[BC3] [SA] Eerder een slotje!! (2)

Pagina: 1
Acties:

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hadden jullie niet eerder een slotje moeten geven aan: [topic=170572] ??
Al na een paar reacties gelezen te hebben werd ik flink pissig (met name op Revolution, maar dat is slechts één van de velen!)
Heet zoiets niet ŽracismeŽ??!! Volgens mij wel!! Er word in de topic gezegd dat het een HALFturks meisje is. Maar meteen daarna krijg je dan van die reacties:
Nog nooit zoveel werkloze sjonnies bijelkaar gezien
of
Ben er gelukkig maar 1x thuis geweest. Fijn sfeertje hing daar btw. 1 van glimmende messen en grote gapende steekwonden
of
Zonde van het geld, 100 piek aan zo''n turkse slet besteden.
SCHANDALIG GEWOON!! Tenminste, dat is mijn mening. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar zo denk ik erover. Triest, zeer triest (ik bedoel dus die topic!)

En ik zal hier denk ik wel een slotje op krijgen...

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Scipionyx
  • Niet online
Niemand die het met mij eens is ofzo? Of zit ik er helemaal naast :?

N.B. ff omhoog gooien :)

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb de bewuste thread zelf niet gezien, kan me wel goed voorstellen dat je hier best een antwoord op wilt hebben, maar ik kan het je niet geven helaas.

Misschien dat iemand anders hier een stukje verduidelijking kan geven???

[Edit] Ik heb een threadje gestart in het crewforum, waar ik ook even overleg pleeg met collega''s over hoe we dit voortaan sneller en beter kunnen aanpakken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Scipionyx
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 16:45 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik heb de bewuste thread zelf niet gezien, kan me wel goed voorstellen dat je hier best een antwoord op wilt hebben, maar ik kan het je niet geven helaas.

Misschien dat iemand anders hier een stukje verduidelijking kan geven???

[Edit] Ik heb een threadje gestart in het crewforum, waar ik ook even overleg pleeg met collega''s over hoe we dit voortaan sneller en beter kunnen aanpakken.
Bedankt voor je reactie (en dat threadje in het crewforum :))! Waarom kun je me eigenlijk geen antwoord geven?? Omdat je admin bent? Als dat zo is, begrijp ik het.
Misschien dat iemand anders dan:
Niemand die het met mij eens is ofzo? Of zit ik er helemaal naast :?
N.B. weer ff omhoog gooien ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
De uitkomst vooralsnog van de discussie van de crew is dat niemand het draadje had opgemerkt. Helaas is nu het momentum weg om mensen te bannen voor de uitspraken in de bewuste thread.

Het betreft dus een typisch geval van: "Door de mazen van de mod''s heen sluipen". Als in, als we het hadden opgemerkt, was hier keihard tegen opgetreden, maar omdat het nu al 2 weken geleden is, zal dat geheid lijden tot rellen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:45

Jaymz

Keep on moving !

Voor mij is het een geval van " door de mazen van het net"

De draad liep op een zondagnacht (koninginnenach als ik het goed heb), het meeste gezeik was er tussen 01:00 en 02:30 (uit m''n hoofd).

Ik kan me goed voorstellen dat er toen geen/weinig capabele modjes aanwezig waren.

[Heej, floris: jij hier ? ?]

• Scipionyx
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 17:18 schreef Floris_Diemel het volgende:
De uitkomst vooralsnog van de discussie van de crew is dat niemand het draadje had opgemerkt. Helaas is nu het momentum weg om mensen te bannen voor de uitspraken in de bewuste thread.

Het betreft dus een typisch geval van: "Door de mazen van de mod''s heen sluipen". Als in, als we het hadden opgemerkt, was hier keihard tegen opgetreden, maar omdat het nu al 2 weken geleden is, zal dat geheid lijden tot rellen...
Ik begrijp het. Bedankt voor de moeite iig!! ;)

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 17:08 schreef Scipionyx het volgende:

Misschien dat iemand anders dan:
Omdat je erom vraagt :)
Allereerst: ik ken de bewuste thread niet.
Maar algemeen gesteld is het vrij moeilijk om verdekte discrimatie en racisme aan te pakken.
In de SG is het trouwens vaak zo druk dat het gewoon door de mazen van het net glipt.
Bij gevoelige topics worden er wel een aantal mods opgezet om hem in de gaten te houden, maar dat is natuurlijk geen garantie dat er iets over het hoofd gezien wordt.
Ik stoor me er ook aan als ik het zie en eigenlijk vind ik het prettiger om een moderator dan via ICQ even aan te spreken.
Dit wat je bedoelde?

• Scipionyx
  • Niet online
Op dinsdag 15 mei 2001 17:23 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Omdat je erom vraagt :)
Allereerst: ik ken de bewuste thread niet.
Maar algemeen gesteld is het vrij moeilijk om verdekte discrimatie en racisme aan te pakken.
In de SG is het trouwens vaak zo druk dat het gewoon door de mazen van het net glipt.
Bij gevoelige topics worden er wel een aantal mods opgezet om hem in de gaten te houden, maar dat is natuurlijk geen garantie dat er iets over het hoofd gezien wordt.
Ik stoor me er ook aan als ik het zie en eigenlijk vind ik het prettiger om een moderator dan via ICQ even aan te spreken.
Dit wat je bedoelde?
Bedankt voor je react :)
Ik ben het wel met je eens. Het is idd moeilijk om alles in de gaten te houden. Ik vertrouw erop dat de admins er alles aan doen om het hier op orde te houden.

Alleen het is wel jammer dat het zo gegaan is. Maar ja, kunnen we nu niks meer aan doen.

Verwijderd

Ik had bij SU ook zo''n soortgelijke klacht gezet.

en morgoth beweerde dat ik op zoek was naar zulke uitspraken en deed er verder niks mee.

Verwijderd

[off]
Op dinsdag 15 mei 2001 19:49 schreef Kemo het volgende:
Ik had bij SU ook zo''n soortgelijke klacht gezet.

en morgoth beweerde dat ik op zoek was naar zulke uitspraken en deed er verder niks mee.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178899
Bedoel je die?
Je haalt een oude }:O van januari uit de sloot. Totaal overbodig.
Waar zie jij morgoth reageren in die thread?
Of in welke andere dan ook van jou in SU?
[/off]

Verwijderd

het was obsidian. iconen verwarring :)

sorry

p.s en ik zie dat havana het sluitte.

(ik dacht dat ze het verwijderd hadden. vandaar)

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Misschien dat de huidige situatie gewoon te veeleisend is voor het huidige aantal (actieve) mods.

Misschien meer mods? Dit zal misschien op korte termijn niet haalbaar zijn, maar laat een aantal van de huidige mods "doorgroeien" naar global mods.

Vul de lege plekken op met nieuwe aanwas, en die laat je indien nodig ook weer global worden. Op deze wijze creëer je dus een soort opleiding tot global mod, (het woord opleiding in deze context niet al te zwaar laten wegen aub, zie het meer als ervaring opdoen in het modereren) met als gevolg dat er uiteindelijk meer modererend volk rondloopt. Het is maar een idee.

Aan de andere kant werkt SU niet helemaal als bedoeld. Mensen die een terechte klacht in SU posten worden vaak door andere users belaagd. Zij zouden "wannabe-mods" en "zeikers" of "lamers" zijn. Dit weerhoudt veel mensen ervan in SU te posten. Hiermee bedoel ik niet die mensen wiens meeste posts in SU staan. Die doen het er gewoon om IMHO.

ICQ is ook niet de oplossing voor het niet in SU willen/durven posten. Veel users zitten niet te wachten op persoonlijk contact (met een Adje, mod, met wiedanook van GoT, whatever) dmv ICQ, en mods kunnen ook niet altijd online zijn.

Je zou SU aan kunnen passen, zodat je wel kunt posten, maar als "voorbijganger" geen threads kan zien. Je kunt alleen eventueel je eigen thread zien, om te zien of erop gereageerd is. Lijkt me niet onmogelijk om e.e.a. dmv cookies te realiseren.

My 2 cents.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

h

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Op dinsdag 15 mei 2001 20:15 schreef hatay het volgende:
h
Oh, okay :?

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Pagina: 1