[BC3] Heidi Klum Topic?

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 09:05
[topic=178163]

Hij werd dichtgegooid omdat het weer zo''n playboy-topic zou zijn :?

Naja, iig, dit slaat nergens op, als een andere het doet en hij word niet dichtgegooid (die met het stemmen), en na tijd word het stil,
ik open een topic en boem pats dicht,

Sorry hoor, maar dat slaat nergens op :( :(

Verwijderd

daarvoor moet je naar het FokForum gaan.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Het nou eenmaal niet mogelijk om volledig consequent te zijn. Het ene modje is het andere niet.

En als je de FAQ leest mag het gewoon niet. Als ie dan toch open blijft omdat een modje het wil aankijken hoe de topic verloopt heb je dus gewoon dikke mazzel gehad.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

ik d8 dat er geen GOT kroeg meer was ?

daar zeg ik alles mee

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Het komt omdat we niet voor elke babe een thread willen hebben. We kijken graag naar babes, maar als iedereen voor zijn/haar favoriet een topic gaat openen word het een zooitje. Wat je dan kan doen is de oude topic (waar je het over had) weer gebruiken om verder te gaan, de topic zal dan een andere naam krijgen en kan gewoon verder gaan. Geen probleem.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium agrees met Obsidian.

Ik pleurde hem niet zozeer dicht omdat ik halfnaakte vrouwen niet gepast vond oid, maar omdat er nog 3 andere topics lopen....

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

yadda yadda

IMHO zijn er met de search nu wel voldoende pics te vinden. Het is voor de modemers en uiteraard de datatraffic gunstiger om óf dit soort topics waar de meeste reacties
:9~
als strekking hebben te weren of anders alleen links naar plaatjes ipv de plaatjes zelf te posten.

Als dit niet haalbaar is, en dat zal wel niet, is het misschien handig om net als voor de icons een maximale res/size limiet in te stellen.

Als je naar de SG regels kijkt zouden deze treads (kroegniveau) iig niet meer mogen.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Pagina: 1