"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Dit is de derde topic daarover nu 
Blijkbaar is het bij Femme goed en dus zal het wel goed zijn ofzo?
Als het nou even gefixed zou kunnen worden
Blijkbaar is het bij Femme goed en dus zal het wel goed zijn ofzo?
Als het nou even gefixed zou kunnen worden
Saved by the buoyancy of citrus
Kan je dat menutje niet ff oprekken ofzo?Op vrijdag 11 mei 2001 09:21 schreef Femme het volgende:
Ik heb hier gewoon scrollbars in NS4.77 en IE6.
Dan heb je die scrollbalken dus niet meer nodig
Ik zit hier op school met ie 5.0 op nen terminal server nt4
zo traag
voor er een pagina binnenkomt.
Ik heb eventjes een screendump gemaild naar Femme.
Ik heb eventjes een screendump gemaild naar Femme.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Ik zit hier op school met ie 5.0 op nen terminal server nt4zo traag
voor er een pagina binnenkomt.
offtopic:
Vind je ut gek??? EEN keer IE5 is al traag op een NT machine, laat staan tig maal via terminal server
Vind je ut gek??? EEN keer IE5 is al traag op een NT machine, laat staan tig maal via terminal server
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Aan dat rechter hoekje stoor ik me al tijden
Ook scrollen AL die kleine venstertjes in IE een stukje naar rechts (bij mij dan)
Dit is het prentjen dan:Op vrijdag 11 mei 2001 10:52 schreef Traag het volgende:
[..]
offtopic:
Das zeer juist. Ie 6 op mijn w2k is gelukkig veel beter.
hey, dat fenomeen ken ik
Ik zit hier met win2k + ie5.5 en ben dit al meerdere malen tegengekomen
Ik zit hier met win2k + ie5.5 en ben dit al meerdere malen tegengekomen
Pagina: 1