Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Hmm, zie dit topic nu pas een aantal minuten later. Eerst zag ik het topic ook als onzin, en heb het dus ook als dusdanig gesloten. Een minuut later heb ik mijn mening veranderd en het desbetreffende topic her -opend en alle overbodige reactie''s verwijderd.
euhh.. ik zie er 1 post in (de starter) en daar staat niet echt iets intressants in..
klopt dat?
klopt dat?
Van mij had ie dicht mogen blijven hoor. Beetje onnodig om daar een topic voor te openen.
Onnodig ben ik het ook mee eens...maar om er nou gelijk een waarschuwing voor te geven 
1x een verkeerde topic is toch niet gelijk een waarschuwing waard...in Stuffis Generalis worden zoveel onzinnege topics gestart en natturlijk weer gesloten zonder dat er consequenties aan zitten (dacht ik)
1x een verkeerde topic is toch niet gelijk een waarschuwing waard...in Stuffis Generalis worden zoveel onzinnege topics gestart en natturlijk weer gesloten zonder dat er consequenties aan zitten (dacht ik)
Opzich raar dat de ene mod het ok vindt om de thread weer te openen terwijl de andere er zelfs een waarschuwing voor uitdeelt, misschien toch eens wat duidelijkere regels opstellen voor mods?
Je hebt gelijk en hierdoor wordt de verwarring alleen maar groter. Ik snap best dat er verschil zit in strengheid qua modden...maar om er nu een waarschuwing voor te geven terwijl een ander de topic weer opengooit (slotje erafgehaald)?
De waarschuwing was misschien een beetje overtrokken, maar daarentegen weet ik niet of Scorpion al meerdere fratsten had uitgehaald (volgens mij is hij verder wel een serieuse GoT-ter)
Het topic is een nieuw leven door Bulldog in geblazen. Hierbij heeft hij alle voorgaande postings getrashed. Toch vulde deze posting automatisch weer met onzin reacties (ik heb moedwillig niet meer gereageerd om te zien wat nou eigenlijk de bedoeling van deze topic was). Het sluiten van deze topic was dus eigenlijk nix anders dan logisch. Scorpion had gewoon duidelijker moeten aangeven wat hij wilde bereiken.
Het topic is een nieuw leven door Bulldog in geblazen. Hierbij heeft hij alle voorgaande postings getrashed. Toch vulde deze posting automatisch weer met onzin reacties (ik heb moedwillig niet meer gereageerd om te zien wat nou eigenlijk de bedoeling van deze topic was). Het sluiten van deze topic was dus eigenlijk nix anders dan logisch. Scorpion had gewoon duidelijker moeten aangeven wat hij wilde bereiken.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ik heb de thread gesloten, niet Bulldog.
Reden leek me duidelijk: Onzin.
En de waarschuwing was voor de TopicStarter "_dpc_scorpion"
Reden leek me duidelijk: Onzin.
Dat is eigenlijk onmogelijk, iedereen interpreteert een thread op zijn/haar eigen manier. Modjes zijn ook maar mensen, wat de een grappig vind ziet de ander als onzin etc. etc.Op zaterdag 12 mei 2001 21:04 schreef Chaos het volgende:
Opzich raar dat de ene mod het ok vindt om de thread weer te openen terwijl de andere er zelfs een waarschuwing voor uitdeelt, misschien toch eens wat duidelijkere regels opstellen voor mods?
In dit geval vond ik het een onzinpost terwijl Bulldog (by second thought) het toch maar open liet.
* DSmarty biedt Bulldog een cursus "onzinherkenning" aan te Amersfoort
Dan is me dus alleen nog niet helemaal duidelijk waarom die waarschuwing volgde. Voor de duidelijkheid, je bent mij of Scorpion geen verantwoording schuldig, maar ik probeer gewoon te begrijpen waarom dit gebeurde.Op zondag 13 mei 2001 12:14 schreef DSmarty het volgende:
Heal the internet ...
Ik ga alleen over de final sluitactie & waarschuwing.
Uitleg:
Ik kom op GoT, kijk in mijn lievelingsforum (waar ik tevens MOD ben) en zie een thread staan "topic 5555, just for fun" --> Onzin imho en onzin sluit ik in het DPC forum. (dat moet je letterlijk opvatten, grappen en grollen vind ik over het algemeen wel kunnen)
Vervolgens kijk ik even de history in van mijnheer "_dpc_scorpion" en vond ik het wel tijd voor een waarschuwing. Til daar niet te veel aan, het is gewoon bedoeld als "corrigerend tikje".
Have a nice and sunny weekend
Uitleg:
Ik kom op GoT, kijk in mijn lievelingsforum (waar ik tevens MOD ben) en zie een thread staan "topic 5555, just for fun" --> Onzin imho en onzin sluit ik in het DPC forum. (dat moet je letterlijk opvatten, grappen en grollen vind ik over het algemeen wel kunnen)
Vervolgens kijk ik even de history in van mijnheer "_dpc_scorpion" en vond ik het wel tijd voor een waarschuwing. Til daar niet te veel aan, het is gewoon bedoeld als "corrigerend tikje".
Have a nice and sunny weekend
Thnx nu kan ik weer met een gerust hart verder met mijn dag!
Heal the internet ...
Hoeveel waarschuwingen mag je dan hebben...ik dacht zelf 2 en daarna helaas pindakaas.Op zondag 13 mei 2001 12:34 schreef DSmarty het volgende:
*knip*
Volgens mij is daar geen officiele policy voor op dit moment, ligt ook aan de ernst van de waarschuwingen.
Ik kan je garanderen dat hij niet gebanned wordt bij een volgende (kleine) misstap ofzo... zoals ik al zei "een corrigerend tikje".
Ik kan je garanderen dat hij niet gebanned wordt bij een volgende (kleine) misstap ofzo... zoals ik al zei "een corrigerend tikje".
Ohh dus we zitten ons allemaal druk te maken met dit warme weer om niks
Ik til er niet Zwaar aan maar ik vind dat je onterecht een waarschuwing uitdeelt. Ik snap dat het soms moeilijk is maar ik doe altijd normaal, en ik vond het persoonlijk wel aardig. Soms blijft er wel eens een andere topic open die ik weer onzin vindtVervolgens kijk ik even de history in van mijnheer "_dpc_scorpion" en vond ik het wel tijd voor een waarschuwing. Til daar niet te veel aan, het is gewoon bedoeld als "corrigerend tikje".
zoveel mensen zoveel meningen
bij deze zijn het wat mij betreft de laatse woorden laten we weer gaan grazen , want dit kost allemaal cpu threads
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Pagina: 1