dutchman verwar sorcery en tweakers irc niet met elkaar he aub...
Ik kan die hele server dus niet opkomen. Als ik ''m probeer te connecten dan kom ik er gewoon niet in omdat ik geband ben. 
Ten tweede zou ik niet weten waarom ik een "lamer" was. Ik heb alleen een beetje in dat #chatterz kanaal lopen lullen, vorige week.
En ten tweede was ik gisteren om 12:20 niet eens thuis ofzo! Dus het waarom is me ook volstrekt onduidelijk.
Ik heb al wat gesearched, maar ik kom alleen uit bij dingen over irc.sorcerey.net (oid). En bij een topic over iemand die van een kanaal was geband (door een opje daarzo dus). http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/78561. Maar daar staat niet hoe je erachter komt waarom je een server ban hebt.
Ten eerste zou eigenlijk wel willen weten wie dat gedaan heeft, of wie dat kan.-IRC.Tweakers.net- *** Banned: Lamer. (2001/05/10 12.20)
Ten tweede zou ik niet weten waarom ik een "lamer" was. Ik heb alleen een beetje in dat #chatterz kanaal lopen lullen, vorige week.
En ten tweede was ik gisteren om 12:20 niet eens thuis ofzo! Dus het waarom is me ook volstrekt onduidelijk.
Ik heb al wat gesearched, maar ik kom alleen uit bij dingen over irc.sorcerey.net (oid). En bij een topic over iemand die van een kanaal was geband (door een opje daarzo dus). http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/78561. Maar daar staat niet hoe je erachter komt waarom je een server ban hebt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
server ban kan alleen een ircOp uitdelen (zullen Rick en Kees wel zijn) en is niet iets dat ligtzinnig gebruikt moet (en als het klopt zal) worden. Nou zijn er wel eens van die handige harries die in plaats van een gebruikers IP een complete proxy bannen en dus een enorme groep internetgebruikers die er niets mee te maken hebben. Als je via een proxy verbinding maakt: probeer het eens zonder
.
We spend our years as a tale that is told
Eh, like, oops. 
Die ban is niet voor jou bedoeld, mijn excuses. Een of ander scriptkiddie zat te vervelen, en terug te komen dus heb ik een iets bredere ban gezet. Schijnbaar te breed
''k Zal em ff verwijderen.
Die ban is niet voor jou bedoeld, mijn excuses. Een of ander scriptkiddie zat te vervelen, en terug te komen dus heb ik een iets bredere ban gezet. Schijnbaar te breed
en ik vind (zullen Rick en Kees wel zijn) een omschrijving die ruim genoeg is om als speculatie opgevat te kunnen worden. Kees is tegenwoordig trouwens ook server admin bij tweakers for your information.
We spend our years as a tale that is told
owkay... Ik zat al te denken dat jullie die GoT-chat niet zo tof vonden ofzow, en dat dan maar iedereen die daar weleens geweest is geband werd..Op vrijdag 11 mei 2001 14:09 schreef RickJansen het volgende:
Eh, like, oops.
Mooizo, dan kan ik ''t weer eens gezellig laat maken (als het weer wat minder mooi weer wordt
edit:
PS:
waarom was mijn tijdelijke nick "JvS|is_er_nog" trouwens een lamer, en als ik m''n normale nick (JvS) gebruikte was het gewoon geband? En wie beheert dat nou?
(zullen rick en kees wel zijn
)
PS:
waarom was mijn tijdelijke nick "JvS|is_er_nog" trouwens een lamer, en als ik m''n normale nick (JvS) gebruikte was het gewoon geband? En wie beheert dat nou?
(zullen rick en kees wel zijn
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
*gaap* neej dat wist ik nog niet hoor 
Dat Rick een ban BREED zet betekent niet dat je het onderwerp zow breed moet opvatten

Dat Rick een ban BREED zet betekent niet dat je het onderwerp zow breed moet opvatten
* Kees heeft zichzelf nog geen ircops gegeven op irc.tweakers.net, nog niet nodig gehad
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1