Toon posts:

[BC3] [kevertje] nieuw venster bij search

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je bijvoorbeeld alle posts van een user bekijkt:

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/2198]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/2198[/url]

Krijg je als je op het topic zelf klikt wel een nieuw venster, maar als je op een pagina van het onderwerp klikt niet...

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

[topic=178091]

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Op zaterdag 12 mei 2001 15:54 schreef Silicon Error het volgende:
[topic=178091]
JA! welke topic moeten we nou gebruiken?? Je verwijst heen en weer (infinite loop!!).
Waar maak ik me eigenlijk druk om :? Jij hebt hier helemaal niets te zeggen >:) (ik ook niet hoor, maar goed :P)

• SiliconError
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Ik vond het gewoon leuk om een infinite loop te maken toen ik die 2 topics naast elkaar (okee, onder elkaar dan) zag staan.

Ik heb een fantastisch idee, sloop dat hele nieuwe venster eruit, ik irriteer me er mateloos aan (de PC waar ik achter zit trekt dat niet, al die venstertjes). Openen in een nieuw venster doe je maar zelf met zo''n vage toetsencombo :P

Of heej (dat staat vast al ergens op de TODO), laat mensen zelf kiezen of ze nieuwe vensters willen

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 12 mei 2001 23:56 schreef Silicon Error het volgende:
Of heej (dat staat vast al ergens op de TODO), laat mensen zelf kiezen of ze nieuwe vensters willen
Met de SHIFT toets!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Die search vinnik zowiezow al vaag!
Je kan niet eens op Icq zoeken. Dan ligt ie weer te zeuren over minimaal 4 tekens!

• Martin Sturm
Op zaterdag 12 mei 2001 23:56 schreef Silicon Error het volgende:
Ik vond het gewoon leuk om een infinite loop te maken toen ik die 2 topics naast elkaar (okee, onder elkaar dan) zag staan.

Ik heb een fantastisch idee, sloop dat hele nieuwe venster eruit, ik irriteer me er mateloos aan (de PC waar ik achter zit trekt dat niet, al die venstertjes). Openen in een nieuw venster doe je maar zelf met zo''n vage toetsencombo :P

Volgens mij is jouw computer dan gewoon brak!!!

• Martin Sturm
Als je alleen post om een reactie van arjen te ontvangen, kun je beter niet postsen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 14:10 schreef msturm10 het volgende:
Als je alleen post om een reactie van arjen te ontvangen, kun je beter niet postsen :)
:P

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 17:17

GaMeOvEr

Is een hork.

fkooman, ik heb jouw kevertje in de bugreport lijst opgenomen.

(Die staat in het crewforum, er wordt nog gebrainstormt om deze lijst ook voor users zichtbaar wordt, bijvoorbeeld op LA, als FAQ/Sticky Topic)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx GaMeOvEr!

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/2.gif
Pagina: 1