Verwijderd
ik heb een ander probleem om de zoveel tijd accepteerd T.net mijn oude password niet meer en moet ik weer een nieuwe toesturen. Dit terwijl mijn koekje op 1 jaar staat.
Verwijderd
Ik heb me week gelede ofzo aangemeld, en ik kreeg helemaal geen passwd, wat is dat voor ongein? email was goed, of mag je daar ook al geen vrije emailzut hebben, het stond er in ieder geval niet geloof ik.
Verwijderd
pfff, Tinus was weer eerder met reageren.... ik moet ook maar eens zo''n auto aanschaffen 
Maar ik heb wel eerder passwordje verstuurd naar whistler112@hotmail.com
Maar ik heb wel eerder passwordje verstuurd naar whistler112@hotmail.com
ha!
ik ben mijn pasw vergeten
van tweakers.net
ja...errug stom
ik dus mijn email + naam invoeren en het ding zegt dat er een mail is verstuurd naar mijn mail adres met mijn pasw....maar ik heb helemaal geen mail gehad...enja...ik heb het 10 keer (+-) geprobeerd verspreid over een week....
kan iemand me helpen?
thx
ik ben mijn pasw vergeten
ja...errug stom
ik dus mijn email + naam invoeren en het ding zegt dat er een mail is verstuurd naar mijn mail adres met mijn pasw....maar ik heb helemaal geen mail gehad...enja...ik heb het 10 keer (+-) geprobeerd verspreid over een week....
kan iemand me helpen?
thx
nicknames en/of mailadressen op t.net aub
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
geloof dat ik gewoon Whistler112 als username heb gebruikt en denk ook whistler112@hotmail.com
het zou kunnen dat ik foutje heb gemaakt ofzo, maar geloof het niet
en anders is het whistler@hutmeel.nl
oops, als ik nou al een account zou hebben gehad, dan zou iedereen nieuw passwd kunnen aanvragen zie ik niet, toch?
het zou kunnen dat ik foutje heb gemaakt ofzo, maar geloof het niet
en anders is het whistler@hutmeel.nl
oops, als ik nou al een account zou hebben gehad, dan zou iedereen nieuw passwd kunnen aanvragen zie ik niet, toch?
Pagina: 1