De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Liep het bos en.....
Edit door GSMboy: Typo
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Typo
Verwijderd
Ik vind het niet echt nodig...
Maar goed het kan wel, Netzone en Yapbb hebben iig als je
oa. in [topic=148146] dus gebruik ook eens de search.
GSMboy krijgt bij deze een "halve" waarschuwing voor de combinatie van beide zaken.
Damn zich jullie gaan het nu wel erg overdrijven met die waarschuwingen ect... ROT OP ZEG!!..sorry hoor hier word ik niet goed van. Ik vond het niet eens een gek idee. En dan beticht je hem van posts opkrikken??? DAMN waar gaat het heen:?Op donderdag 10 mei 2001 18:57 schreef AntonT het volgende:
Inderdaad, we hebben een edit zodat je in 1 bericht al je info kan zetten... Let daarop, dit ziet eruit alsof je je aantal posts wil opkrikken. Verder: Deze feature lijkt me weinig toevoegen, is trouwens al vaker langsgeweest...
GSMboy krijgt bij deze een "halve" waarschuwing voor de combinatie van beide zaken.
Gaan we weerOp donderdag 10 mei 2001 19:20 schreef persianboy het volgende:
[..]
Damn zich jullie gaan het nu wel erg overdrijven met die waarschuwingen ect... ROT OP ZEG!!..sorry hoor hier word ik niet goed van. Ik vond het niet eens een gek idee. En dan beticht je hem van posts opkrikken??? DAMN waar gaat het heen:?
Op donderdag 10 mei 2001 19:23 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Gaan we weer
Verwijderd
I''m inOp donderdag 10 mei 2001 19:37 schreef ELANAZ het volgende:
HAKKUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!
Tel eens tot 10 voordat je wat post! Sjongejonge, wat ben jij lichtgeraakt!Op donderdag 10 mei 2001 19:24 schreef persianboy het volgende:
[..]
Maar het idee is wel aardig ja, hoewel... [s][/ s] werkt prima hoor
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Voor de rest gebruik ik persoonlijk ook vaak de ''edit'' (incl. ''tags'') voor het bijvoegen van grotere lappen tekst. Bijv. als ik reageer in een topic en in de tussentijd NOG een reply bij komt waar ik OOK op wil reageren. Dan krijg je dus een edit waar wel eens een lapje tekst in komt. Als dat in kleine letters komt is het wat overbodig.
Iedereen gebruikt juist [edit] om te vertellen wat ze gedaan hebben, niet om het zo onopvallend mogelijk te doen
Verwijderd
Heb jij een genetische afwijking ofzo? Altijd zeiken en geen ontopic reactie...Op donderdag 10 mei 2001 19:20 schreef persianboy het volgende:
[..]
Damn zich jullie gaan het nu wel erg overdrijven met die waarschuwingen ect... ROT OP ZEG!!..sorry hoor hier word ik niet goed van. Ik vond het niet eens een gek idee. En dan beticht je hem van posts opkrikken??? DAMN waar gaat het heen:?
Bah!
Na al vele waarschuwingen is persianboy nu te vinden in de eeuwige banvelden...Op donderdag 10 mei 2001 19:20 schreef persianboy het volgende:
[..]
de search gebruiken voor elk onderwerp is alles behalve handig he jongens.
GoT is er toch net om gewoon zonder zoeken de kennis van anderen te gebruiken en zo je vraag op 10 secs beantwoord te hebben?
Als iedereen de search zou gebruiken zou GoT niet eens meer bestaan.. daar is google trouwens al voor uitgevonden
owjah, dit is misschien well offtopic, maar een nieuw topic openen leek me niet zo''n goed idee terwijl ik dit toch best wel een belangrijk punt vind
vele kleintjes maken 1 groot misschien?Op donderdag 10 mei 2001 21:35 schreef Revolution het volgende:
Zo erg waren de posts van persianboy toch niet?
Misschien toch maar appart topic openen voor die search.. hier ziet niemand''t
Als je een bericht edit, is het geen idee om meteen onderaan je bericht:
neer te planten?
Jahoor Elanaz komt weer langs met een HOOG Intelligente opmerkingOp donderdag 10 mei 2001 19:37 schreef ELANAZ het volgende:
HAKKUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!
Maaruh...
HAKKUUHH!!!!!!!

-Hmmm deze opmerking was ook niet echt intelligent.. Najah ik kan natuurlijk niet achterblijven he
Verwijderd
De posting tijden in ogenschouw nemend lijkt me de ene helft van de halve waarschuwing wegvallen.Op donderdag 10 mei 2001 18:57 schreef AntonT het volgende:
Inderdaad, we hebben een edit zodat je in 1 bericht al je info kan zetten... Let daarop, dit ziet eruit alsof je je aantal posts wil opkrikken. Verder: Deze feature lijkt me weinig toevoegen, is trouwens al vaker langsgeweest...
Daarop verder redenerend lijkt me dat de rest van de waarschuwing ook overbodig is.
* Rense Klinkenberg added his opion
mysql> select distinct user from messages where ip=<ip persianboy>'';
+------+
| user |
+------+
| resA |
| resB |
| resEtc|
+------+
X rows in set (xx.xx sec)
mysql> select member from members where user=resA or user=resB or user=resEtc;
+---------------+
| member |
+---------------+
| persianboy |
| eventueel cloontje |
| cloontje #x |
+---------------+
X rows in set (0.00 sec)
We spend our years as a tale that is told
Juist...Op vrijdag 11 mei 2001 01:24 schreef Dutchman! het volgende:
Heeft er trouwens iemand ooit een clonescan gedaanBen wel nieuwsgierig of persianboy ooit onder een andere *boy naam gepost heeft
+------+
| user |
+------+
| resA |
| resB |
| resEtc|
+------+
+---------------+
| member |
+---------------+
| persianboy |
| eventueel cloontje |
| cloontje #x |
+---------------+
X rows in set (0.00 sec)
Bij de naam "persianboy" kreeg ik al meteen het idee dat "Turkeyboy" zich weer onder een andere naam geregged had... magoed...
[back ontopic]
De edit-functie is mijns inziens een feature om op tussentijdse replies antwoord te geven en om typo''s weg te werken (wat tegenwoordig niet eens meer wordt aangegeven met: "dit bericht is gewijzigd door....")
Bij typo''s zet ik geeneens meer
''t Is maar wat je belangrijk vind...
Ok, voor deze ene keer dan nog: een ''"'' te weinig...
Verwijderd
Ja en als ze dan op mijn IP zoeken vinden ze nog 2 nicks, dat zijn nl. mijn vader + broer.Op vrijdag 11 mei 2001 01:24 schreef Dutchman! het volgende:
Heeft er trouwens iemand ooit een clonescan gedaanBen wel nieuwsgierig of persianboy ooit onder een andere *boy naam gepost heeft
+------+
| user |
+------+
| resA |
| resB |
| resEtc|
+------+
+---------------+
| member |
+---------------+
| persianboy |
| eventueel cloontje |
| cloontje #x |
+---------------+
X rows in set (0.00 sec)
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Volgens mij was ik niet helemaal nuchter, mijn excusesOp vrijdag 11 mei 2001 00:55 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Jahoor Elanaz komt weer langs met een HOOG intelligente opmerking
Maaruh...
HAKKUUHH!!!!!!!
[afbeelding](ff al die smileys weggehaald)
wow jij bent zelf ook een klein beetje licht geraaktmv * /dev/null HiDiHo !
Door AntonT (HGA General Chat - 1709) - donderdag 10 mei 2001 20:39
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 10 mei 2001 19:20 schreef persianboy het volgende:
[..]
Damn zich jullie gaan het nu wel erg overdrijven met die waarschuwingen ect... ROT OP ZEG!!..sorry hoor hier word ik niet goed van. Ik vond het niet eens een gek idee. En dan beticht je hem van posts opkrikken??? DAMN waar gaat het heen
Na al vele waarschuwingen is persianboy nu te vinden in de eeuwige banvelden...
edit: en dan de info erachter.
deet ik eerst maar dat duurt wat langer om te typen
edit: Quote taks toevoegen
Verwijderd
Euh AntonT wat bedoel je?Inderdaad, we hebben een edit zodat je in 1 bericht al je info kan zetten...
Hehehehe, eindelijk es een ander die het ook zietLet daarop, dit ziet eruit alsof je je aantal posts wil opkrikken.