[BC3] Use the Search

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Eigenlijk vind ik dit 1 van de ergste uitspraken die iemand kan doen op een board als GoT toch zie ik deze regelmatig (steeds meer en meer) verschijnen en ook vaak uit de hand van een modje.

De search gebruiken voor elk probleem dat je hebt is zowiezo een boel irritant werk.. zeker aangezien de search nog niet echt 100% optimaal is.
Komt ook nog eens bij dat als iedereen altijd de search zou gebruiken dat GoT gewoon geen nut meer heeft.. voor searches is google al ''the best''.

GoT is er toch net om gewoon zonder zoeken de kennis van anderen te gebruiken en zo je vraag op 10 secs beantwoord te hebben?

Ok, da allerstomste vragen hoeven niet, maar zelfs dan is use the search een onzinnig antwoord (vind ik) geef die persoon dan snel z''n antwoord of negeer de vraag gewoon.

Noujah, er zijn vast een boel mensen die niet met me akkoord gaan dus ik zou zeggen, leg me effe uit hoe jullie het zien

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ben het helemaal met je eens :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Opzich ben ik het met je eens.
Maar, het is echt niet leuk om _elke_ keer dezelfde vraag te moeten beantwoorden.

Bij posts die m.i. in aanmerking komen voor een "use the search" antwoord, geef ik dan meestal alleen een linkje waar ze de rest verder kunnen vinden.
(Bijv, een functie in de php manual, ik kan me voorstellen dat je niet altijd weet wat wat doet.)

• saviour
  • Niet online
Als je een linkje geeft naar de oplossing, en het er even vriendelijk bij vermeld...dna vind ik dat een heel goed en netjes antwoord! :)

Maar niet als je UTFS gaat schreeuwen oid, dat helpt niet.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wil jij 100x de vraag welk athlon moederbord voorbij zien komen/beantwoorden?

Ik wil best moeite doen om iemand te helpen met zijn of haar vraag, maar als _zo_ duidelijk is dat diegene er zelf helemaal _geen enkele_ moeite whatsoever voor gedaan heeft dan vind ik het niet verkeerd om eens UTFS te roepen. Vaak zet ik er links bij, soms ook niet, naar gelang mijn humeur..

imo is GoT niet bedoeld om iedereen maar de antwoorden op de meest basic vragen op een presenteerblaadje te geven, toch?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Klopt hezik, maar (die topics lees ik toch niet) dan zou ik niet UTFS roepen, maar dat negeren (lees: aan anderen overlaten) en pas als er een leuke discussie ontstaat reageren :)

• BC3 Victim
Tsja, alleen UTFS roepen vind ik ook te ver gaan, alhoewel ik het ook wel eens gedaan heb.

Tweakers blijven mensen :)

Ik noem het meestal terloops, zo van ''nou je kunt hier en hier naar kijken, dat zou het ook kunnen zijn, oh ja, de search wil ook wel helpen''.

Ik vind het helemaal niet fout om mensen zo af en toe eens op de search te wijzen, zeker als het antwoord daar idd. te vinden is.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is dus wat ik bedoel :)
Meestal weet ik "in een stap" de file te vinden als ik het met een linkje post.
Anders zeg ik waar ze het kunnen vinden. ;)

• oVRoM
  • Niet online
Op donderdag 10 mei 2001 22:38 schreef ACM het volgende:
Klopt hezik, maar (die topics lees ik toch niet) dan zou ik niet UTFS roepen, maar dat negeren (lees: aan anderen overlaten) en pas als er een leuke discussie ontstaat reageren :)
En zo gaat het dus door tot er enorme hoeveelheden UTFS-waardige topics staan, waardoor je je gaat ergeren, je minder op GoT komt, de banner inkomsten terug lopen, en uit eindelijk heel t.net failliet gaat! Allemaal omdat ze niet even op search kunnen klikken.

Nou serieus:
Ik vind dat als je een vraag hebt je gewoon ff wat moeite moet doen om het antwoord te vinden (al eerder gezegt). Ik kan ook wel voor elk klein rotprobleempje een topic gaan openen, maar ik kan me herinneren dat de crew de kwaliteit van GoT omhoog wil halen. Een forum vol met newbie vraagjes die al 3000 keer zijn geweest is IMHO geen kwaliteitsforum.

-
Nog verder ff: Constant UTFS zoeken vind ik overigens ook errug lame, ik zet meestal zelf ff een paar linkjes naar eerdere topics met de vriendelijke vraag om in vervolg de Search te gebruiken.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-01 17:49

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ik zie ook wel eens dat als een user de search gebruikt, en een topic naar boven haalt. Er weer geroepen wordt dat het oud is, en lame dat topic naar boven gehaald wordt.

• oVRoM
  • Niet online
Op donderdag 10 mei 2001 22:52 schreef Pjotrik het volgende:
Ik zie ook wel eens dat als een user de search gebruikt, en een topic naar boven haalt. Er weer geroepen wordt dat het oud is, en lame dat topic naar boven gehaald wordt.
Zover ik ze tegenkom is het altijd bij van die
Hierover ging het oude topic
LOL :)
of
Jah ik ook!

Heb nog nooit iets gezien waar iemand een topic omhoog haalt om verder te vragen oid dat die wordt afgebekt... Maar kan ook aan mij liggen natuurlijk ;)

Verwijderd

Misschien zou het een idee zijn om een subforum te starten, dat geheel gericht is op zogenaamde "domme vragen". Dan staan deze överbodige posts niet op andere forums in de weg en kunnen de vriendelijke tweakers onder ons deze vragen toch af en toe nog beantwoorden.

Een bijkomend voordeel is dat op dit forum al de veel komende vragen staan verzameld en er een grote kans dat iemand die zo''n vraag wil stellen, hem ziet staan.

Overigens ben ik het eens, dat van die UTFS reacties bloed irritant zijn. Bij veel topics moet je gewoon eerst over vijf van dat soort onzin reacties heen voordat er een beetje serieus gereageerd wordt, dat maakt dit soort topics nog nuttelozer.

• Jaymz
  • Laatst online: 19:33

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij heb je daar zeer toegewijde sites voor.

• oVRoM
  • Niet online
Op donderdag 10 mei 2001 23:09 schreef Jaymz het volgende:
Computeridee.nl heeft idd vast wel een forum :)

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 23:09 schreef Jaymz het volgende:
Ja maar daar komen de mensen die zulk soort topics posten blijkbaar niet.

Verwijderd

De waarheid hangt er weer eens tussenin, soms is het idd irritant, 100 keer dezelfde vraag maar soms wordt er ook wel erg snel UTFS geroepen.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 14:20

spok9

Groen...

Ik ben het helemaal met je eens, maar ik maak me er zelf ook wel eens schuldig aan... Maar antwoord geven doe ik meestal wel, behalve als er echt een heeele domme vraag wordt gesteld...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• BC3 Victim
Ik probeer het nog maar een keertje:

er is een tag, die is als volgt:
code:
1
[search=<keyword>]

Als je dit gebruikt scheelt het een hoop gedoe.

Bijvoorbeeld: iemand wil de beste monitor weten:

[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=monitor"]Zoeken naar ''monitor''[/url]
Laat hem verder de rest maar uitzoeken zou ik zeggen :)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Heej, die tag is nieuw voor mij.

• BC3 Victim
code:
1
[search=woord]

Wordt
[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=woord"]Zoeken naar ''woord''[/url]

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hmm, grappig. :)

[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=ibm bootmanager 2000"]Zoeken naar ibm bootmanager 2000[/url]

Bij dezen dan alvast meteen een feature-request: alle spaties binnen die search-tag omzetten naar plus-tekens, of nog beter: gewoon een urlencode() er overheen gooien.

En ook maar weer ''s een bugreport: editten van een post waar binnen een url-tag single quotes staan levert consequent een ''document contained no data'' op.

Volgende bug: je kunt (beperkt) html gebruiken binnen die tag?
code:
1
[search=<i>bla</i>]

levert op: [url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=<i>bla</i>"]Zoeken naar ''bla''[/url]

• witchdoc
Op donderdag 10 mei 2001 22:33 schreef hezik het volgende:
wil jij 100x de vraag welk athlon moederbord voorbij zien komen/beantwoorden?

Ik wil best moeite doen om iemand te helpen met zijn of haar vraag, maar als _zo_ duidelijk is dat diegene er zelf helemaal _geen enkele_ moeite whatsoever voor gedaan heeft dan vind ik het niet verkeerd om eens UTFS te roepen. Vaak zet ik er links bij, soms ook niet, naar gelang mijn humeur..

imo is GoT niet bedoeld om iedereen maar de antwoorden op de meest basic vragen op een presenteerblaadje te geven, toch?
Negeer de vraag dan gewoon? Klik verder ofzo..
maar ik zie nu al use the search verschijnen als er ''ooit eens'' een topic is geweest over eenzelfde onderwerp.

PS: als''k niet lui was zou''k got niet gebruiken hoor, dus te lui om te zoeken.. bwoaa.. elk antwoord vind je namelijk wel als je maar hard genoeg zoekt

• witchdoc
Op donderdag 10 mei 2001 23:26 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik probeer het nog maar een keertje:

er is een tag, die is als volgt:
code:
1
[search=<keyword>]

Als je dit gebruikt scheelt het een hoop gedoe.

Bijvoorbeeld: iemand wil de beste monitor weten:

[b]EDIT: quoten ging niet tot ik je url met die '' dingen eruit haalde >:)
Laat hem verder de rest maar uitzoeken zou ik zeggen :)
mja, lees m''n post effe floris.. het gaat mij helemaal niet om de meest efficiente manier om iemand duidelijk te maken dat ie de search moet gebruiken he..
Het gaat mij erom dat er net veel minder om dat ding geroepen zou moeen worden.

• BC3 Victim
Jah dat snap ik ook wel, maar er zijn meer mensen dan je denkt die dit lezen en dus ook potentiele gebruikers van deze tag die deze tag in het vervolg dan ook kunnen gebruiken in plaats van de standaard "UTFS-kreet" :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 10 mei 2001 23:07 schreef Trias het volgende:
Misschien zou het een idee zijn om een subforum te starten, dat geheel gericht is op zogenaamde "domme vragen". Dan staan deze överbodige posts niet op andere forums in de weg en kunnen de vriendelijke tweakers onder ons deze vragen toch af en toe nog beantwoorden.

Een bijkomend voordeel is dat op dit forum al de veel komende vragen staan verzameld en er een grote kans dat iemand die zo''n vraag wil stellen, hem ziet staan.

Overigens ben ik het eens, dat van die UTFS reacties bloed irritant zijn. Bij veel topics moet je gewoon eerst over vijf van dat soort onzin reacties heen voordat er een beetje serieus gereageerd wordt, dat maakt dit soort topics nog nuttelozer.
En jij weet van tevoren als leek dat je een domme vraag stelt? Nee, ik vind de search wel handig, maar voor sommige standaard vragen. Niet voor iets specifieks. Als ik _denk_ dat iets via de search te vinden is, dan zoek ik, maar als ik _denk_ dat ik de eerste (of een van de eersten) ben die dat probleem heeft, dan post ik zonder te zoeken. Mocht achteraf blijken dat het al wel eerder aan bod is gekomen, dan is het sorry, ik heb de search NIET gebruikt :)

Tja, het kan de besten overkomen, denk ik zo...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• witchdoc
Op donderdag 10 mei 2001 23:45 schreef Floris_Diemel het volgende:
Jah dat snap ik ook wel, maar er zijn meer mensen dan je denkt die dit lezen en dus ook potentiele gebruikers van deze tag die deze tag in het vervolg dan ook kunnen gebruiken in plaats van de standaard "UTFS-kreet" :)
ok, maar start dan je eige topic :P
Ik wil het effe over het naar mijn mening teveel UTFS geroep hebben.. graag ook input van mensen als jij (adjes en modjes dus).. nu je er toch bent ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 10 mei 2001 22:42 schreef hezik het volgende:
Tsja, alleen UTFS roepen vind ik ook te ver gaan, alhoewel ik het ook wel eens gedaan heb.
Sja, voor de "Help mijn tv-out is zwart/wit" heb ik al een standaard reply, waarin zeker wel een draad staat die hulp bied >:). hier kan je ''m zien staan :P.
Op donderdag 10 mei 2001 22:52 schreef Pjotrik het volgende:
|:( Nee!!! Dat roept iedereen.
Maar er is een verschil tussen topics omhoog halen zonder toevoeging, dus bijvoorbeeld met een "ROFL". en de discussie voortzetten. Daarbij krijg je commentaar (en van mij part een waarchuwing).
Iets heel anders is een topic nuttig voortzetten. Dat is wel goed, en daar krijg je ook geen commentaar bij. Mensen zouden ook best wel eens beter naar de data kunnen kijken trouwens.

[test mode]
[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=tvout zwart wit"]Zoeken naar ''tvout zwart wit''[/url] (mijn persoonlijke frustratie :P)
[/testmode]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• bloody
  • Laatst online: 17:55

bloody

0.000 KB!!

de oplossing is toch simpel??
splits het p&ws forum in:
- newbie forum
- diehard forum

ben je van alle gezeik af

nope

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Input:

Persoonlijk kan ik het [search] roepen ergens wel begrijpen, alleen de hoeveelheid is wel eens wat hoog. Dit kan twee dingen betekenen: ''Wij'' worden ongeduldig, of er zijntegenwoordig relatief veel "newbies" (hoewel ik dit woord haat)

ALs een modje sluit met een /search kan ik het hebben, als iemand alleen search roept heb ik iets als "Ken je dat niet beter brengen ?"

• Grrrrrene
  • Niet online
Klopt... Voor nieuwkomers (zo beter? :)) op dit forum is het vele malen duidelijker als je effe uitlegt dat wat hij/zij (geëmancipeerd :)) vraagt, een beetje een standaard vraag is en dat je via de search er wel achter kunt komen.

Wat ik zelf wel vaak vind, is dat mensen in hun eerste post zo''n arrogante manier van vragen hebben, dat ze op mij overkomen als users die alleen misbruik maken van dit forum. Users die alleen maar vragen, maar nooit antwoorden, daar heb je natuurlijk niks aan :(

Maar ja, wat vriendelijker tegenover nieuwkomers (klinkt niet, maar ja) mag IMHO wel ja, zoals sommigen reageren hier, is niet netjes.

Oh, ik moet wel toegeven dat nieuwkomers (het begint te wennen) die meteen maar effe in het verkeerde forum posten (is meestal SG, want daar komen zo lekker veel mensen), ook een uitbrander van mij kunnen verwachten. Daar kan ik gewoon _niet_ tegen :(

Verder zal ik ze netjes toespreken O-)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Hoewel het best wel eens moeilijk is. Ik heb het zelf een aantal keren op TMF gehad. Je bent hier een redelijk nivo van modder-eters (T.net) gewent (denken we zelf). Het is dan best wel moeilijk om netjes te blijven tegen iemand die het wat minder netjes brengt en ''ons'' ervoor verantwoordleijk houd dat zijn post zo slecht is gemod.

Hoewel het aan de andere kant leuk is, om een flame-erige post gewoon netjes te beantwoorden en het topic te "redden".

Maar ik dwaal af.

• Onno
  • Niet online
Iets op niveau indelen is niet te doen. Waar zit de grens tussen newbie en diehard? En bovenal: wie bepaalt dat? Dat is hartstikke relatief... en bovendien meestal niet door de vragensteller zelf te beoordelen. Niemand zal vinden dat ie een stompzinnige vraag stelt.

De enige indeling die je zou kunnen maken is op onderwerp. Maar ook dat is niet handig, omdat er altijd veel overlap is tussen programmeren/webscripting/enz.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Athlon bord... ?
da''s mijn forum :) daar is dus ook een FAQ voor.

Van mij mag iedereen use the FAQ zeggen, aangezien heel veel gewoon keihard in de FAQ staat.

Use the search... zeg ik nooit. Ik zoek dan ff 10 seconden en pleur het resultaat neer die de user nodig heeft... waarna een slotje volgt. :)

Alles wat IK in 10 seconden kan vinden kan een ander ook binnen 30 seconden vinden. IMHO is een slotje dan gerechtvaardigt.

• BC3 Victim
ik weet soms niet waarop ik moet zoeken, maar dat zal wel aan mij liggen!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Is vaak een kwestie van gezond verstand. Ik moet wel toegeven dat ik ook nog wel zo 1,2,3 niet weet welk Keyword ik het beste kan gebruiken.

• FoolZero
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Mensen deze topic is ook al vele malen aan bod gekomen. UTFS :P

[url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=search"]Zoeken naar ''search''[/url] ;)

Mare het probleem van tegenwoordig is dat de database dermate vervuild is dat searches alleen maar UTFS en dergelijke antwoorden gaat opleveren. Het daadwerkelijk aanwijzen van een link (met antwoord) is dan ook het beste wat je imho zou kunnen doen. Het is mij hierdoor dus opgevallen dat de search helaas niet meer zo effectief is als dat het ooit eens was ;(

Nou ja, iig stug door blijven gaan, want het afzeiken van mede-GoT-ters is iig niet de methode om GoT het beste forum van het internet te houden.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Tja, da''s ook waar, een goed/succesvol forum ben je met z''n allen.

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

BTW ik heb zojuist mijn eerste suc6 volle searchtag gebruikt! :)
Kijken of en hoe de poster reageert.
[topic=177688]

edit:

Ik heb hem natuurlijk eerst ff getest, want er moeten wel zinnige searchresults zijn. Anders sta je ook zo voor l*l...

Heal the internet ...

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Lekker ff een reply op mijn eigen post! :)

Het werkte! :D
Op vrijdag 11 mei 2001 17:32 schreef Rampheerde het volgende:
Das waar. Maar goed, je weet nooit wat voor heldere ingaven sommige mensen hebben wanneer je ze het minst verwacht, dus is dit ook wel een oplossing *D
Die searchtag is dus echt wel een super uitvinding! :Y)

Heal the internet ...

• witchdoc
Op vrijdag 11 mei 2001 13:29 schreef ecteinascidin het volgende:
Use the search... zeg ik nooit. Ik zoek dan ff 10 seconden en pleur het resultaat neer die de user nodig heeft... waarna een slotje volgt. :)

Alles wat IK in 10 seconden kan vinden kan een ander ook binnen 30 seconden vinden. IMHO is een slotje dan gerechtvaardigt.
Vidn ik niet.. je eerste deel is erg goed, maar stel dat die user dan nog met iets zit dat hem (niet iedereen is even slim) niet helemaal duidelijk is. Dan verplicht je die user om een topic te starten voor een ''domme'' vraag.. krijg je weer een hoop gezeik dat er teveel newbietopics zijn :)

Waarom niet gewoon open laten en stilletjes lmaten zakken? ''t Is niet omdat er dan een paar idioten zijn die dan irri beginnen doen met nutteloze kreten dat je daarom iets op slot moet doen he.. dan kan je beter die paar users ''opvoeden''.. vriendelijk woordje van een mod doet vaak nog erg veel.

• witchdoc
Op vrijdag 11 mei 2001 17:18 schreef FoolZero het volgende:
Nou ja, iig stug door blijven gaan, want het afzeiken van mede-GoT-ters is iig niet de methode om GoT het beste forum van het internet te houden.
Dat is dus 1 van de dingen die ik belangrijk vind.. daar tegen ingaan als mod.. zelfs waarschuwing bij herhaling..
zonder dat gedoe zou got een (nog) veel leuker plekkie zijn

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 11 mei 2001 17:39 schreef poohbeer
Eerlijk gezegd had ik het nog niet zo bekeken, maar the man has got a point.
Zijn sloten eigenlijk niet alleen een laatste redmiddel voor irritante topix, users en warez? Als je het topic openlaat is er zelfs nog kans dat er een nuttige en nieuwe toevoeging wordt gedaan.
Misschien dat op deze manier de effectiviteit van de search ook beter wordt.

* FoolZero hoopt dat de frisse kijk van poohbeer serieus overwogen zal worden door de crew van GoT.

Heal the internet ...

• BC3 Victim
Wat mij betreft mag er wel strenger tegen onzinreacties opgetreden worden, zoals mensen die hetzelfde antwoord nog een keer herhalen zonder iets toe te voegen, of antwoord geven op een vraag welke helemaal niet gesteld is.

Zo weet ik bv. zeker dat als ik een bericht post in de trant van ''suggesties nieuw systeem'' waarin ik een intel systeem opsom en duidelijk er bij aangeef geen AMD te willen dat er dan toch weer iemand ''neem een AMD'' gaat roepen.

Of bv. 10x ''use the search'' reacties, om maar even on-topic te blijven :)

Goed, als er 1 minuut tussen zit dan is het gewoon een per abuis dubbelpost, maar er zijn er zat waar zoveel tijd tussen zit dat de 2e poster dondersbest wist dat het er al stond.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:10

Crazy D

I think we should take a look.

[b]Op vrijdag 11 mei 2001 17:18
...

Mare het probleem van tegenwoordig is dat de database dermate vervuild is dat searches alleen maar UTFS en dergelijke antwoorden gaat opleveren. Het daadwerkelijk aanwijzen van een link (met antwoord) is dan ook het beste wat je imho zou kunnen doen. Het is mij hierdoor dus opgevallen dat de search helaas niet meer zo effectief is als dat het ooit eens was ;(
...
Ik vind ze altijd wel flauw, die "was dit resultaat nuttig?" dingen die je op sommige sites ziet, maar misschien is zoiets (tijdelijk?) in te bouwen om bepaalde draden niet mee te nemen in de search? (oh uhmm dan moet er bij een post natuurlijk ook een veldje toegevoegt worden...).
Je krijgt idd erg vaak ''gebruik de search'' als je iets zoekt, heb vaak zat gehad dat ik meer resultaten had waarin stond uitgelegt hoe je moet zoeken (|:() dan zinnige antwoorden.

edit:

En met dat tijdelijk bedoel ik, om de grootste onzin op die manier buiten de zoekresultaten te houden, en in die tussentijd kan er ook strenger gereageert worden op ''utfs'' antwoorden die helemaal niets toevoegen.

Exact expert nodig?

Pagina: 1