Het is al meerdere keren aan je duidelijk gemaakt, en je hebt al eens een laatste waarschuwing gehad, maar bij deze wil ik je toch echt duidelijk maken dat je nu _echt_ je allerlaatste kans krijgt.
Het valt mij (en mede-crewmembers) op dat het bij jou nogal vaak het geval is dat je totale crap post. Meestal als onzinnige reactie of off-topic notitie bij een on-topic reactie. Deze zaken zijn niet nuttig, en vaak zelfs irritant voor mede-gebruikers dus de vraag om daarmee te stoppen. Mocht dat niet het geval zijn, zijn we genoodzaakt een ban te plaatsen.
Anton Tieleman
GoT Administrator
------------------------------------------
Mijn off-topic posts vallen best mee, ik post geen crap/onzin whatever, en de toon van dat mailtje staat mij ook niet aan, ik weet niet wat er met antonT aan de knikker is maar dit is _alles_ behalve klantvriendelijk.
Ik verzoek hierbij om uitleg
En als het ff kan moeten de users zich hier buiten laten.
Met de groeten,
Een boze & verontwaardigde,
pier
Het valt mij (en mede-crewmembers) op dat het bij jou nogal vaak het geval is dat je totale crap post. Meestal als onzinnige reactie of off-topic notitie bij een on-topic reactie. Deze zaken zijn niet nuttig, en vaak zelfs irritant voor mede-gebruikers dus de vraag om daarmee te stoppen. Mocht dat niet het geval zijn, zijn we genoodzaakt een ban te plaatsen.
Anton Tieleman
GoT Administrator
------------------------------------------
Mijn off-topic posts vallen best mee, ik post geen crap/onzin whatever, en de toon van dat mailtje staat mij ook niet aan, ik weet niet wat er met antonT aan de knikker is maar dit is _alles_ behalve klantvriendelijk.
Ik verzoek hierbij om uitleg
En als het ff kan moeten de users zich hier buiten laten.
Met de groeten,
Een boze & verontwaardigde,
pier
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.