De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En laten we hopen dat _al_ die bugs er uit zijn (voor zover mogelijk in die tijd)
Mja, ben niet zo''n Fokker, maar zag toevallig dat het forum plat lag ivm update van de software. En dat triggerde iets bij mijOp woensdag 09 mei 2001 22:03 schreef Buzzman het volgende:
er zijn mensen, die letten werkelijk overal op
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
- bugfix: fout in search waardoor resultaten niet werden gesorteerd op relevantie.
- bugfix: sorteren van onderwerpen bij zoeken op username gebeurde niet op de laatste post in het
onderwerp.
- bugfix: registeren van namen met rare tekens was wel mogelijk als de opgegeven naam > 25 was.
- bugfix: aantal reacties per topic veroorzaakte problemen bij search.
- bugfix: regexp bug in www. autourl''s.
- bugfix: spatie na ''me'' in * Danny verplicht..
- bugfix: php4.0.5 aanpassingen.
- bugfix: html bij editten en reply with quote fokte alles op.
- bugfix: [list ] fixes.
- new: lamerprotectie bij versturen van nieuw wachtwoord.
- new: link om lastvisit te updaten, alle mapjes en lampjes gaan dan uit. (reset cookie link bovenaan)
- new: optie om actieve topics en zoekresultaten in nieuw venster te openen. (onder settings)
- new: drie verschillende mogelijkheden om uit te loggen, normaal, safe, paranoid. (onder uitloggen)
- code: voorwaarde waaronder [ gewijzigd door.. ] verschijnt weer gewijzigd, tot 15 minuten na posten kan
de post aangepast worden zonder de [ gewijzigd door... ] tekst.
- code: registratie- en passwordmailtjes gewijzigd
Wanneer komt GoT op deze versie te draaien?Op woensdag 09 mei 2001 22:10 schreef Femme het volgende:
1.2.9c - 9 mei 2001
KNIP
15 minuten lijkt mij toch wel een beetje erg lang, in die tijd kun je de eerste 3 pagina''s vol hebben staan met replies. Ideetje?- code: voorwaarde waaronder [ gewijzigd door.. ] verschijnt weer gewijzigd, tot 15 minuten na posten kan de post aangepast worden zonder de [ gewijzigd door... ] tekst.
Lijkt me beter om iets te maken dat je kunt wijzigen zonder tekst totdat er gereplied is en binnen 10 minuten ofzo.
Geweldig! Dat is echt handig!Op woensdag 09 mei 2001 22:10 schreef Femme het volgende:
- new: link om lastvisit te updaten, alle mapjes en lampjes gaan dan uit. (reset cookie link bovenaan)
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
allebei foutOp woensdag 09 mei 2001 22:21 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
ah dan kan de energie rekening van mijn lampjes weer omlaag, Thanks femme (of arjan
Dus [ me tralalala bladiebla blaat] wordt nog steeds omgezet? Terwijl de syntax tochOp woensdag 09 mei 2001 22:10 schreef Femme het volgende:
- bugfix: spatie na ''me'' in * Danny verplicht..
1
| "[me" [ "=" <nick> ] "]" <tekst> "[/me]" |
is?
Kan iemand die lampjes en mapjes ook eens een keertje duidelijk uitleggen, want die snap''k nog steeds niet helemaal helemaal niet.
Alle mapjes met topics van na 0:00 uur zijn dan rood, de rest geel.
Is er geen rood mapje is het lampje (in de index) uit.
Geloof dat het zo was
vroeger was het zo dat als je in een forum was geweest en terug ging naar de index dat het lampje voor het betreffende forum uitging en alle rode mapjes (niet gelezen berichten) geel werden (gelezen)
Bijna.. want na je laatste bezoek worden dus niet alle lampjes uitgezet, pas als iets is veranderd ten opzichte van je laatste bezoek..Op woensdag 09 mei 2001 22:51 schreef oVRoM het volgende:
Op je index staat "Hoi poohbeer, je last visit was om 0:00 uur" oid.
Alle mapjes met topics van na 0:00 uur zijn dan rood, de rest geel.
Is er geen rood mapje is het lampje (in de index) uit.
Geloof dat het zo was
D''r zit nog een klein probleem met die [ me ...Op woensdag 09 mei 2001 22:43 schreef Onno het volgende:
[..]
Dus [ me tralalala bladiebla blaat] wordt nog steeds omgezet? Terwijl de syntax toch
code:
1 "[me" [ "=" <nick> ] "]" <tekst> "[/me]"
is?
Probeer / me ''doet alsof'' maar eens uit..
Ik krijg een totaal blanco pagina te zien als ik dat submit.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ach, ''t is geen major issue, maar het viel me op toen ik / me says ''bend over ant!'' wilde doen....
* alt-92 ziet dat''t wel goed gaat tussen de letters in.Op woensdag 09 mei 2001 23:42 schreef poohbeer het volgende:
die '' eender waar achter de * alt-92 doen irritant ofwat? da''s wel iets dat''t fixen waard is dan natuurlijk.
* alt-92 snapt ''t niet?
* alt-92 ''test'' nog even
* alt-92 says ''nou moe!''
edit, toch niet.. vaag spul
* Destruction ''vind'' het een beetje bull worden..
( De tekst hierboven is test )
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
/me kijkt even of de /me functie niet op zijn bek gaat door rare tekens als ë,@ en ?...
/Zo te zien gaat het wel ok dus...
Dat was met 1.2.9b (huidige versie) al gefixed hoorOp donderdag 10 mei 2001 21:38 schreef Revolution het volgende:
Test:
/me kijkt even of de /me functie niet op zijn bek gaat door rare tekens als ë,@ en ?...
/Zo te zien gaat het wel ok dus...
Virussen? Scan ze hier!
Ah, daat zat ik op te wachten.- new: optie om actieve topics en zoekresultaten in nieuw venster te openen. (onder settings)
Scheelt weer wat klikken/toetsen