Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Uitleg aub
.. Ik wordt nieuwsgierig.
Wat ik hier wou proberen werkte dus niet; in ander topic wel.
Waar het dus om ging was dat ik een woord uit mijn post had vervangen door een ander woord met evenveel letters; en dat er toen niet kwam te staan dat het bericht gewijzigd was.
Toen ik het hier probeerde kwam dat er wel te staan.
Never mind.
Waar het dus om ging was dat ik een woord uit mijn post had vervangen door een ander woord met evenveel letters; en dat er toen niet kwam te staan dat het bericht gewijzigd was.
Never mind.
Ah, das nieuw hier.Op donderdag 10 mei 2001 16:03 schreef Wouter17 het volgende:
Wat ik hier wou proberen werkte dus niet; in ander topic wel.
Never mind.
Zijn we het met mekaar eensOp donderdag 10 mei 2001 16:03 schreef Xion het volgende:
[..]
idd
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
''t wordt geloof ik met een of andere php-functie berekend, en uiteraard zijn er wel gevallen waarin hetniet werkt..
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
hmmz; 2e test ook mislukt
het werkt hier niet
Het was het proberen waard; wist niet waar ik het anders moest gaan testen
het werkt hier niet
Het was het proberen waard; wist niet waar ik het anders moest gaan testen
Als je minder dan 5% van je bericht wijzigt dan komt het er niet bij te staan.Op donderdag 10 mei 2001 16:03 schreef Wouter17 het volgende:
nog een keer proberen
Ach!
Dat zal ik dan even gaan proberen aan de hand van deze post die toch wel wat meer woorden telt als de vorige test waarmee ik geprobeerd heb dit verschijnsel te testen. Ik ben benieuwd of het deze keer mischien wel zal werken? We zullen het zien. Goh wat een nergens-op-slaand GEWIJZIGD post ik hier.
Pagina: 1