Toon posts:

[BC3] Wat ik wel jammer vind (als je het niet erg vind)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had net een probleempje: ik kon in GP3 de optie niet vinden om Mph te veranderen in Kmh. Dus ik dacht: leuk! Een gezellig, nuttig topicje starten in Spielerij! En ondertussen gewoon ff lekker lullen over hoe leuk het spel is. Gewoon even lekker bij kletsen of je favoriete spelletje.
Voordat ik het bericht postte, dacht ik: ff de search proberen. En ja hoor, daar was het antwoord: 1 topic ging erover, van 2 augustus 2000. Shit. Weg lekker kletsen over GP3...

Weet je, er hoeft maar ff een vraag al een keer eerder gevraagd te zijn, en je krijgt al opmerkingen erover. Of een slotje. Begrijp ik wel, hoor, al die dubbele vragen maken er een puinhoop van. Maar je post toch ook een beetje voor je plezier: om ervaringen uit te wisselen en zo. In de hoop op leuke reacties. Of nuttige reacties. En om nou ELKE keer als je iets te binnen schiet die Search te gebruiken... Om zo''n manier zal er heel wat minder gepost worden. Heel goed, misschien, maar ik zie de GOT fora toch ook als een community: een Gathering of gelijkgestemden. En daar voel ik me nu, naar twee dagen doorgebracht te hebben in de roerige wereld van dit LA, toch een beetje in belemmerd. Een beetje maar, hoor, eigenlijk haast niet, maar ik wilde het (na mijn uitbundige Hulde van gisteren) toch gewoon ff kwijt. Da''s al.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:58
mee eens.... :)

Amen! :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ten eerste, netjes dat je de search gebruikt hebt.

Verder kan ik me voorstellen dat je naast je vraag ook gewoon je verhaal over dat spel kwijt wilt. Wat mij betreft is dat best zolang je het maar een beetje leuk inpakt en het ''normaal'' houdt (dat is jou verantwoordelijkheid ;)).

Wat mij betreft mag je een poging wagen maar ik kijk er wel naar.

Oh voor mensen die dit weer meteen verkeerd opvatten.. Ik ben alleen mod van Spielerij. Dit is dus GEEN vrijbrief om maar niet de search te gebruiken of over vanalles en nog wat in andere fora te gaan lullen... Laat dat duidelijk zijn.

In Spielerij kan best een ''klets'' topic over een spel (dit is een goed voorbeeld imho) zijn als het maar ''leuk'' is. Dus gewoon ervaringen uitwisselen etc.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Hmmm... I''ll back that up.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 22:28 schreef IceStorm het volgende:
Wat mij betreft is dat best zolang je het maar een beetje leuk inpakt...

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
Ja, ik vat ''m: hier kan ik wel wat mee. ''t Is inderdaad maar net hoe je het brengt. Een kale vraag van ''hoe moet dit?'' zal een minder leuke thread (en meer irritatie) opleveren dan ''vanavond deed ik dit en toen zus en zo en dat was te gek en daarom vind ik dit maar weet iemand ook hoe je dat doet?'' (bijvoorbeeld ;) ) Ik zal er eens op letten de komende tijd.
Maar die vraag van Mph naar Kph ga ik nu natuurlijk niet meer stellen: bedankt voor het aanbod, maar dat zou er een beetje te dik boven op liggen 8-)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Persoonlijk denk ik dat JIJ het iig goed doorhebt ;)..
Pagina: 1