Toon posts:

[BC3] Onno Search is illegaal.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie subject. Onno trekt dagelijks voor zijn searchprogsel...alle postings van GoT binnen, terwijl die onder copyright van t.net en gto vallen. Als hij jullie geen toestemming heeft gevraagd, zou ik hem eventjes vriendelijk verzoeken wat geld over te maken...

Just my 2 cents :)

Verwijderd

Krijg ik dan ook betaald voor m''n posts op GoT?

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoezo illegaal? Hij maakt toch al iedere maand een kleine ton over op de rekening van Femme in ruil voor het aanbieden van deze dienst of niet? ;)

Dat lijkt me toch wel meer dan genoeg of niet..?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Hey WackoJacko, ik zie dat jij gebruik maakt van het '':)''smiley, deze vallen ook onder copyright van GoT/T.Net.

Femme:Mag ik vangen?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Destruction
  • Laatst online: 18:45

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 13 mei 2001 11:12 schreef [nielsonline] het volgende:
Krijg ik dan ook betaald voor m''n posts op GoT?
10,- voor elke post zou mooi zijn. :P

Maar volgens mij heeft Onno toestemming hiervoor.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 13:03

Scraper

ErikJ

Whieee, een lekkere snelle search :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 mei 2001 11:14 schreef FoolZero het volgende:
Hey WackoJacko, ik zie dat jij gebruik maakt van het '':)''smiley, deze vallen ook onder copyright van GoT/T.Net.

Femme:Mag ik vangen?
[/onzin] |:(

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Op zondag 13 mei 2001 11:10 schreef MichaelJackson het volgende:
Zie subject. Onno trekt dagelijks voor zijn searchprogsel...alle postings van GoT binnen, terwijl die onder copyright van t.net en gto vallen. Als hij jullie geen toestemming heeft gevraagd, zou ik hem eventjes vriendelijk verzoeken wat geld over te maken...

Just my 2 cents :)
Ja! Onno je moet geld betalen omdat jij een perfecte GRATIS service levert die hier (lange tijd) niet geboden werd en waar heel veel vraag naar was.
|:(

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 11:15 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

jouw post niet dan? :)

die search is er al een hele tijd, denk je nou echt dat dat allemaal zonder toestemming gebeurt? |:(

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Tjee wat ben jij een zeikerd!

Die search komt toch juist ten goede van Tnet of niet dan? Of verdient onno daar miljopenen mee op zijn site?
Zeik niet zo :(. Dan zou je ook over negotiator moeten gaan klagen enzo.

Edit: wat typen jullie allemaal snel zeg. :)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 13 mei 2001 11:15 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Daar staat copyright op.

Daar moet © RickJansen bij staan.
Op zondag 13 mei 2001 11:16 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Ja! Onno je moet geld betalen omdat jij een perfecte GRATIS service levert die hier (lange tijd) niet geboden werd en waar heel veel vraag naar was.
Dat bedoel ik.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 mei 2001 11:16 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Dit is onzin. Ik kan ook een perfect gratis Website maken zoals fokzine en alle berichten van nieuwssites COPY en PASTEN...daar is ook behoefte AAN. Echter het is wel illegaal!
Er is echter niks aan de hand als Onno in dit geval netjes toestemming heeft gekregen. Anders zou ik hem denk ik wel juridisch aanpakken.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 13 mei 2001 11:17 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Dit is onzin. Ik kan ook een perfect gratis Website maken zoals fokzine en alle berichten van nieuwssites COPY en PASTEN...daar is ook behoefte AAN. Echter het is wel illegaal!
Dus jij hebt ook geen mp3''s op je hd ?

Wat een onzin.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 mei 2001 11:18 schreef pier het volgende:

[..]

Dus jij hebt ook geen mp3''s op je hd ?

Wat een onzin.
Jouw manier van argumenteren is TOP!

• FoolZero
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Hmmz ik heb dit in geen tijden meer gedaan, maar nu moet het toch even

SLOTJE!!!!

Tering van een onzin topic is dit zeg...
Het is gewoon zonde van mijn bits en bytes dat ik hierop gereageerd heb... |:(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• El Jefe
  • Niet online
/flame /troll graag.

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Op zondag 13 mei 2001 11:17 schreef MichaelJackson het volgende:

[..]

Ja maar daarmee zorg je dat er geen bezoekers meer komen op die andere sites. Onno''s search is juist ter aanvulling op GoT en zorgt juist voor meer bezoekers/pageviews/etc. op GoT.

Als Onno nou bij de zoekresultaten doorlinkte naar de gekopieerde berichten op zijn server/site dan had jij gelijk, maar alles verwijst gewoon naar GoT.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 mei 2001 11:21 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Ja maar daarmee zorg je dat er geen bezoekers meer komen op die andere sites. Onno''s search is juist ter aanvulling op GoT en zorgt juist voor meer bezoekers/pageviews/etc. op GoT.

Als Onno nou bij de zoekresultaten doorlinkte naar de gekopieerde berichten op zijn server/site dan had jij gelijk, maar alles verwijst gewoon naar GoT.
Dat maakt niet uit. Het gaat erom dat hij copyrighted materiaal ergens op zijn harde schijf heeft staan.

Verwijderd

Waar bemoei jij je eigenlijk mee, eikel.
Je hebt inmiddels al 94 posts, die allemaal staan in "dit mag niet" threads. Ga toch lekker bij de belastingdienst werken, kan je iedereen naaien.
Pagina: 1