Professioneel Hyves-weigeraar
pas geleden zelfs nog
paar weekjes ofzo
hij heeft er geloof ik in totaal 35 dollar ofzo voor gekregen
En zou hij het hier mee eens zijn dat,de smiley gemannipuleerd wordt.
Rust in het algemeen geen rechten op de smiley in wat voor hoedanigheid dan ook....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
het is SMILIES!!. waarom doet iedereen dat nu fout ?
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
I''ve GoT the same question.Op donderdag 10 mei 2001 18:58 schreef psygho het volgende:
/offtopic, maar gramaticaal zeer ONtopic!:
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Niet iedereen heeft Engels gehad op gymnasiaal niveau weet je...Op donderdag 10 mei 2001 18:58 schreef psygho het volgende:
heheOp donderdag 10 mei 2001 19:01 schreef AntonT het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft Engels gehad op gymnasiaal niveau weet je...
Ik krijg het helemaal niet op school
Ik heb het mezelf moeten leren
..
Door veel engense speelfilms te kijken enzo..
[/off-topic]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Dat weet een kleuter van vier jaar nog!Op donderdag 10 mei 2001 19:01 schreef AntonT het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft Engels gehad op gymnasiaal niveau weet je...
/edit
Pier was me voor
Ook goed, maar zie ook mijn opmerking in het waarschuwingen-topic.Op donderdag 10 mei 2001 19:09 schreef pier het volgende:
[..]
hehe![]()
Ik krijg het helemaal niet op school
Ik heb het mezelf moeten leren
..
Door veel engense speelfilms te kijken enzo..
[/off-topic]
Nope... Je hoeft het niet te kiezen... Tenminste, toen ik nog op school zat was het nog niet verplicht. Je moest minimaal 1 modere taal kiezen, maar dat mocht ook Frans of Duits zijn...Op donderdag 10 mei 2001 19:11 schreef HlpDsK het volgende:
Hoe kun je nou helemaal geen Engels gehad hebben op school? Dat is verplicht.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Vertel dat mijn schoolOp donderdag 10 mei 2001 19:11 schreef HlpDsK het volgende:
Hoe kun je nou helemaal geen Engels gehad hebben op school? Dat is verplicht.
Alvast bedankt.
* Destruction bedenkt zeg dat hij off-topic zit te l*llen dus hij gaat even naar HA.
Omdat het PSYCHO is en geen PSYGHO...:POp donderdag 10 mei 2001 18:58 schreef psygho het volgende:
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Bulls eye!!Op donderdag 10 mei 2001 19:16 schreef NoThinG het volgende:
[..]
Omdat het PSYCHO is en geen PSYGHO...:P
/me praat bijna beter Engels dan Nederlands.
Denk je echt dat ik die fout onbewust heb gemaakt ??Op donderdag 10 mei 2001 19:19 schreef eXistence het volgende:
[..]
Bulls eye!!
/me praat bijna beter Engels dan Nederlands.
nope, ik ben zo psycho dat ik mezelf psygho noem!, dubbel leip dus!!,
en de 2e reden is dat psycho al heel bekend is, en op deze manier ben ik weer uniek!, en dat is wat we allemaal willen zijn, net dat beetje anders!
/edit, zo kan het dus zijn dat iets wat voor jouw overduidelijk is totaal niet op gaat!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
omdat SMILEY enkelfout is misschien?Op donderdag 10 mei 2001 18:58 schreef psygho het volgende:
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Nou dat wilde ik NU zijn met SMIL....sOp donderdag 10 mei 2001 19:42 schreef psygho het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik die fout onbewust heb gemaakt ??
nope, ik ben zo psycho dat ik mezelf psygho noem!, dubbel leip dus!!,
en de 2e reden is dat psycho al heel bekend is, en op deze manier ben ik weer uniek!, en dat is wat we allemaal willen zijn, net dat beetje anders!
/edit, zo kan het dus zijn dat iets wat voor jouw overduidelijk is totaal niet op gaat!
Nou dat wilde ik NU met de SMIL....s
Brits: Smilies
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Amerikaans net zo goed smilies hoor volgens mij.Op donderdag 10 mei 2001 19:55 schreef Grrrrrene het volgende:
Amerikaans: Smileys
Thnx.....*DOp donderdag 10 mei 2001 19:55 schreef Grrrrrene het volgende:
Amerikaans: Smileys
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Nope. Smilie.Op donderdag 10 mei 2001 19:43 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
omdat SMILEY enkelfout is misschien?
Die amerikanen die ik heb gesproken hebben het allemaal (consequent) over smileysOp donderdag 10 mei 2001 19:57 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Amerikaans net zo goed smilies hoor volgens mij.
Maar wat maakt het uit, we begrijpen elkaar toch?
Trouwens, die americanen hebben ook color ipv colour
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
De verwarring ontstaat vooral met woorden die eindigen met klinkers op ey.
Woorden eindigend op y krijgen idd default ies mee als meevoudsvorm.
Smiley is zo''n kutwoord. Het hele woord smile aanhouden en er een y aanplakken. Tja, wat moet je dan? Daar zijn geen echte regels voor de meervoudsvorm. Waarschijnlijk wel opgenomen ergens maar zelfs het meest bekende smiley boekje ( http://www.computergear.com/7012.html ) heeft het over smileys. Go figure out...
Effe met een collega in New York gesproken. Er is GEEN standaard voor deze meervoudsvorm daar ie ''verzonnen'' is. smilies Is goed, smileys ook en is de meest gebruikte vorm.
Nietus! Smiley!Op donderdag 10 mei 2001 19:58 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nope. Smilie.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
enkelvoudOp donderdag 10 mei 2001 19:43 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
omdat SMILEY enkelfout is misschien?
Mee eens we dwalen van de eigenlijke vraag af.........Op donderdag 10 mei 2001 20:01 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Antwoord is al _lang_ gegeven... Discussie gaat nu over wel of niet smiley