Toon posts:

[BC3] geen plaatjes op t.net??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op t.net een topic open zie ik ipv de bijbehorende foto''s/plaatjes rooie kruisjes.
bijv. in Intel introduceert Itanium en Foster processors 29 mei verwijst het linker rode kruis naar http://tweakers.net/ext/i.dsp/979655083.jpg
Als ik die in een aparte window open roept ie "Parse error: parse error in /www/tweakers/tweakers.net/ext/i.dsp on line 39"

Verwijderd

Heej dat is niet eerlijk, ik wou dat ook in LA posten maar vergat het telkens, shit nu ga jij met de eer er van door ;)

Maar ik zou wel es willen weten: wat is dit, wordt iedere x de server ''geruimed'' ofzo? Slaat HlpDsk zijn buff-out''s op een van de servers en zijn nu wat pic''s verwijderd :) ?

Verwijderd

Topicstarter
hehe, dan heb ik nog wel heeel rustig aan gedaan, me afvragend wat er mis is met die url tag... ik zie het niet zo snel.

test

[edit]
Hier doet ie het wel.... weird

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik had net ook last met plaatjes, maar nu lijkt het weer te werken...

(Ik had het in een thread in dit forum over de adserver overigens, nog geen 10 minuten geleden).

2 Plaatjes ge-upload en niet werken, net probeer ik het nog maar eens en het werkt weer wel :? Misschien dat MySQL ff aan het bokken was ofzo?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ja het werkt weer zo te zien, misschien mysql aan de koffie of nog niet wakker.

Verwijderd

Misschien dat MySQL ff aan het bokken was ofzo?
Voor hoelang?
Ik wou deze posting 3 weken geleden al doen, want toen kwam ik het tegen, alleen door vakantie''s en excursies kwam het er niet van..

Nou ja: ut doet ut weer...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er zat heel even een fout in het script.
Pagina: 1