnen achterwege laten aub. Topic had een slechte start door jou tactische zet.....

* Delerium blijft neutraal verder en dondert snel op.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Hou toch eens op zeg... Ik word hier heel erg moe van...

Dat gezeur van jou de hele tijd... :r :(

Moraalridder... Kom je zeker zo weer met vrijheid van meningsuiting aanzetten ofsow... :r

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• El Jefe
  • Niet online
:Z

Uw ban is onderweg. Of niet?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik weet niet wat meneer michael heeft gedaan om het zo te laten komen dat Floris dit heeft gezegd, maar Floris gaat dan ook wel ver hoor, wees eerlijk........

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Voor iedereens duidelijkheid: het gaat dus om dit topic...

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Kennen we MJ nou nog niet?

Gewoon niet op reageren, dan houd het vanzelf op!!!

Sjeesj... dat er nog mensen zijn die op die flames/trolls ingaan zeg...

D3 char(s)

Verwijderd

Als je echt zo neutraal was geweest had je de topictitel laten staan Ectenaisisdin!!!
KUT FLORIS...

Verwijderd

Das dan 1 waarschuwing voor tom!!
En tevens zijn laatste! :P :7

• Cartman!
  • Niet online
Na het topic gelezen te hebben (:?;)) vin ik nog steeds dat Floris wel ineens erg hard erin is gegaan......of zijn er nog erge posts weggehaald?

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 16:52 schreef Cartman! het volgende:
Na het topic gelezen te hebben (:?;)) vin ik nog steeds dat Floris wel ineens erg hard erin is gegaan......of zijn er nog erge posts weggehaald?
nee vooralsnog niet

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:45

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 13 mei 2001 16:42 schreef Cartman! het volgende:
Ik weet niet wat meneer michael heeft gedaan om het zo te laten komen dat Floris dit heeft gezegd, maar Floris gaat dan ook wel ver hoor, wees eerlijk........
En Floris word echt niet snel kwaad, wat ie in dat bericht wel overkwam...

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 16:53 schreef pier het volgende:

[..]

En Floris word echt niet snel kwaad, wat ie in dat bericht wel overkwam...
floris is een trieste nietsnut die in zijn familiaire omgeving nooit een erg ziektegeval heeft gekend.......

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Flamen is in geen geval toegestaan, of dit nou een modje is of niet het doet er niet toe, niet dat ik zelf zo een heilig boontje ben want ik vind flamen zelfs een sport :) , mits het niet te sterk op de persoon wordt gespeelt en het met een flinke dosis humor te pas gaat.

Maarjah floris krijgt een note :)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zondag 13 mei 2001 16:50 schreef MichaelJackson het volgende:
Als je echt zo neutraal was geweest had je de topictitel laten staan Ectenaisisdin!!!
KUT FLORIS...
meen jij serieus dat je op LA iemand grof kan uitschelden? Een adje ter verantwoording roepen doe je redelijk of helemaal niet.

Met die titel kan ik 2 kanten op: trashen of neutraliseren. Ik meen in jou voordeel te handelen door deze te neutraliseren.

En vooralsnog is er GEEN ENKEL BERICHT gewijzigt ie alles staat nog in de juiste context etc.

* Delerium slaat de boel dus als bewijs op.

edit
Op zondag 13 mei 2001 16:33 schreef ecteinascidin in SU het volgende:
Topic gaat ontopic verder of alle offtopic reacties worden getrashed.
Als die draad na 3 ingrepen alsnog was ontspoort wordt het ROde Kruis pas ingeroepen.... eerder niet.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 16:58 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

meen jij serieus dat je op LA iemand grof kan uitschelden? Een adje ter verantwoording roepen doe je redelijk of helemaal niet.

Met die titel kan ik 2 kanten op: trashen of neutraliseren. Ik meen in jou voordeel te handelen door deze te neutraliseren.

En vooralsnog is er GEEN ENKEL BERICHT gewijzigt ie alles staat nog in de juiste context etc.

/me slaat de boel dus als bewijs op.
Precies terwijl je in het SU forum aangaf wel tot verwijderen over te gaan!!!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
* Bulldog heeft al backup van draadjes gemaakt >:) ;)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:56
Michaeljackson met alle respect hoor maar ik zie vaak genoeg hierzo dat je onnuttige replies geeft die dan "grappig" moeten zijn. Maar ik ben het wel met je eens dat Floris ook een beetje ver gaat.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 17:01 schreef dennisdotcom het volgende:
Michaeljackson met alle respect hoor maar ik zie vaak genoeg hierzo dat je onnuttige replies geeft die dan "grappig" moeten zijn. Maar ik ben het wel met je eens dat Floris ook een beetje ver gaat.
een beetje ver? Man weet je hoe ik er nu emotioneel bij loop. Het heeft me echt gekwetst..maar ik ga me niet zielig voor doen of schermen met ziekte dit ziekte dat...hoe hij reageet ZEKER als Admin (flut) kan gewoon niet....hij stelt zeker ook de richtlijnen op joh voor dit forum DE EIKEL

• Cartman!
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 16:58 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

* Cartman! slaat de boel dus als bewijs op.

edit
[..]

Als die draad na 3 ingrepen alsnog was ontspoort wordt het ROde Kruis pas ingeroepen.... eerder niet.
Onzin! dus als adje mag je alles en niemand die er iets van mag zeggen? Dat vin ik niet hoor....no offence.....respect for tha adjez...maar ik ben het met die zin niet eens.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 17:00 schreef Bulldog het volgende:
* Bulldog heeft al backup van draadjes gemaakt >:) ;)
Ik nu ook!
Altijd leuk voor later!! :P

Waar blijft Floris eigenlijk???

• Dennis
Op zondag 13 mei 2001 17:02 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

een beetje ver? Man weet je hoe ik er nu emotioneel bij loop. Het heeft me echt gekwetst..maar ik ga me niet zielig voor doen of schermen met ziekte dit ziekte dat...hoe hij reageet ZEKER als Admin (flut) kan gewoon niet....hij stelt zeker ook de richtlijnen op joh voor dit forum DE EIKEL
Laat ik het anders zeggen.. ik keur de opmerking van floris zeker af maar ik keur jouw gedrag op GoT ook af!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 13 mei 2001 16:55 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

floris is een trieste nietsnut die in zijn familiaire omgeving nooit een erg ziektegeval heeft gekend.......
Floris heeft gewoon gelijk....

* Destruction gaat er vandoor, hij heeft het gevoel dat dit draadje op een flamewar uit gaat lopen...

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 17:04 schreef pier het volgende:

[..]

Floris heeft gewoon gelijk....

/me gaat er vandoor, hij heeft het gevoel dat dit draadje op een flamewar uit gaat lopen...
Pier je bent een evenlaag figuur als Floris, als je niet de manier kan rechtvaardigen waarop die geschifte Admin reageert! en anders reageer jij toch niet?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 13 mei 2001 17:05 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Pier je bent een evenlaag figuur als Floris
Da''s wederzijds.

* Destruction gaat nu ECHT weg

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 13:42
ga vooral zo door met schelden, lekker nuttig.
Maargoed, ik denk dat Floris de 3 andere topics van jou vandaag die op slot zijn gegaan in zijn gedachten heeft meegenomen in zijn boosheid. Het zal vast niet uit het niets op komen zetten.

We spend our years as a tale that is told

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 13 mei 2001 17:08 schreef Dutchman! het volgende:
Maargoed, ik denk dat Floris de 3 andere topics van jou vandaag die op slot zijn gegaan in zijn gedachten heeft meegenomen in zijn boosheid. Het zal vast niet uit het niets op komen zetten.
* Destruction post zijn laatste reply in dit draadje.

Dat bedoel ik..

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 17:08 schreef Dutchman! het volgende:
o ja dat rechtvaardigt dergelijk uitspraken van een Admin?

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom dit gezeur er nou is, MJ heeft imo niks verkeerds gedaan, alleen maar een vreemde opmerking over een ''moker-zwerm-wespen'' en een kwasi-flamer uitgemaakt voor Flamer...

Dat valt dus een beetje verkeerd bij de modjes, blijkbaar. Dus een tip: een vrachtwagenlading zand erover!

Edit: MJ, rustig man, waar maak je je druk om? Je hebt je mening gegeven, je gelijk krijg je toch niet bij Floris, nu niet meer: je bent al veel te ver gegaan!

Verwijderd

Ik weet niet exact wat hiervoor is gebeurd maar ik zou zeggen laat Floris voor deze uitspraak even zijn excuses maken, en geniet van het mooie weer wat ik nu ook ga doen :)

• Cartman!
  • Niet online

[..]

Pier je bent een evenlaag figuur als Floris, als je niet de manier kan rechtvaardigen waarop die geschifte Admin reageert! en anders reageer jij toch niet?
En je kan ook iets rustiger en opbouwender praten (lees : tikken :P) want hoe je tikt is gewoon irritant, we weten onderhand wel dat je een beetje een hekel aan floris hebt.....maar als je iets rustiger blijft dan komt er misschien iets meer en betere dingen uit als zinloos gescheld.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 17:04 schreef Cartman! het volgende:

[..]

Onzin! dus als adje mag je alles en niemand die er iets van mag zeggen? Dat vin ik niet hoor....no offence.....respect for tha adjez...maar ik ben het met die zin niet eens.
hij bedoelt dat als je je topictitel al "kutfloris" meegeeft dat het topic dan al bij voorbaat kansloos is. tuurlijk mag een admin op het matje worden geroepen, maar wel op een normale manier.

en MJ kerel, je doet nu wel of je van nink af weet maar je bent gewoon een hopeloos kereltje. in ieder draadje waar je reageert moet je minsten één keer noemen dat je advocaatje bent, en je gaat overal, maar dan ook overal tegen in. ik ben het volledig met Floris eens (en nee, niet omdat ie admin is ofzo). zielig kereltje.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 17:11 schreef Cartman! het volgende:

[..]

En je kan ook iets rustiger en opbouwender praten (lees : tikken :P) want hoe je tikt is gewoon irritant, we weten onderhand wel dat je een beetje een hekel aan floris hebt.....maar als je iets rustiger blijft dan komt er misschien iets meer en betere dingen uit als zinloos gescheld.
je hebt gelijk, ik zal even tot 10 tellen :)

Verwijderd

Ik zag iig geen reden om te gaan flamen, wat was er mis met MJ''s posts? :?

Vaag...

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 17:14 schreef Revolution het volgende:
Ik zag iig geen reden om te gaan flamen, wat was er mis met MJ''s posts? :?

Vaag...
Hij denkt dat ie als Admin hier alles is, en alles kan maken. Wrong thinking dus.
Bovendien wat rechtvaardigt nou het flamen door een Admin. En dan al helemaal op deze manier?

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 17:15 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Hij denkt dat ie als Admin hier alles is, en alles kan maken. Wrong thinking dus.
Zonder persoonlijk te worden zijn er wel meer admins / mods die dat denken...

Maar ik zal me er verder maar niet mee gaan bemoeien. :)

Verwijderd

De enige goede consequentie hiervan is dat de meeste users nu Floris niet meer al te serieus nemen....zeker niet als hij met regels gaat komen...etc...van hoe je je als user dient te gedragen. Verder zal er niet veel van respect overblijven.. Dit is in ieder geval WINST...van zijn uiterst harde en zinloze flame

• Dennis
Op zondag 13 mei 2001 17:19 schreef MichaelJackson het volgende:
De enige goede consequentie hiervan is dat de meeste users nu Floris niet meer al te serieus nemen....zeker niet als hij met regels gaat komen...etc...van hoe je je als user dient te gedragen. Verder zal er niet veel van respect overblijven.. Dit is in ieder geval WINST...van zijn flame
Ga je nu dit hele topic vullen met zwartmakerij aan het adres van Floris?

• Oefening
  • Niet online
De enige goede consequentie hiervan is dat de meeste users nu Floris niet meer al te serieus nemen....zeker niet als hij met regels gaat komen...etc...van hoe je je als user dient te gedragen. Verder zal er niet veel van respect overblijven.. Dit is in ieder geval WINST...van zijn uiterst harde en zinloze flame
van jou zinloze topics ja. Floris reageerde idd een beetje lomp maar het was wel terecht. je gaat gewoon overal tegenin, het mooist vind je nog om usertjes op te sporen en die dan direct in SU posten. het is gewoon het geheel van je posts bij elkaar, niet alleen dat draadje. dat draadje was de druppel.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 17:22 schreef nelis het volgende:

[..]

van jou zinloze topics ja. Floris reageerde idd een beetje lomp maar het was wel terecht. je gaat gewoon overal tegenin, het mooist vind je nog om usertjes op te sporen en die dan direct in SU posten. het is gewoon het geheel van je posts bij elkaar, niet alleen dat draadje. dat draadje was de druppel.
Niks rechtvaardigt zo hard te flamen..zeker niet door een zogenaamde Admin...hij kon als ie perse mij ziektes toewenst..dat even per mail doen...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Goddomme.....

Theseus.. wat moet ik nu met deze zooi.

MJ, dimmen nu, je gaat Floris niet voor een privevete tegenover de rest de grond in boren voor dingen die jou het verkeerde keelgat in geschoten zijn. :(

Je hebt gelijk in die zin dat FLoris over de schreef is gegaan door zijn taalgebruik op jou niveau te plaatsen. Daarover zal ook wat mij betreft niet het laatste woord over gezegt zijn (achter de schermen is het ook niet altijd feest). In die zin kot je boodschap door en zal woorden voorkomen zoiets in de toekomst te laten plaatsvinden.

je hebt dan alleen nog niet het recht om openlijk te flamen en te suggeren dat de Adjes totaal niet deugen op grond van 1 daad, aangezien jouw trackrecord ook niet brandschoon te noemen is.

Dit is een typisch geval van user die topic torpedeerde en adje die over de schreef gaat met taalgebruik. Daarvoor hoef je niet andere modjes/fora of andere zaadzooi mee lastig te vallen.

de kous is wat mij betreft hiermee af.

* Delerium laat dit topic open als gebaar dat de discussie voor NIEUWE info vatbaar is.

Voortzetting van gezeik -> slot

Verwijderd

Feit is wel dat Floris zoiets beter wat tactvoller kan oplossen door bijv. een mailtje te sturen naar MJ, een dergelijke flame plaatsen draagt niet echt bij tot een lekker sfeer op GoT en zorgt ervoor dat sommigen beginnen te denken dat er hier met 2 maten gemeten wordt, dan een admin of mod blijkbaar wel mag flamen.
Dus het was een beetje lomp van Floris en niet echt verstandig mijns inziens.

/edit: reactie beetje nutteloos na de post van ecteidinges... :)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik snap eigenlijk niet eens waarom iedereen zo zeurt over die posts van MJ in dat topic. Ik zie er helemaal nix ergs in, tis gewoon een geintje, wat hij beschrijft zie je ook altijd in die tekenfilm shit.

Jullie overdrijven allemaal zwaaaaar!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

De enige goede consequentie hiervan is dat de meeste users nu Floris niet meer al te serieus nemen.
Ik weet niet uit welke hersenkronkel van jou deze opmerking komt maar je hebt blijkbaar een serieus emotioneel probleem om je goed te uiten.
Zoek eens een goede psych op.
zeker niet als hij met regels gaat komen...etc...van hoe je je als user dient te gedragen. Verder zal er niet veel van respect overblijven.. Dit is in ieder geval WINST...van zijn uiterst harde en zinloze flame
Het feit dat Floris uit zijn vel springt nadat hij je voor de zoveelste keer tot de orde moet roepen zegt mij meer over jou dan over hem.

Ik heb eigenlijk maar een goede tip voor je, en dat is voorlopig eventjes je onthouden van posten hier.
Noem het een vrijwillige self-imposed ban.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 17:26 schreef ecteinascidin het volgende:
Goddomme.....

Thesesu.. wat moet ik nu met deze zooi.

MJ, dimmen nu, je gaat Floris niet voor een privevete tegenover de rest de grond in boren voor dingen die jou het verkeerde keelgat in geschoten zijn. :(

Je hebt gelijk in die zin dat FLoris over de schreef is gegaan door zijn taalgebruik op jou niveau te plaatsen. Daarover zal ook wat mij betreft niet het laatste woord over gezegt zijn (achter de schermen is het ook niet altijd feest). In die zin kot je boodschap door en zal woorden voorkomen zoiets in de toekomst te laten plaatsvinden.

je hebt dan alleen nog niet het recht om openlijk te flamen en te suggeren dat de Adjes totaal niet deugen op grond van 1 daad, aangezien jouw trackrecord ook niet brandschoon te noemen is.

Dit is een typisch geval van user die topic torpedeerde en adje die over de schreef gaat met taalgebruik. Daarvoor hoef je niet andere modjes/fora of andere zaadzooi mee lastig te vallen.

de kous is wat mij betreft hiermee af.

/me laat dit topic open als gebaar dat de discussie voor NIEUWE info vatbaar is.

Voortzetting van gezeik -> slot
Hier ben ik het helemaal mee eens!!

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 17:31 schreef saviour het volgende:
Ik snap eigenlijk niet eens waarom iedereen zo zeurt over die posts van MJ in dat topic. Ik zie er helemaal nix ergs in, tis gewoon een geintje, wat hij beschrijft zie je ook altijd in die tekenfilm shit.

Jullie overdrijven allemaal zwaaaaar!
nou vooruit, nog één keer dan:
het gaat niet om die ene post, het gaat om zun geheel van gedrag op got en zijn posts. de post in dat ene draadje was gewoon de druppel.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

MichaelJackson, waar ben je toch mee bezig? Ik heb ff een search gedaan op je posts, en ik moet zeggen dat het niet echt constuctief is. Alleen maar gezeur over dingen die anderen doen en die niet mogen (Onno''s search), en commentaar op GoT en alle crew die daar omheen hangt!

Ik zie GEEN ENKELE post staan in een computerforum. Als je hier alleen komt om je met het beleid van GoT/t.net te bemoeien ben je wat mij betreft hier niet welkom.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 13 mei 2001 17:26 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
Knip duidelijk verhaal
[...]
Well, een admin of mod is ook maar een mens..en voor zover ik kan nagaan is dit erg ongebruikelijk dat Floris zo uit z''n slof schiet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 17:33 schreef nelis het volgende:

[..]

nou vooruit, nog één keer dan:
het gaat niet om die ene post, het gaat om zun geheel van gedrag op got en zijn posts. de post in dat ene draadje was gewoon de druppel.
En dat slaat juist nergenz op, omdat er op die post gewoon nix aan te merken valt (imo :P).

Ik kan wel begrijpen dat iedereen boos is, als hij echt zon irri ventje is...(kweet t niet). Maar dit klopt niet, en dan heb ik t trouwenz niet alleen over Floris hoor.

edit:

Ik wil er even aan toevoegen dat het gedrag dat door MichaelJackson tentoon gespreid wordt, ook niet door de beugel kan. (in deze thread).

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

MJ is tevreden... dan is iedereen tevreden en kan gerust o yeah... :)

• WoutF
  • Laatst online: 16:59

WoutF

Hoofdredacteur
toch rare mensen heh die modjes.......net mensen :P

Maar serieus, ik heb net even een search op topics van MJ gedaan en op ongeveer de helft zit een slotje, en dan heb ik alleen naar zelfgestarte topics gekeken.

Hiermee probeer ik Floris z''n actie niet goed te praten, maar zie het als de druppel die de emmer deed overlopen, de modjes proberen hier het niveau van GoT te handhaven en doen hier hard hun best voor, vaak krijgen ze hier alleen maar kritiek voor terug, en dan vind ik het echt niet raar dat er soms eentje uit z''n slof schiet.

* WoutF moet er niet aan denken om mod te zijn, lekker ondankbaar

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10-2025

WarPuppy

Electronic Technology

Ik vind MJ iets te overmatig te hebben gereageerd, maar vooral meer op anderen.

Zijn eigen mening is ver te zoeken, hij is meer een "Firestarter" , een beetje ruziezoekertje dus.

Mijn idee, laatste waarschuwing er tegen aan!
Gaat hij weer in de mix, dikke +b !

Maar MJ, je hebt mijn mooie topic wel ff offtopic geholpen met je respons op anderen, bedankt man... :(

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dit topic gaat zo op slot.

punt is duidelijk.

Mensen die menen dat MJ ongelijk heeft omdat MJ een trackrecord heeft hebben ongelijk. Iedere reactie moet op de inhoud van de betreffende reactie worden bekeken en de reactie erop dus ook. Grieven en andere rancune kunnen we niet hebben aangezien de users toe en wegstromen.. crew niet.

Deze draad laat zien dat er fouten zijn die worden intern nu opgelost (consessie naar MJ dus). MJ zal voortaan op een nettere manier z''n gelijk moeten halen, users die met scheldwoorden gelijk te denken halen hebben ongelijk.
Andere users die menen floris gelijk te geven lokken MJ weer uit de tent omdat het gelijk in deze discussie niet te halen valt.

Om een herhaling van gedoe te voorkomen gaat deze draad straks op slot. (verder gedoe gaat maar via de email)

modjes zijn ook users en users behoren elkaar ten alleen tijde met respect te behandelen. Users maken foutjes door zich te laten gaan, modjes dus ook.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 17:42 schreef ecteinascidin het volgende:
Dit topic gaat zo op slot.

punt is duidelijk.

Mensen die menen dat MJ ongelijk heeft omdat MJ een trackrecord heeft hebben ongelijk. Iedere reactie moet op de inhoud van de betreffende reactie worden bekeken en de reactie erop dus ook. Grieven en andere rancune kunnen we niet hebben aangezien de users toe en wegstromen.. crew niet.

Deze draad laat zien dat er fouten zijn die worden intern nu opgelost (consessie naar MJ dus). MJ zal voortaan op een nettere manier z''n gelijk moeten halen, users die met scheldwoorden gelijk te denken halen hebben ongelijk.
Andere users die menen floris gelijk te geven lokken MJ weer uit de tent omdat het gelijk in deze discussie niet te halen valt.

Om een herhaling van gedoe te voorkomen gaat deze draad straks op slot. (verder gedoe gaat maar via de email)
Serieus: goed gesproken :) Alhoewel ik niet grag zie dat je hem sluit. Geef Floris de kans te reageren en dat hoeft niet private..Mij Uitschelden heeft ie immers ook public gedaan

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 13 mei 2001 17:36 schreef saviour het volgende:

[..]

En dat slaat juist nergenz op, omdat er op die post gewoon nix aan te merken valt (imo :P).
Op zich is die ''dierenbeul'' post nog wel te behappen, maar MJ zet z''n F''up zo lekker ongenuanceerd en bot neer...
[....]

Ik wil er even aan toevoegen dat het gedrag dat door MichaelJackson tentoon gespreid wordt, ook niet door de beugel kan. (in deze thread).
Zou je eigenlijk niet verwachten van een ''advokaat'' toch?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[crosspost met een bericht in de bewuste thread]

Ik moet mijn excuses aanbieden, niet alleen ik, maar ook mijn collega''s vinden dat ik veeel te ver ben gegaan.

Sorry MichaelJackson, ik had je nooit zo mogen aanspreken, ik hoop dat je mijn excuses wilt accepteren.

Mede omdat ik admin (oid) achter mijn naam heb staan, is het een hele lompe actie van mij. Als een "normale gebruiker" zo''n actie zou doen, zou die een waarschuwing krijgen, daarom zal ik in mijn eigen notes een waarschuwing voor mijzelf neerzetten.

Nogmaals: mijn excuses, ik had het nooit mogen doen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik open hem weer omdat ik wel een reactie wil van MJ en misschien dat anderen nu een beetje zien dat ik ook daadwerkelijk toegeef dat ik een grote fout heb gemaakt. (En ik wil ook excuses voor een onterechte uitspraak...)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Dit staat dan ook in mijn usernotes:[quote]
Floris_Diemel - zondag 13 mei 2001 22:28 delete
Ik geef mezelf serieus een waarschuwing voor FLAMEN hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178509[/quote]

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 16:55 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Ik ga hier toch nog even op in:

Jij kent mij niet, jij kent mijn familiaire situatie niet.

FYI: Mijn vader is overleden aan kanker, mijn vriendin heeft 4 jaar geleden ook kanker gehad, en ik heb geen ervaring met ernstige ziektes in mijn familiaire omgeving? Sorry hoor, maar dichterbij dan dit kan het bijna niet komen, of ik moet het zelf ook nog eens krijgen... :(

[edit] En om me gelijk maar een nietsnut te noemen, sjah dat is ook niet echt gegrond, vooral niet als de "nietsnut in kwestie" meer dan 70uur per week werkt... ;)
[..]
Ik heb daarom ook mijn excuses aangeboden, mensen kunnen vinden dat iemand gelijk heeft of niet. Mijn actie vind ik zelf naderhand gezien echt heel stom, daarom is het ook zeker af te keuren, maar je hoeft Pier (of anderen) niet zo uit te schelden omdat hij vind dat er een kern van waarheid in die post zat.
Op zondag 13 mei 2001 17:15 schreef MichaelJackson het volgende:
[..]
Bovendien wat rechtvaardigt nou het flamen door een Admin. En dan al helemaal op deze manier?
Ik ben mij terdege bewust van het feit dat een admin of mod hier wel meer verantwoordelijkheden heeft ja, maar hierdoor is deze persoon ook gelijk veel kwetsbaarder, je hebt een voorbeeldfunctie, die ik vandaag overigens zwaar verkloot heb (om het nog maar netjes te zeggen.) Dus ja ik ben iets meer dan een "gewone" gebruiker en jah dit ben ik me bewust, maar nee, ik ben geen plaatselijke God, ik ben niet onmenselijk. Deze lompe fout heeft dat maar weer eens duidelijk mogen maken.

Ik wil overigens ecteinascidin bedanken voor het leiden van deze discussie, ik vrees dat zonder hem dit wat verder uit de hand was gelopen...

Verder heb ik weinig toe te voegen denk ik.

Verwijderd

Keurige reactie Floris!

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 22:51 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik open hem weer omdat ik wel een reactie wil van MJ en misschien dat anderen nu een beetje zien dat ik ook daadwerkelijk toegeef dat ik een grote fout heb gemaakt. (En ik wil ook excuses voor een onterechte uitspraak...)
Ik aanvaard je excuses. En bij deze bied ik ze zelf ook aan. Ik moet zeggen dat die bewuste reactie van mij zeer laag was. Ik ken jou inderdaad niet maar ik wilde per se mijn boosheid kwijt. Dat was fout. Ik heb respect voor je manier van handelen, zoals je deze kwestie oplost. Ik moet toegeven ik waardeer je werk voor GoT en T.net.
Ik zou zeggen zullen we weer vrienden worden ?:P

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

hmm ik vindt dat micheal zich overdreven gedraagt en ik vindt het helemaal niet zo super erg wat jij nu gezegt hebt(ziekte had er misschien wel uit gekunt)

trouwens
''Pier je bent een evenlaag figuur als Floris, als je niet de manier kan rechtvaardigen waarop die geschifte Admin reageert! en anders reageer jij toch niet?
hmm iest vertelt mij toch dat er iest serieus met jouw aandehand is. ik betwijfel of jij wel echt een advocaat bent zoals je claimt.

waarom doe jij zo irritant? jij bent degene die floris gepusht heeft tot zo''n actie praat het niet goed maar jij moet ook bij je zelf nadenken waar je zelf toch mee bezig bent.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

*zucht*

Eind goed, al goed... :)

• BC3 Victim
Gelukkig vat je het zo goed op, wat mij betreft zand er over en doorgaan met de leuke dingen :)

Floris out (en dit op slot)

• BC3 Victim
*bam* -> slot

Pagina: 1